Wszyscy towarzysze i jak ich zrekrutować | Mieszkańcy miasta | Regalia Poradnik Regalia: Of Men And Monarchs
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Poniżej znajdziesz spis wszystkich dostępnych towarzyszy do zrekrutowania, wraz z opisem ich umiejętności:
Griffith
Jak dołączyć towarzysza do drużyny: Jest dostępny od samego początku rozgrywki.
Umiejętności:
- Precyzyjne uderzenie - Zadaje wybranemu wrogowi 80% podstawowych obrażeń jako obrażenia fizyczne. Nakła efekt "Oderwanie" trwający 2 tury.
- Porywcze wyzwanie - Nakłada na wybranego wroga efekty "Prowokacja" i "Oślepienie" trwające 2 tury.
- Cios półksiężyca - zadaje celom w zasięgu 80% podstawowych obrażeń jako obrażenia od lodu. Postać używająca otrzymuje 10% punktów osłon za każdy trafiony cel.
- Dynamiczne wejście - powoduje przemieszczenie się postaci w pobliże celu.
- Ostatni szlif - Zadaje wybranemu wrogowi 190% podstawowych obrażeń jako obrażenia czyste. Zadaje dodatkowe 100% podstawowych obrażeń jako obrażenia fizyczne, jeśli cel ma poniżej 40% zdrowia. Nakłada "osłabienie" na 2 tury.
Signy
Jak dołączyć towarzysza do drużyny: Musisz ją pokonać, krótko po rozpoczęciu 1 rozdziału, a dołączy do drużyny.
Umiejętności:
- Sus - powoduje wykonanie dalekiego skoku i zadanie celom przy lądowaniu 60% podstawowych obrażeń jako obrażenia fizyczne.
- Trąba powietrzna - zadaje obrażenia wszystkim celom w zasięgu 90% podstawowych obrażeń jako obrażenia od błyskawic. Nakłada efekt "oderwanie" trwający 1 turę.
- Wściekłość - zadaje Signey obrażenia w wysokości 15% jej aktualnego poziomu zdrowia jako obrażenia fizyczne. Nakła efekt "Krzepę" i "Chyżość" na 2 tury.
- Dziki ryk - zadaje wszystkim wrogom w zasięgu 30% podstawowych obrażeń jako obrażenia czyste i nakłada efekt "Panika" trwający 1 turę.
- Masakra - trafia maksymalnie 4 losowo wybranych wrogów znajdujących się w zasięgu. Każde uderzenie zadaje 70% podstawowych obrażeń jako obrażenia fizyczne. Uderza 4 razy, może trafić 1 cel kilka razy.
Aliss
Jak dołączyć towarzysza do drużyny: dołączy do drużyny krótko po rozpoczęciu 1 rozdziału.
Umiejętności:
- Ognik - zadaje wybranemu celowi 60% podstawowych obrażeń jako obrażenia od ognia. Maksymalnie 2 razy uderza losowego wroga w pobliżu celu. Każde kolejne trafienie zadaje 15% mniej obrażeń od poprzedniego. Nakłada na wroga efekt "Wzmocnienie ognia" trwający 2 tury.
- Płomienna bariera - tworzy ruchomą ścianę ognia, która zadaje wszystkim celom w zasięgu 50% podstawowych obrażeń jako obrażenia od ognia. Trwa 2 tury.
- Inferno - zadaje 120% podstawowych obrażeń jako obrażenia od ognia wszystkim celom w zasięgu.
- Tarcza ognia - nakłada na wybranego sojusznika efekt "Odstraszenie" trwający 2 tury.
- Władca płomieni - na pewien czas przywołuje Gerrę, Władcę połomieni. Czas przebywania Gerry na polu bitwy wydłuża się za każdym razem, gdy otrzyma on jakiekolwiek obrażenia od ognia.
Levant
Jak dołączyć towarzysza do drużyny: dołączy do drużyny w 1 rozdziale przygód.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie