Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Srebrna Strzała | Robin Hood Legenda Sherwood poradnik Robin Hood: Legenda Sherwood

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Na zamku w Nothingam ogłoszono turniej łuczniczy, w którym nagrodą jest srebrna strzała i pocałunek pięknej Marion - Srebrna Strzała | Robin Hood Legenda Sherwood - Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Na zamku w Nothingam ogłoszono turniej łuczniczy, w którym nagrodą jest srebrna strzała i pocałunek pięknej Marion. Robin nie może zmarnować takiej okazji spotkania się ze swoją miłością. Niestety musi wykonać tę misję solowo (przynajmniej do pewnego momentu). Po twym celnym strzale w tarczę, szeryf rozpozna Cię, więc pojedynek na miecze jest nieunikniony. Lecz jak na szeryfa przystało po kilku twoich celnych ciosach, ulotni się on wraz z obstawą dwóch rycerzy. Gdy to uczyni pobiegnij do Marion, która stoi na balkonie [1] po lewej stronie od głównego wejścia do zamku. Po romantycznej rozmowie dowiesz się, że łucznik, z którym konkurowałeś był bardzo zainteresowany twoją osobą. Wydostanie się on poza mury, niekonwencjonalną drogą, którą bez pudła możesz wykorzystać. Przeczekaj chwilkę na balkonie, aż sytuacja na dziedzińcu troszkę ucichnie i gdy nadarzy się okazja, przejdź w miejsce, w którym twój turniejowy przeciwnik przeskoczył mury. Po drodze pozbądź się wartującego na murach żołnierza.

Gdy znajdziesz się po drugiej stronie muru, twój turniejowy rywal ofiaruje Ci swą pomoc i dołączy do wesołej kompani. Zaproponuje również pomoc swych kuzynów znajdujących się w Nothingham. Kilku żołnierzy będzie biegało w około i poszukiwało Robina. Może się ktoś napatoczyć na mury, na których stoisz. Gdy uznasz, że sytuacja temu sprzyja, idź Robinem ogłuszyć trzech wartujących na murach żołnierzy, następnie zwiąż ich Muchem Millerem. Robinem wróć się i zejdź na dziedziniec by porozmawiać z żebrakiem. Da Ci on kilka wskazówek. Dwie z nich znajdują się tuż obok (jedna obok studni i druga obok podjazdu do bramy [2] ), zabierz je i wróć się na mury nad południową bramą [3] . Tam ogłusz i zwiąż kolejnego wartownika. Zejdź schodami z murów i zaatakuj trzech żołnierzy pilnujących domu szwagra szeryfa. Jeżeli dobrze rozegrasz ten atak to powinieneś zdołać ogłuszyć dwóch przeciwników, a trzeciego ze schodów po prostu zabij.

Teraz dachami przejdź sobie do jednego z kuzynów Mucha. Nowo zwerbowanym członkiem grupy wyjdź na prawą stronę placu, na którym są dyby [4] i zaatakuj żołnierza stojącego przy okrągłym budynku. Peter dosyć skutecznie ogłusza swoimi widłami (jeżeli będziesz stosował ciosy od boku przeciwnika). Żołnierze znajdujący się w pobliżu zaatakują Cię, więc ich powal i zwiąż. Niestety jedna z kobiet z placu wpadnie w panikę i wezwie posiłki. Przybędzie dosyć spora grupka nieprzyjaciół, ale jeżeli użyjesz Petera jako "ogłuszacza" nie powinieneś mieć większych problemów. Oczywiście nie zapomnij o związaniu przeciwników. Pozbieraj zwoje ze wskazówkami z przed chat znajdujących się nad dybami [4] . Uwolnij wieśniaka zamkniętego w dyby. Kobietę, która biegnie po pomoc widząc twoich ludzi lub związanych przeciwników nie zaszkodzi ogłuszyć i związać. W tym celu przyczaj się, w którejś z chat i gdy kobieta pokaże się na placu zaskocz ją i zneutralizuj. Pozbądź się również sierżanta, któremu przed momentem wybiłeś podwładnych.

