Remnant From the Ashes: Traits, zdolności pasywne - lista wszystkich Remnant From the Ashes poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 marca 2021
Na tej stronie poradnika do gry Remnant From the Ashes znajdziesz zestawienie zdolności pasywnych - Traits. Dowiesz się czym są Traits oraz jakie premie do statystyk otrzymuje się za rozwijanie pasywnych zdolności.
- Traits / Zdolności pasywne - czym są?
- Vigor
- Endurance
- Arcane Strike
- Bark Skin
- Catalyst
- Cold as Ice
- Elder Knowledge
- Executioner
- Exploiter
- Glutton
- Guardian's Blessing
- Handling
- Keeper's Blessing
- Kingslayer
- Mind's Eye
- Mother's Blessing
- Quick Hands
- Rapid Strike
- Recovery
- Revivalist
- Scavenger
- Shadow Walker
- Spirit
- Swiftness
- Suspicion
- Teamwork
- Triage
- Trigger Happy
- Warrior
- Will to Live
- World Walker
Traits / Zdolności pasywne - czym są?
Traits to zdolności pasywne. Odblokowuje się je na różne sposoby, m.in. za pokonywanie bossów czy odkrywanie nowych lokacji oraz sekretów.
Każdą ze zdolności możesz wylewelować do maksymalnego, 20-go poziomu wydając przy tym punkty Trait Points. Zdobywasz je dzięki zdobywaniu nowych poziomów, pokonywaniu bossów oraz za znalezienie ksiąg Tome of Knowledge.
Vigor
Za każdy wydany punkt zwiększa HP o 2.5. Podstawowy Trait.
Endurance
Za każdy wydany punkt zwiększa punkty wytrzymałości o 2.5. Podstawowy Trait.
Arcane Strike
Za każdy wydany punkt zwiększa Power Mod o 2.5%. Trait ten zdobędziesz po pokonaniu Ravagera.
Bark Skin
Za każdy wydany punkt zwiększa efektywność pancerza o 1.25%. Trait ten zdobędziesz, gdy porozmawiasz z Living Tree, musisz posiadać Twisted Mask, którą zakupisz od Mad Merchant w Junk Town.
Catalyst
Za każdy wydany punkt zwiększa szansę na nałożenie efektu statusu o 1%. Trait ten zdobędziesz po pokonaniu The Thrall.
Cold as Ice
Zwiększa obrażenia zadawane przeciwnikom w plecy. Trait ten zdobędziesz za pokonanie sojusznika podczas spotkania z Brabusem.
Elder Knowledge
Za każdy wydany punkt zwiększa zdobywane doświadczenie o 1.75%. Trait ten zdobędziesz po włączeniu taśmy w piwnicy Ward 13 .
Executioner
Za każdy wydany punkt zwiększa szansę na zadanie obrażeń krytycznych o 1%. Trait ten zdobędziesz po pokonaniu Ixillisa.
Exploiter
Za każdy wydany punkt zwiększa obrażenia Weak Spot o 1.25%. Trait ten zdobędziesz po zabiciu 150 przeciwników zadając kończące obrażenia Weak Spot.
Glutton
Za każdy wydany punkt zwiększa szybkość użycia zużywalnych itemów o 2.5%. Trait ten zdobędziesz po pokonaniu The Unclean One.
Guardian's Blessing
Za każdy wydany punkt zwiększa odporność na obrażenia od broni białej o 1%. Trait ten zdobędziesz po walce z Root Horror.
Handling
Za każdy wydany punkt zmniejsza rozrost celownika podczas strzału oraz odrzut o 1%. Trait ten zdobędziesz po zdobyciu 10 różnych broni.
Keeper's Blessing
Za każdy wydany punkt zwiększa odporność na obrażenia typu Elemental. Trait ten zdobędziesz po znalezieniu Labiryntu lub pomagając przy Rebels on Yaesha.
