[Misje] Droga pod górę | Sezon na Misia poradnik Sezon na Misia
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Droga pod górę
Odznaka "Żołędzie": 2
Odznaka "Chrząszcze": 4
Odznaka "Grzyby": 3
Dzikie punkty: 445
Historia lubi się powtarzać. Ponownie, jeż przyczepił się do Bogusiowych pośladków. Aby go zrzucić, trzęsiemy zadkiem za pomocą klawiszy [A] i [W]. Nie robimy tego zbyt szybko, ważne aby przyciskać klawisze na zmianę w równym tempie. Bez zbędnego balastu na pupie, ruszamy w dalszą drogę.
Spójrz na obrazek #1 . W miejscu A znajduje się odznaka, w okolicach B spotkamy myśliwego, którego trzeba wystraszyć. Idąc dalej natkniemy się na kolejnego myśliwego. Kierując się zgodnie z kierunkiem wskazywanym przez strzałki #2 dotrzemy do dużej polany.
Spójrz na screen #3 . W Punkcie C znajduje się jedna z odznak- rzucamy w nią Elliotem. Teraz nauczymy się korzystać z pomocy wiewiórek. Aby zmusić wiewiórkę do zejścia z drzewa, łapiemy Elliota i rzucamy nim w drzewo D. Gdy wiewiór zejdzie na ziemię łapiemy go i udajemy się w stronę drzewa E. Podchodzimy na niewielką odległość od wskazanego konaru (koło drzewa latają motyle) i rzucamy wiewiórką w jego stronę #4 . Od teraz, nasz mały przyjaciel, będzie bronił tego drzewa. Niedaleko stoi jeden z myśliwych, którego wiewiórka obrzuca orzechami. Gdy wokół głowy myśliwego pokażą się gwiazdki, oznacza to, iż jest on oszołomiony. To idealny moment aby Boguś mógł go przestraszyć. Na polanie spotkamy jeszcze jednego myśliwego, tego będziemy musieli wystraszyć już bez pomocy wiewiórki.
Podążając dalej za strzałkami, dojdziemy do kolejnej polany. Zaraz przy wejściu na nią, stoi drzewo #5 . Obok niego, widnieje zaznaczone latającymi motylami miejsce, w którym musi stanąć Boguś. Z tego punktu rzucamy Elliotem w konar #5 . Z drzewa zejdzie wiewiórka, którą możemy użyć do przestraszenia znajdujących się nieopodal myśliwych. Wystarczy zakraść się za plecy jednego z delikwentów i za pomocą prawego przycisku myszy, położyć wiewiórkę na jego głowie. Gdy tego dokonamy, możemy sterować przestraszonym człowiekiem klawiszami [A] i [D], oraz rzucać orzechami (prawym przyciskiem myszki) trzymanymi przez wiewiórkę w innych ludzi. Do przestraszenia mamy tutaj trzech przeciwników.
Na polanie znajdują się także dwie odznaki. Pierwszą oznaczoną na rysunku #6 literką F, zdobywamy rzucając w to miejsce Elliotem. Druga znajduje się na końcu drogi G, aby ją zobaczyć trzeba użyć zmysłu węchu - klawisz [C].
Ruszamy w dalszą drogę. Po chwili natkniemy się na Shana. Po oglądnięciu krótkiej animacji #7 , odwracamy się w prawo - znajduje się tam jedna z odznak #8 - rzucamy w jej stronę Elliota.
Gdy udamy się dalej, trafimy do przepięknej doliny z malowniczą rzeką. Wpierw używając węchu (klawisz [C]) znajdujemy krzak z jagodami (stoi on naprzeciwko nas - oznaczony latającymi motylami). Rosnące tutaj owoce, można zjeść podchodząc do nich i klikając je prawym przyciskiem myszki. Każda taka porcja owoców, zwiększa nasze siły witalne, które tracimy, gdy myśliwi do nas strzelają.
Przy użyciu biegających tutaj skunksów atakujemy myśliwych, którzy oszołomieni smrodem stają się łatwym celem dla Bogusia i jego przerażającego ryku. Atak przy pomocy naszych śmierdzących przyjaciół dokonujemy: łapiąc ich, następnie trzymając wciśnięty prawy przycisk myszki celujemy #9 przy używając klawiszy [W], [S], [A], [D], poczym puszczamy prawy klawisz myszki, rzucając śmierdziela w stronę myśliwego.
W dalszą drogę zabieramy ze sobą jednego ze skunksów. Dojdziemy bowiem do polny, na której spotkamy kolejnych myśliwych. Na terenie tym odszukujemy jedną z odznak - zaraz przy wejściu na polanę #10 - trzeba ją odnaleźć przy użyciu węchu.
Gdy dojdziemy do mostu, nie skręcamy w lewo aby na niego wejść, ale udajemy się na wprost. Znajduje się tutaj słabo widoczna droga, która zaprowadzi nas pod kładkę, gdzie ukryta jest jedna z odznak #11 . Wracamy na drewniany most, gdzie łapiemy królika, aby rzucić nim w myśliwego (trzeba przytrzymać prawy przycisk myszki, wycelować i puścić trzymany przycisk) #12 .
W identyczny sposób załatwiamy myśliwego znajdującego się #13 na następnym moście H i kolejnych w obozie I. Gdy za mostem skręcimy w prawo, natkniemy się na myśliwego, oraz na odznakę #14 , którą zdobędziemy rzucając w nią Elliotem. Idąc dalej drogą, dotrzemy do dużego obozu z namiotami. Wszystkich znajdujących się tutaj ludzi trzeba wystraszyć. Z pomocą przyjdą nam biegający tutaj przyjaciele: króliki i skunksy. Gdy oczyścimy teren, za obozowiskiem skręcamy w prawo - do jaskini.
W jaskini musimy przestraszyć jednego myśliwego, znajdziemy tam również jedną z odznak. Ukryta jest ona nad strzałką #15 pokazującą kierunek naszej drogi - aby ją zobaczyć użyj węchu (klawisz [C]). Gdy wyjdziemy z drogiej strony jaskini, zobaczymy zawieję i obóz myśliwych. Musimy ich wszystkich wystraszyć i pobiec za strzałkami #16 , które skierują nas na sam szczyt góry.
Po ukończeniu misji dostajesz nową minigierkę Trzęś tyłeczkiem.