Teraz drogą po prawej stronie dybów udaj się w górę. Przy bocznym wejściu do katedry [5] jest dwóch strażników, jeden śpi. Podejdź Peterem i głusz ich za pomocą wideł. Przed głównym wejściem do kościoła krąży kolejny strażnik. Gdy będzie szedł w twoją stronę wejdź mu w pole widzenia by sprowokowany podbiegł i Cię zaatakował. Gdy się go pozbędziesz, przyjrzyj się sierżantowi i grupie czterech łuczników patrolujących ulice na lewo od katedry. Gdy będą podążali w stronę bramy [6] podbiegnij nie zbyt zgrabnym Peterem i zaatakuj grupę nieprzyjaciół (by ogłuszyć łuczników wystarczy ich tylko raz uderzyć). Skrępuj ogłuszonych wrogów i podejdź Peterem do siedzącego we wnęce muru rycerza. Jeżeli od razu po ataku zaczniesz kreślić ciosy ogłuszające jeden po drugim to wyjdziesz z pojedynku bez zadrapania. Gdy będziesz się pojedynkował z rycerzem, podbiegnie do Ciebie dwóch strażników z przed bramy [6] . W pobliżu kręci się kolejna natrętna kobieta, której nie pasuje twoja obecność. Skrępuj ją przy nadarzającej się okazji. Robinem wejdź na mury, ogłusz strażnika znajdującego się po lewej stronie od bramy [6] na murach.

Peterem wejdź do pomieszczenia prowadzącego na prawą część murów, ale zanim na nie wejdziesz przyjrzyj się systemowi patrolowania znajdujących się tam strażników. Wyjdź zaraz po obrocie rycerza, ogłusz strażnika przy drzwiach, następnie ewentualnie nadbiegającego z naprzeciwka. Teraz prześlizgnij się obok rycerza i zwerbuj do drużyny Boldera Kolosa. Nowym członkiem załogi wyjdź z powrotem na mury i rozpraw się z rycerzem (pchnięcie i atak to chyba najskuteczniejsza taktyka). Bolderem pochowaj wszystkie ciała znajdujące się w okolicy balkoniku z sierżantem, przy którym czuwa kilku żołnierzy. Robinem rzyć sakwę z pieniędzmi pod balkon. Nie wszyscy, ale kilku chciwych strażników pobije się. Podbiegnij i załatw resztę żołnierzy i sierżanta. Nie zapomnij o wiązaniu.

Czas zająć się mieczem narodu, który znajduje się wraz z obstawą w katedrze [5] . Bolderem Kolosem ustaw się przed głównym wejściem, a Robinem zacznij obstrzeliwać strażników znajdujących się tuż przy wejściu. Jak tylko, któryś wyjdzie na zewnątrz zaatakuj Bolderem. Gdy wykończysz wszystkich w katedrze zabierz miecz i udaj się po srebrną strzałę i Marion. Po drodze możesz napotkać na opór ze strony żołnierzy zaalarmowanych przez kolejną kobietę natręta. Bolderem zbierz zwój leżący pod bramą [2] , zaatakuj strażników na dziedzińcu i sierżanta na schodach. Następnie zajmij się obstawą srebrnej strzały. Zabierz ją, idź na mury po lewej stronie od bramy, by pozbyć się przeciwników uniemożliwiających zejście Marion z balkoniku. Zwiąż wszystkich ogłuszonych w pobliżu.

Jeżeli masz ochotę to możesz zająć się poborcą podatkowym i jego ludźmi nękających wieśniaków (nie jest to konieczne do ukończenia misji). Znajduje się on w lewym dolnym rogu mapy [7] . Wbrew pozorom nie jest to takie trudne. Musisz pozbyć się jedynie żołnierzy z sierżantem stojących koło dwóch chat (w pobliżu zagrody z jedną świnią), a następnie pobić zgraje poborcy. Najlepiej użyć do tego Boldera. Nie daj się zauważyć jeźdźcom, ogłusz i ograb poborcę Robinem. Możesz również zaopiekować się pieniędzmi leżącymi w prawym górnym rogu mapy [8] . Pilnuje ich rycerz i dwóch żołnierzy. Wystarczy byś podszedł pod drzwi wieżyczki, żeby stojący na dole przeciwnicy wybiegli do Ciebie i zaatakowali. Teraz do Sherwood.