Kingslayer
Za każdy wydany punkt zwiększa krytyczne obrażenia o 2.5%. Trait ten zdobędziesz po pokonaniu Undying King.
Mind's Eye
Za każdy wydany punkt zwiększa obrażenia z dystansu o 1.25%. Trait ten zdobędziesz po pokonaniu Dreamer/Nightmare.
Mother's Blessing
Za każdy wydany punkt zwiększa odporność na obrażenia z dystansu o 1%. Trait ten zdobędziesz po obronieniu the Root Mother.
Quick Hands
Za każdy wydany punkt zwiększa szybkość przeładowania broni o 1.5%. Trait ten zdobędziesz po pokonaniu drugiego, dungeonowego bossa.
Rapid Strike
Za każdy wydany punkt zwiększa szybkość ataku broni białej o 0.75%. Trait ten zdobędziesz, gdy ulepszysz białą broń, która nie pochodzi od bossa do +20.
Recovery
Za każdy wydany punkt zwiększa regenerację staminy oraz zmniejsza opóźnienie regeneracji o 1.25%. Trait ten zdobędziesz po pokonaniu Clavigera.
Revivalist
Za każdy wydany punkt zwiększa szybkość ożywienia sojuszników o 5%. Trait ten zdobędziesz, gdy ożywisz sojuszników 10 razy.
Scavenger
Za każdy wydany punkt zwiększa zdobyty scrap o 2.5%. Trait ten zdobędziesz wyczerpując wszystkie opcje dialogowe Reggiego w Ward 13. Ponadto musisz dać mu Tarnished Ring.
Shadow Walker
Za każdy wydany punkt obniża szansę na zaalarmowanie przeciwników o 1.5%. Trait ten zdobędziesz wybierając klasę Huntera, bądź kończąc the Hunter's Hideout Event, który ma miejsce na Ziemi.
Spirit
Za każdy wydany punkt zwiększa moc weapon mod o 2.5%. Trait ten zdobędziesz wybierając klasę Ex-Cultist, bądź za ukończenie the Suply Run Event, który ma miejsce na Ziemi.
Swiftness
Za każdy wydany punkt zwiększa szybkość poruszania się. Trait ten zdobędziesz rozwiązując zagadkę z dzwonami. Musisz zadzwonić w nie w odpowiedniej kolejności: 1-1-3-4-1-1-3-2 (najbardziej na lewo dzwon: 1, najbardziej na prawo dzwon: 5).
Suspicion
Za każdy wydany punkt zwiększa odporność na obrażenia zadawane przez sojuszników. Trait ten zdobędziesz, gdy zostaniesz powalony 10 razy przez swojego sojusznika.
Teamwork
Za każdy wydany punkt zwiększa zasięg Teamwork o 1 metr. Trait ten zdobędziesz, gdy dołączysz do czyjeś gry w trybie multiplayer, bądź ktoś dołączy do twojej rozgrywki.
Triage
Za każdy wydany punkt zwiększa efektywność odzyskiwania zdrowia o 5%. Trait ten zdobędziesz po spotkaniu się z NPC Navun w Yaesha.
Trigger Happy
Za każdy wydany punkt zwiększa szybkość wystrzeliwania pocisków o 1%. Trait ten zdobędziesz, gdy ulepszysz nie pochodzącą od bossa broń dystansową do +20.
Warrior
Za każdy wydany punkt zwiększa obrażenia zadawane bronią białą o 1.25%. Trait ten zdobędziesz wybierając klasę Scrappera, bądź za zakończenie the Tale of Two Liz's Event. Który ma miejsce na Ziemi.
Will to Live
Za każdy wydany punkt wydłuża czas, w którym gracz może być rannym (brak możliwości robienia czegokolwiek) o 5%. Trait ten zdobędziesz, gdy sojusznik ożywi cię 10 razy.
World Walker
Za każdy wydany punkt zmniejsza koszt zużycia staminy o 1%. Trait ten zdobędziesz, gdy pierwszy raz odwiedzisz Rhom.