Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Remnant From the Ashes - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Remnant From the Ashes: Traits, zdolności pasywne - lista wszystkich Remnant From the Ashes poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 3 marca 2021

Na tej stronie poradnika do gry Remnant From the Ashes znajdziesz zestawienie zdolności pasywnych - Traits. Dowiesz się czym są Traits oraz jakie premie do statystyk otrzymuje się za rozwijanie pasywnych zdolności.

Traits / Zdolności pasywne - czym są?

Traits to zdolności pasywne. Odblokowuje się je na różne sposoby, m.in. za pokonywanie bossów czy odkrywanie nowych lokacji oraz sekretów.

Każdą ze zdolności możesz wylewelować do maksymalnego, 20-go poziomu wydając przy tym punkty Trait Points. Zdobywasz je dzięki zdobywaniu nowych poziomów, pokonywaniu bossów oraz za znalezienie ksiąg Tome of Knowledge.

Vigor

Za każdy wydany punkt zwiększa HP o 2.5. Podstawowy Trait.

Endurance

Za każdy wydany punkt zwiększa punkty wytrzymałości o 2.5. Podstawowy Trait.

Arcane Strike

Za każdy wydany punkt zwiększa Power Mod o 2.5%. Trait ten zdobędziesz po pokonaniu Ravagera.

Bark Skin

Za każdy wydany punkt zwiększa efektywność pancerza o 1.25%. Trait ten zdobędziesz, gdy porozmawiasz z Living Tree, musisz posiadać Twisted Mask, którą zakupisz od Mad Merchant w Junk Town.

Catalyst

Za każdy wydany punkt zwiększa szansę na nałożenie efektu statusu o 1%. Trait ten zdobędziesz po pokonaniu The Thrall.

Cold as Ice

Zwiększa obrażenia zadawane przeciwnikom w plecy. Trait ten zdobędziesz za pokonanie sojusznika podczas spotkania z Brabusem.

Elder Knowledge

Za każdy wydany punkt zwiększa zdobywane doświadczenie o 1.75%. Trait ten zdobędziesz po włączeniu taśmy w piwnicy Ward 13 .

Executioner

Za każdy wydany punkt zwiększa szansę na zadanie obrażeń krytycznych o 1%. Trait ten zdobędziesz po pokonaniu Ixillisa.

Exploiter

Za każdy wydany punkt zwiększa obrażenia Weak Spot o 1.25%. Trait ten zdobędziesz po zabiciu 150 przeciwników zadając kończące obrażenia Weak Spot.

Glutton

Za każdy wydany punkt zwiększa szybkość użycia zużywalnych itemów o 2.5%. Trait ten zdobędziesz po pokonaniu The Unclean One.

Guardian's Blessing

Za każdy wydany punkt zwiększa odporność na obrażenia od broni białej o 1%. Trait ten zdobędziesz po walce z Root Horror.

Handling

Za każdy wydany punkt zmniejsza rozrost celownika podczas strzału oraz odrzut o 1%. Trait ten zdobędziesz po zdobyciu 10 różnych broni.

Keeper's Blessing

Za każdy wydany punkt zwiększa odporność na obrażenia typu Elemental. Trait ten zdobędziesz po znalezieniu Labiryntu lub pomagając przy Rebels on Yaesha.

Kingslayer

Za każdy wydany punkt zwiększa krytyczne obrażenia o 2.5%. Trait ten zdobędziesz po pokonaniu Undying King.

Mind's Eye

Za każdy wydany punkt zwiększa obrażenia z dystansu o 1.25%. Trait ten zdobędziesz po pokonaniu Dreamer/Nightmare.

Mother's Blessing

Za każdy wydany punkt zwiększa odporność na obrażenia z dystansu o 1%. Trait ten zdobędziesz po obronieniu the Root Mother.

Quick Hands

Za każdy wydany punkt zwiększa szybkość przeładowania broni o 1.5%. Trait ten zdobędziesz po pokonaniu drugiego, dungeonowego bossa.

Rapid Strike

Za każdy wydany punkt zwiększa szybkość ataku broni białej o 0.75%. Trait ten zdobędziesz, gdy ulepszysz białą broń, która nie pochodzi od bossa do +20.

Recovery

Za każdy wydany punkt zwiększa regenerację staminy oraz zmniejsza opóźnienie regeneracji o 1.25%. Trait ten zdobędziesz po pokonaniu Clavigera.

Revivalist

Za każdy wydany punkt zwiększa szybkość ożywienia sojuszników o 5%. Trait ten zdobędziesz, gdy ożywisz sojuszników 10 razy.

Scavenger

Za każdy wydany punkt zwiększa zdobyty scrap o 2.5%. Trait ten zdobędziesz wyczerpując wszystkie opcje dialogowe Reggiego w Ward 13. Ponadto musisz dać mu Tarnished Ring.

Shadow Walker

Za każdy wydany punkt obniża szansę na zaalarmowanie przeciwników o 1.5%. Trait ten zdobędziesz wybierając klasę Huntera, bądź kończąc the Hunter's Hideout Event, który ma miejsce na Ziemi.

Spirit

Za każdy wydany punkt zwiększa moc weapon mod o 2.5%. Trait ten zdobędziesz wybierając klasę Ex-Cultist, bądź za ukończenie the Suply Run Event, który ma miejsce na Ziemi.

Swiftness

Za każdy wydany punkt zwiększa szybkość poruszania się. Trait ten zdobędziesz rozwiązując zagadkę z dzwonami. Musisz zadzwonić w nie w odpowiedniej kolejności: 1-1-3-4-1-1-3-2 (najbardziej na lewo dzwon: 1, najbardziej na prawo dzwon: 5).

Suspicion

Za każdy wydany punkt zwiększa odporność na obrażenia zadawane przez sojuszników. Trait ten zdobędziesz, gdy zostaniesz powalony 10 razy przez swojego sojusznika.

Teamwork

Za każdy wydany punkt zwiększa zasięg Teamwork o 1 metr. Trait ten zdobędziesz, gdy dołączysz do czyjeś gry w trybie multiplayer, bądź ktoś dołączy do twojej rozgrywki.

Triage

Za każdy wydany punkt zwiększa efektywność odzyskiwania zdrowia o 5%. Trait ten zdobędziesz po spotkaniu się z NPC Navun w Yaesha.

Trigger Happy

Za każdy wydany punkt zwiększa szybkość wystrzeliwania pocisków o 1%. Trait ten zdobędziesz, gdy ulepszysz nie pochodzącą od bossa broń dystansową do +20.

Warrior

Za każdy wydany punkt zwiększa obrażenia zadawane bronią białą o 1.25%. Trait ten zdobędziesz wybierając klasę Scrappera, bądź za zakończenie the Tale of Two Liz's Event. Który ma miejsce na Ziemi.

Will to Live

Za każdy wydany punkt wydłuża czas, w którym gracz może być rannym (brak możliwości robienia czegokolwiek) o 5%. Trait ten zdobędziesz, gdy sojusznik ożywi cię 10 razy.

World Walker

Za każdy wydany punkt zmniejsza koszt zużycia staminy o 1%. Trait ten zdobędziesz, gdy pierwszy raz odwiedzisz Rhom.