27 SANSELARD cz.1 | Sentinel Strażnik Grobowca poradnik Sentinel: Strażnik Grobowca
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
SANSELARD
Kraina śniegu i lodowatego wichru... Usłyszałem głos Tamary. Pułapka bez wyjścia?!
Postanowiłem obejść dokładnie to miejsce, uważnie przyglądając się wszystkiemu. Na wyspie z teleportem zauważyłem jakiś dziwny młyn i totem, którego użycie sprawia, że wysyłany jest sygnał dźwiękowy. Stanąłem za młynem i zwróciłem uwagę na to, jak obracają się jego koła i wiatraczek pomiędzy nimi. Górne na dół, wiatrak w prawo, dolne do góry. Notowałem to...
Poszedłem dalej. Na następnej wyspie, oznaczmy ją jako Wyspa 2, znów totem i młyn. Górne koło młyna na dół, wiatrak w lewo i dolne do góry.
Idźmy dalej, jak ścieżka prowadzi. O, pojawiła się Tamara. Nie, jeszcze nie znalazłem odpowiedzi na Twoje pytanie, które zadałaś mi na Corabanti... Na Wyspie 3 mamy ogromną wieżę, młyn i dwa totemy. Koła wieży obracają się: górne na dół, środkowe w prawo i dolne na dół. To musi być powiązane z ruchem kół młyna. W młynie koła: górne do góry, wiatrak w lewo, dolne do góry. Zaznaczałem sobie to strzałeczkami, by lepiej zapamiętać...
Wyspa 4 - wieża, totem i młyn. Koła wieży: górne do góry, środek w lewo, dolne do góry. Koła młyna: górne w dół, wiatrak w prawo, dolne do góry. Przeszedłem przez długi most na kolejną wyspę.