Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ostatnie Wyzwanie | Robin Hood Legenda Sherwood poradnik Robin Hood: Legenda Sherwood

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Książe Jan wycofał się do Nottingham, gdzie dzieje się akcja ostatniej misji naszego bohatera - Ostatnie Wyzwanie | Robin Hood Legenda Sherwood - Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Książe Jan wycofał się do Nottingham, gdzie dzieje się akcja ostatniej misji naszego bohatera. Wybierając drużynę zwróć uwagę na kolejność wybierania poszczególnych postaci. Mianowicie najlepiej będzie gdy jako ostatnich wybierzesz Małego Johna i Stuteleya, rozpoczną oni wtedy misję przy północnej bramie [1] . Podejdź do bramy Johnem tak by sprowokować strażników do ataku. Gdy podbiegną, ogłusz i zwiąż nieprzyjaciół. Następnie podbiegnij do strażników stojących przy bramie, tyle że od strony miasteczka. Wywab ich za mury Nothingham i ogłusz. Uważaj na kręcącego się w pobliżu bramy cywila - konfidenta i łucznika na wieży. Stuteleyem otwórz zamknięte drzwi do wierzy. Wyjdź Johnem na wyższą wieże i ogłusz znajdujących się tam kuszników. Jeżeli schowasz ich ciała szybko to żołnierz znajdujący się na murze po prawej stronie od wieży nic nie zauważy. Jeżeli jednak nie zdążysz pochować ciał, to po prostu go wyeliminuj.

Przejdź do niższej wieży, wyjdź na mury i ogłusz łuczników. Następnie wyjdź przed wieże i uderz stojącego tam sierżanta. Schowaj jego ciało do wieży. Nie zapominaj o związaniu każdego ogłuszonego przeciwnika. Murami na lewo od bramy [1] przejdź na wieże [2] , na której leżą dwa kołczany i mięso (jeżeli nie wiesz gdzie są drzwi prowadzące do wieży, wciśnij lewy shift). Johnem ogłusz popijających łuczników, a następnie przejdź do poziomu więzienia i wykończ stojącego przed drzwiami do celi strażnika. Z zewnątrz przybiegnie jeszcze jeden natręt, więc się nim zajmij. W celi leży koniczynka. Wyjdź na mury i ogłusz trzech najbliżej znajdujących się łuczników po prawej stronie. Teraz zejdź schodami na dziedziniec i ogłusz dwóch stojących przy schodach strażników. Przy głównym wejściu do zamku [3] stoi dwóch żołnierzy. Również się nimi zajmij. Gdy będziesz się ich pozbywał zaatakuje Cię jeszcze dwóch stojących w okolicy schodów po lewej stronie. Gdy pobijesz i zwiążesz wszystkich, przenieś ciała najlepiej do więzienia, a Stuteleyem otwórz główne wejście do zamku [3] . Gdy to uczynisz otwórz bramę dzwignią znajdującą się we wieżyczce na prawo od bramy [4] .

Grupka czarnych żołnierzy wraz z sierżantem wejdzie na dziedziniec. Gdy staną przed głównym wejściem do zamku, a sierżant wejdzie do środka, Małym johnem ogłusz dwóch strażników przy bramie [4] , następnie jeszcze dwóch przy podjeździe do bramy obok Robina. Wróć Johnem i Robinem na dziedziniec. Robin z łuku niech zestrzeli strażnika i trzech łuczników na murze przy schodach po lewej stronie (ewentualnie jeszcze dwóch z lewej wieży przy bramie, jeżeli Cię zauważą). Stuteleyem otwórz zamknięte drzwi przy schodach, wyjdź Johnem na balkonik i ogłusz znajdującego się tam żołnierza. Następnie Robinem zestrzel sierżanta kręcącego się przed wejściem do komnaty Jana. Zbiegnie do Ciebie dwóch czarnych rycerzy. Dosyć prostym sposobem na pozbycie się ich jest wdanie się w bójkę np. Robinem, a Johnem ogłuszyć wrogów pięścią. Teraz wystarczy tylko pokonać szeryfa - misja jak i cała gra zostanie ukończona.