Nerve | Opis przejścia | Ruiner Poradnik Ruiner
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Ten poziom, to długa i wymagająca walka z Nervem, przywódcą gangu Creepów:
- Na rozpoczęciu czeka cię cutscenka, w której zobaczysz, jak Wizard ucieka. Niestety nie możesz kontynuować pościgu, najpierw musisz zmierzyć się z Nervem.
- Nerve to boss, który wyposażony jest tylko w jedną broń - wielki miecz. Za wszelką cenę musisz unikać starcia bezpośredniego. Wróg jest w stanie uśmiercić cię kilkoma ciosami.
- Oprócz standardowych ataków, Nerve będziesz używał morderczego wiru. Ten atak jest bardzo szybki - wróg będzie starał się go używać, by znaleźć się blisko ciebie. Koniecznie używaj zrywu, by uciec w porę.
- Tarcza i Zryw - Podobnie jak ty, wróg jest w stanie odbijać strzały z pomocą tarczy i przemieszczać się zrywem.
- Aby pokonać wroga, musisz koniecznie postawić na walkę dystansową. Wyposaż się w szybkostrzelną broń i atakuj wroga. Trzymaj maksymalny dystans i staraj się krążyć dookoła areny. Gdy zobaczysz, że wróg robi zamach, wykonaj zryw w bok, by uniknąć jego wirującego ataku. Nie przejmuj się tarczą - choć osłoni go przed częścią obrażeń, w końcu przebijesz się przez osłonę.
- Gdy wróg otrzyma trochę obrażeń, skoczy do góry i arena stanie w ogniu. Musisz unikać płomieni - dodatkowo, znajdziesz trochę apteczek, które w razie potrzeb podreperują twoje zdrowie.
- Po kilku rundach boss padnie, a ty zyskasz permanentny dostęp do jego ostrza. Od tej pory broń będzie dostępna jako domyślny wybór do walki wręcz.