Remnant From the Ashes: Dreamer / Nightmare - boss, jak pokonać? Remnant From the Ashes poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 4 marca 2021
Na tej stronie poradnika do gry Remnant From the Ashes znajdziesz szczegółowy opis walki z bossem Dreamer / Nightmare. Dowiesz się jakimi atakami dysponuje boss (w obu formach), jaka jest sugerowana taktyka walki i jakie sekrety / nagrody może pozostawić po sobie pokonany Dreamer.
- Dreamer / Nightmare - opis bossa
- Ataki (1 faza) - Dreamer
- Ataki (2 faza) - Nightmare
- Taktyka
- Możliwe nagrody
Dreamer / Nightmare - opis bossa
Dreamer to główny boss, którego znajdziemy w Ward 17. Posiada on dwie fazy, w drugiej przemienia się w Nightmare, zyskując nowe ataki. Walka z nim może być wymagająca, zwłaszcza, gdy nie wie się, jak walczyć z nim w drugiej fazie.
Ataki (1 faza) - Dreamer
- Salwa - Dreamer zatrzymuje się na chwilę, po czym wystrzeliwuje 3 pociski w stronę gracza.
- Kręcenie się - Dreamer zbliża się w stronę gracza, gdy będzie dostatecznie blisko, upadnie na dół, po czym zacznie się kręcić, zadając obrażenia na małym obszarze. Gdy jego życie drastycznie spadnie, wykonuję ulepszoną wersję tego ataku. Kręci się, wciągając gracza w wir, po czym kończy atak uderzeniem w ziemie.
- Atak mackami - Dreamer opadnie na ziemie, po czym będzie uderzał w nią dwa razy, robiąc krótką przerwę pomiędzy jednym z ataków. Ataki te wywołują falę pionową falę ognia, która atakuje gracza.
Ataki (2 faza) - Nightmare
- Salwa - Nightmare uniesie swoje skrzydła, po czym zaatakuje gracza olbrzymimi kulami energii.
- Inny wymiar -Nightmare przenosi gracza do kompletnie innego wymiaru, w którym przebywanie obniża punkty zdrowia co sekundę. Z każdą sekundą, przeciwników przybywać będzie coraz więcej.
Taktyka
W walce z Dreamerem skup się głównie na strzelaniu w jego głowę, aby zadać dodatkowe obrażenia. Spróbuj pokonać Dreamera najszybciej jak to tylko możliwe, ponieważ z czasem pojawiać będą się posiłki The Root, przez co walka może być nieco trudniejsza. Ważnym jest, by zachować dystans, celować w głowę i unikać jego ataków. Salwa jest bardzo łatwa do uniknięcia, Dreamer zatrzymuje się w powietrzu po czym wystrzeliwuje 3 pociski. Nie trzeba nawet robić uniku, wystarczy użyć sprintu.
Łatwo również zauważyć jego atak polegający na kręceniu się, gdyż jedyne, co będzie robił, to zmierzał w stronę gracza. Dopóki nie będzie dostatecznie blisko, jedyne co będzie robił, to leciał do ciebie, w niezbyt szybkim tempie. Jest to wspaniała taktyka, na zadanie mu jak największej ilości obrażeń. Gdy będzie dość blisko, rolluj do tyłu, wykonaj szybki strzał w głowę i powtarzaj ten schemat jak najdłużej. Dopóki Dreamer nie upadnie nie ziemie i zacznie się kręcić, możesz zadawać mu duże obrażenia. Gorzej wygląda jego ulepszona wersja, gdyż wtedy wciąga gracza do siebie, aby zadać mu obrażenia mackami. Gdy widzisz, że cię przyciąga, momentalnie rolluj do tyłu, nie zbliżaj się również do niego, póki nie upadnie na ziemie atakując. Jego atak mackami, polegającym na wystrzeleniu w stronę gracza pionowych fal ognia unikaj w momencie uderzenia macki w ziemie. Gdy unikniesz pierwszego, po chwili nastąpi kolejny atak. W międzyczasie niszcz wszystkie jednostki, które pojawią się na polu bitwy.
Po pokonaniu Dreamera, następuje walka z Nightmare, olbrzymim bossem przypominającym ptaka. Jest on mniej groźny niż Dreamer, jednak o wiele bardziej wytrzymalszy od swojej poprzedniej wersji. Na samym początku walki nie trać na niego amunicji, zadasz mu nikłe obrażenia. Cała walka głównie polega na zdobyciu jak największej ilości zabójstw w innym wymiarze, do którego będzie co jakiś czas przenosił Nightmare. Z każdym zabójstwem w innym wymiarze, zyskujemy podwojenie obrażeń, dlatego tak ważnym jest, żeby zabić tam jak najwięcej przeciwników. W tym wymiarze każda sekunda ma znaczenie, ponieważ pasek zdrowia gracza spada co sekundę. Ponadto im dłużej tam przebywamy, tym trudniejsi stają się przeciwnicy, jest nawet szansa spotkać tam wcześniejszych bossów. Najlepiej zabić minimum 8 przeciwników i wyjść z wymiaru. Wychodząc z niego, od razu walczymy z Nightmare, będzie on atakować wielkimi kulami energii, które bardzo łatwo uniknąć, wystarczy odejść w bok w momencie strzału. Tak jak w przypadku Dreamera, tak tutaj, skup się na atakowaniu jego głowy. Póki nie zbijesz jego tarczy, będziesz zadawał niezbyt duże obrażenia, zależne jest to od zabójstw w innym wymiarze. Zbawiennym jest użycie weapon mod, który powoduje obrażenia w czasie, jak np. ogień. Efekty te są również zbuffowane, przez co zadają kolosalne obrażenia, które pomogą w zniszczeniu jego tarczy. Po tym, jak jego tarcze ulegnie zniszczeniu, celuj w głowę Dreamera, który jest w środku Nightmare'a. Zadasz dzięki temu kolosalne obrażenia. W momencie, gdy Nightmare odbuduje swoją tarczę, buffy z zabójstw znikną, a ty zostaniesz znowu przeniesiony do innego wymiaru. W innym wymiarze pomocne są bronie zadające obrażenia obszarowe. Ucieknij przez portal do innego wymiaru, gdy zdobędziesz dostatecznie dużo zabójstw.
Ciekawostką jest to, że walka wygląda nieco inaczej, gdy przyzwiesz do pomocy innego gracza. Wtedy jeden z graczy jest przenoszony do innego wymiaru, podczas gdy drugi gracz musi walczyć, a raczej unikać ataków Nightmare'a, walcząc przy tym z posiłkami The Root.
Możliwe nagrody
- Orb of Undoing
- Dreamer's Mana
- 2000 scraps
- Mind's Eye Trait