Prolog | Opis przejścia | Ruiner Poradnik Ruiner
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Zjawisz się w nieznajomym kompleksie i usłyszysz głos, który poleci ci zabić Szefa. Początkowy etap poziomu to samouczek, w którym nauczysz podstaw kontroli twojej postaci.
Niebawem natkniesz się na pierwszy typ przeciwników w grze - strażników. To słabi wrogowie, którzy idealnie nadadzą się trening twoich umiejętności zabijania. Po pokonaniu przeciwników, udaj się dalej, a odblokujesz umiejętność Zrywu. To absolutna podstawa w tej grze - zryw będzie ci służył jako unik/sprint/doskok do wrogów. Poświęć chwilę czasu, by zaznajomić się z nową umiejętnością.
Kontynuuj drogę przez kolejne pomieszczenia i walcz ze strażnikami. Natkniesz się na specjalne pola, która służą do regeneracji zdrowia/energii. Gdy dotrzesz do długiego przejścia, gra poinformuje cię, byś wypróbował umiejętność Tarczy. Wybierz ją i aktywuj, gdy wieżyczki zaczną cię ostrzeliwać. Z pomocą osłony, przejdź dalej i pokonaj kolejną grupkę wrogów.
Po chwili, zostaniesz twoja umiejętność Zrywu otrzyma zupełnie nową funkcję. Możesz planować z wyprzedzeniem, w które kolejne punkty twoja postać się przemieści. To bardzo ważna mechanika rozgrywki - twoja postać łatwo ginie i musisz zadbać o to, by ją dobrze pozycjonować w każdej potyczce. Przećwicz nową umiejętność i idź dalej.
Czeka cię walka z kolejnymi strażnikami. Użyj nowo poznanej umiejętności, by zdobyć strzelbę i rozpocznij walkę z wrogami. Będąc na arenie, musisz utrzymać się przy życiu i pokonać wszystkich przeciwników. W razie problemów, zbieraj apteczki z ziemi i staraj się czekać z wyprzedzeniem na wrogów przed windami, którymi przyjeżdżają na walkę. Gdy uporasz się z wrogami, kieruj się na północ. Zjawi się pierwszy boss w grze - Szef Watayama. Opis z przeciwnikiem znajdziesz w stosownym rozdziale tego poradnika.
Po zakończeniu walki, usłyszysz tajemniczy głos kobiety i krótki prolog dobiegnie do końca.