Jaskinie lodowe | Opis przejścia Red Faction Armageddon Red Faction: Armageddon poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Jaskinie lodowe
Przebiegamy korytarzem, aż dotrzemy do schodów i maszyny z ulepszeniami. [1] Audiodziennik 18 - Osiemnasty dziennik znajduje się zaraz koło wspomnianej maszyny, za skrzyniami. [2]
Udajemy się w dalszą podróż. [1] Spotkamy nowego przeciwnika - niewidzialną bestię, która pojawia się znienacka. Rozpoznamy ją po zaburzeniach obrazu (falowaniu powietrza). Gdy się pojawi atakujemy ją z broni, wręcz lub za pomocą odepchnięcia (wstrząsu). [2]
Po walce z niewidzialnym wrogiem udajemy się po schodach do pompy i naprawiamy ją. [1] Podążając dalszą drogą trafimy na przeciwników. [2]
Przedzieramy się dalej, uważając na niewidzialnych wrogów. [1] Trafimy między innymi na mackę. [2]
Po kilku mniejszych bitwach znajdziemy się w budynku. Tutaj wałęsa się większa grupa wrogów, w tym opancerzony potwór i kolejne macki. [1] Za budowlą droga prowadzi po schodach. Nie wchodzimy po nich, ale biegniemy wzdłuż nich. [2]
Audiodziennik 19 - Za schodami, przy samej krawędzi znajduje się trochę złotu i kolejny dziennik. [1] Po wysłuchaniu materiału wchodzimy po schodach i udajemy się dalej. [2]
Wspinając się trafimy na niewidzialnych wrogów. Eliminujemy ich ostrożnie, aby nie spaść na dół. W razie konieczności naprawiamy kładki i schody. [1] Na górze opuszczamy most i odpieramy atak potworów. [2]
Za mostem wspinamy się po schodach [1] i biegniemy w stronę windy. [2]
Okaże się, że windy nie da się uruchomić ze względu na uszkodzony generator. [1] Udajemy się do stacji z ulepszeniami - zanim jej użyjemy musimy pokonać sporo przeciwników czekających w budynku. [2]
Używamy stacji - otrzymamy automatyczne ulepszenie (granat naprawczy). [1] Wracamy do windy, po drodze oczywiście eliminując wrogów (lub omijając ich). Naprawiamy generator na górze rzucając w niego granatem naprawczym (pojedyncze wciśnięcie środkowego przycisku myszy). [2] Wsiadamy do windy.
Po rozmowie z porucznikiem podążamy dalej. [1] Audiodziennik 20 - Zaraz po rozmowie z porucznikiem rozglądamy się za pomieszczeniem z lewej, w którym znajduje się urządzenie przetapiające metal. Zeskakujemy tu na dół - obok zbiornika z lawą jest dziennik. [2]
Przedzieramy się do oczyszczalni. [1] Budynek jest zainfekowany - trzeba go zniszczyć. [2]
Po obróceniu budowli oczyszczalni w perzynę wybijamy wszystkich wrogów.