[Misje] Tama bobra | Sezon na Misia poradnik Sezon na Misia
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Tama bobra
Odznaka "Kwiaty": 2
Odznaka "Pióra": 3
Dzikie punkty: 595
Podejdź do bobrów i wysłuchaj ich historii. Będziesz musiał odnaleźć jednego z ich przyjaciół i pomóc mu. Ruszamy zgodnie z kierunkiem wskazywanym przez strzałki. Po drodze natkniesz się na pierwszego myśliwego w kasku. Różni się on od pozostałych tylko tym, iż okrycie potylicy chroni go przed położeniem na głowę jakiegoś zwierzaka. Gdy dojdziemy do otwartej przestrzeni z kamiennym mostem, zaraz przed wejściem na owy most, odwróć się w lewo #1 - znajduje się tam pierwsza odznaka, którą zdobywamy rzucając w jej stronę Elliotem.
Za mostem skręcamy w prawo i podchodzimy do bobrów. Musimy znaleźć im śniadanie. Ruszamy więc przestraszyć znajdujących się w okolicy myśliwych. Szukany smakołyk znajduje się na ławce #2 - podnosimy go prawym przyciskiem myszki. Wracamy do bobrów, którzy za przyniesienie im drugie śniadanie, przepuszczą Cię przez zatarasowaną drogę. Od teraz posiadasz możliwość szybkiego biegania na czterech łapach (dokonujesz tego trzymając lewy klawisz [Shift]). Dzięki tej umiejętności, możesz taranować myśliwych.
Idąc dalej straszymy napotkanych ludzi, przechodzimy przez malowniczy wodospad i wchodzimy do jaskini. Gdy z niej wyjdziemy, spotkamy kolejnego bobra #3 . Trzeba znaleźć mu sztuczną szczękę. Wyruszamy na jej poszukiwania - idziemy na wprost. Po chwili natkniemy się na drzewo z wiewiórką #4 . W konar ten rzucamy Elliotem. Gdy wiewiórka zejdzie na dół łapiemy ją i idziemy kawałek dalej.
Rzucamy ją w kierunku drzewa B pokazanego na rysunku #5 . Dzięki temu, wiewiór będzie bronił nowego dobytku, rzucając orzechami w myśliwego A. Ogłuszonego orzechami człowieka dobijamy rzucając w niego królikiem. Po drugiej stronie wąwozu, gdzie stał myśliwy znajduje się odznaka #6 - rzucamy tam Elliota.
Gdy dojdziemy do wioski #7 , straszymy pilnującego teren myśliwego i wyruszamy na poszukiwania sztucznej szczęki. Znajduje się ona na stoliku C, trzeba ją jednak będzie złapać - proteza zacznie uciekać, a nam przyda się nowa umiejętność - bieg Bugusia na czterech łapach. Dodatkowo, na dachu jednego z domów znajdziemy odznakę D.
Wracamy do bobra, który wyruszy z nami w dalszą podróż. Musimy go ochraniać przed myśliwymi. Z pierwszym i drugim człowiekiem na naszej drodze najlepiej rozprawić się poprzez wbiegnięcie na niego na czterech łapach i dobicie go rykiem Bogusia. Gdy dotrzemy do kolejnego myśliwego, warto zastosować tutaj znany nam chwyt z wiewiórką. Rzucamy Elliotem w drzewo na którym siedzi wiewiór i podrzucamy go do drzewa koło którego stoi myśliwy - konar E na rysunku #8 . Podczas gdy wiewiórka będzie dokuczała myśliwemu F, bóbr G będzie mógł spokojnie robić dla nas przejście. Gdy droga będzie wolna, straszymy myśliwego F.
Idąc dalej natkniemy się na kolejnego człowieka i na odznakę #9 . Gdy dotrzemy na miejsce i wpadniemy do wody, wypływamy na brzeg, aby zebrać odznakę #10 .
Strasząc napotkanych myśliwych udajemy się do bobra siedzącego na wychodku #11 . Jak się okazuje musimy znaleźć trzy skunksy i wrzucić je na latrynę #11 . Śmierdzące zwierzaki znajdują się w klatkach, aby je złapać musimy wpierw zniszczyć klatki rzucając w nie Elliotem. Pierwszy skunks #12 znajduje się za domem, na którego tarasie ulokował się bóbr z toaletą.
Drugi skunks ukrywa się na tym samym tarasie, gdzie stoi toaleta #13 . Miejsce położenia skunksa trzeciego zobaczymy, udając się w miejsce oznaczone literką H na screenie #14 . Dojdziemy tam po drewnianym moście. Gdy już staniemy w tym punkcie i popatrzymy na lewe, ujrzymy widok przedstawiony na rysunku #14 . Tam właśnie ukryta jest klatka z ostatnim skunksem.
Gdy wrzucimy wszystkie skunksy na ubikację z bobrem, okaże się, że są one zbyt lekkie. Musimy więc samemu skoczyć (a raczej wejść) naszym misiem na wychodek bobra.
Po ukończeniu misji odblokowujesz minigrę W górę, w górę!.