Obrona Marudera | Opis przejścia Red Faction Armageddon Red Faction: Armageddon poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Obrona Marudera
Kierujemy się korytarzami i odpieramy ataki robaków. [1] Dotrzemy do pomieszczenia z lawą. Przechodzimy przez nie dalej po kładkach. W razie konieczności naprawiamy je. [2]
W następnym pomieszczeniu trafimy na okrągłą platformę z urządzeniami. [1] Dalsza droga będzie prowadziła z tego obiektu w prawu. My jednak idziemy najpierw na wprost, gdyż... Audiodziennik 30 - Za okrągłą platformą znajduje się półka skalna, a na niej trochę złomu i dziennik. [2]
Po przejściu nad lawą trafimy do ciemnego korytarza, a później pomieszczenia, gdzie zaatakują nas niewidzialni przeciwnicy i Behemoth. [1] Wspinamy się dalej po skałach. [2]
Dotrzemy do pomieszczenia z kilkoma sprzymierzeńcami i mnóstwem potworów. Stąd wychodzą dwa korytarze - do lewego pójdziemy za chwilę (tam wskazuje cel misji). [1] Audiodziennik 31 - W pomieszczeniu z dużą grupą wrogów znajdziemy dwa wyjścia. Lewe jest związane z celem misji. Udajemy się do prawego. Tam, w zaułku po lewej, jest ukryty dziennik. [2]
Udajemy się dalej za wskazaniem GPS-a (do lewego tunelu). [1] Dotrzemy do mostu. Niszczymy go, a następnie czyścimy okolicę z wrogów (zaczynając od kokonów znajdujących się po obu stronach). [2]
Wracamy do głównego pomieszczenia i biegniemy do następnego tunelu. [1] Tutaj niszczymy wskazane wsporniki, aby zwalić robalom kamienie na głowę. [2]
Po wykonaniu zadania udajemy się w dalszą drogę, przez jeszcze jedną odnogę tunelu (GPS). Po drodze po lewej miniemy Audiodziennik 31 (który zebraliśmy wcześniej). [1] Na końcu drogi obsadzamy działko i strzelamy do wszystkiego, co się rusza. [2] Wracamy na spotkanie z Karą (wciskamy E).
Audiodziennik 32 - Zaraz po rozpoczęciu tego fragmentu misji znajdziemy dziennik. Jest kilkanaście metrów przed nami, na drodze wskazywanej przez GPS (przed maszyną do zmiany broni). [1] Ruszamy w dalszą drogę [1] i eliminujemy przeciwników po drugiej stronie korytarza.
Droga zakręci w lewo w dół. [1] Będziemy musieli naprawić most - w tej scenie zaatakuje nas macka. [2]
Kawałek dalej korytarz skręci w lewo. [1] Audiodziennik 33 - Za zakrętem po spotkaniu z macką, która wyskoczy ze ściany znajdują się dwa pomieszczenia po przeciwległych stronach. W tym po prawej nie znajdziemy niczego ciekawego. Po lewej, odczytamy jednak kolejny dziennik. [2]
Audiodziennik 34 - Podążając dalej za wskazaniami GPS-a trafimy do pomieszczenia z pomarańczowym terminalem po lewej. Obok niego leży dziennik. [1] Idąc dalej do laboratorium uważamy na most - spadnie na niego fragment sufitu. [2] Przedzieramy się przez hordy wrogów.
W pewnym momencie trafimy do długiego korytarza - po przeciwległej stronie pojawi się Behemoth. [1] Pokonujemy go i wchodzimy do dużego pomieszczenia. [2] Tutaj czeka nas walka z dziesiątkami wrogów. [2]
W pokonaniu przeciwników mogą pomóc działka rozstawione na szczycie platformy. [1] Na koniec podchodzimy do wskazanego miejsca, aby wziąć chip. [2]
Na pokładzie statku niszczymy generator, aby wyłączyć pole siłowe. [1] Następnie rozwalamy zainfekowane budynki - wystarczy strzelić rakietą w górną część. [2]
Kawałek dalej rozwalamy jeszcze jeden generator. [1] Aby ułatwić sobie namierzanie wrogów, możemy odpalić specjalny tryb (Z). [2] Pomagamy żołnierzom na trasie przelotu.
Z każdym kolejnym metrem opór wrogów będzie rósł. [1] Najtrudniejszą częścią misji jest zniszczenie 7 budynków. Można zrobić to na dwa sposoby - ostrożnie (nie spieszymy się, eliminujemy wrogów) lub szybko (niszczymy budynek i przelatujemy do następnego, ignorując wrogów). [2]
Po rozwaleniu budowli musimy dostać się do węższego korytarza - niszczymy śluzę. [1] Przelatujemy tunelem i wybijamy wrogów. Pole siłowe wyłączamy poprzez zniszczenie generatora. [2] Trafimy również na przesmyki z ogniem - wystarczy zniszczyć podstawy miotaczy, aby oczyścić drogę.
Na końcu nasz pojazd zacznie spadać. [1] W ostatniej scenie musimy rozwalić most. Najłatwiej zająć się jego podporami. [2]