NIEDZIELA 13 PAŹDZIERNIKA cz.1 | Scratches poradnik Scratches
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
NIEDZIELA 13 PAŹDZIERNIKA
Ufff, pierwszą noc masz za sobą. Jednak ten dzień nie zapowiada się zbyt optymistycznie - na zewnątrz szaleje burza, a cały dom spowija półmrok. W galerii wszystko wygląda tak, jak wczoraj. Zejdź na dół. Po chwili zadzwoni telefon. Odbierz - to Jerry. Poinformuje Cię, że przez burzę nie uda mu się do Ciebie przyjechać. Poda Ci za to szyfr do sejfu.
| W takim razie udaj się do głównej sypialni, podejdź do obrazu kobiety trzymającej kulę. Skieruj rękę na ową kulę i naciśnij.
|
Odsłoni się sejf. Otwórz go. Zabierz niebieski klucz
| i przeczytaj pismo o kosztach remontu. Zanotuj numer do banku (01912 94144).
|
Wejdź na drugie piętro. Podejdź do drzwi, przy których wcześniej nie wyszedł manewr z wysunięciem klucza na gazecie. Użyj niebieskiego klucza i wejdź do środka.
| biurka, na stołku leży młotek - zabierz go.
|
Na biurku znajdziesz wieczko puszki, srebrny klucz oraz plany domu.
| Przyjrzyj się owym planom. Klikaj na każde pomieszczenie. Zauważysz, że na pierwszym piętrze jest jeszcze jeden pokój. Problem w tym, że nie ma do niego drzwi. Z parteru się raczej nie wespniesz do tego, ukrytego pokoju, ale może uda Ci się do niego opuścić z góry. Przydałaby się jakaś lina. Z tego pokoju przejdź do następnego pomieszczenia.
|
Tutaj od wewnątrz uda Ci się odblokować drzwi wejściowe. Zauważ wiszącą linę.
| Wespnij się po drabinie i używając noża, odetnij linę.
|
Podnieś ją z podłogi.
| Teraz skieruj się do spiralnych schodów prowadzące do wieży.
|