Poradnik do gry - SOBOTA 12 PAŹDZIERNIKA cz.1 | Scratches poradnik Scratches
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
SOBOTA 12 PAŹDZIERNIKA
Po prologu znajdziesz się przy bramie wjazdowej do posiadłości. Nie ma co zwlekać, zatem od razu skieruj się do drzwi wejściowych domu.
| Skorzystaj z klucza znajdującego się w Twoim ekwipunku i otwórz drzwi.
|
Wejdź do środka. Znajdziesz się w głównym holu. Czas się tutaj trochę rozgościć. Po chwili zadzwoni telefon.
| Skieruj się do przedpokoju znajdującego się po lewej stronie od wejścia, na stoliku zobaczysz telefon. Odbierz - to Jerry.
|
Po krótkiej, powitalnej rozmowie możesz kontynuować zwiedzanie domu. Przejdź do salonu.
| Spróbuj włączyć światło.
|
Rozejrzyj się, na stoliku zauważysz jakiś dziennik.
| Oczywiście nie zaszkodzi go przeczytać.
|
W salonie znajdują się drzwi do kolejnego pomieszczenia. Przejdź przez nie, a znajdziesz się w gabinecie.
|
Tutaj również nie uda Ci się włączyć światła. Na biurku leży dziennik Jamesa Blackwooda. Mhhm, afrykańskie plemię, tajemnicza maska... Interesujące...
|
Czas poszperać w szufladach - prawa górna jest niestety zamknięta,
| jednak szuflady po lewej stronie stoją przed Tobą otworem: w drugiej od góry znajdziesz pustą kopertę, a w trzeciej od góry - narzędzie.
|
Możesz jeszcze obejrzeć książki - znajdziesz wśród nich ciekawe pozycje, np. Necronomicon, Worlds of Myst czy Living in Doom ;-). | Zarówno z gabinetu, jak i przedpokoju, gdzie stoi telefon, możesz przejść do jadalni. Tutaj również nie uda Ci się włączyć światła. Cóż, wygląda na to, że nie ma go w całym domu. Z jadalni przejdziesz do małego holu, gdzie znajdują się schody wiodące na górę oraz drzwi prowadzące do kuchni.
|