Red Dead Redemption 2: Idealizm i pragmatyzm dla początkujących - opis przejścia Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja
Arthur w ramach zaliczania misji Idealizm i pragmatyzm (Idealism and Pragmatism for Beginners) może pomagać burmistrzowi Saint Denis w rozwiązywaniu różnorakich problemów polegając przy tym na mniej legalnych metodach działania. To zadanie ma wybory, które dokładnie opisaliśmy, aby każdy znał ich konsekwencje.
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2022
Idealizm i pragmatyzm dla początkujących to kilkuczęściowe poboczne zadanie w grze Red Dead Redemption 2. Arthur w ramach zaliczania kolejnych fragmentów tej misji może pomagać burmistrzowi Saint Denis w rozwiązywaniu różnorakich problemów polegając przy tym na mniej legalnych metodach działania.
- Odblokowanie misji
- Pierwsze zadanie od burmistrza
- Drugie zadanie od burmistrza
- Trzecie zadanie od burmistrza
Odblokowanie misji
Wykonywaniem misji dla burmistrza Henriego Lemieuxa możesz zajmować się w rozdziale 4 gry, przy czym odblokowanie zadania jest dosyć kłopotliwe. Oto wymagania do odblokowania tej misji:
- Musisz przede wszystkim zaliczyć główną misję Złota klatka w rozdziale 4, a więc spotkać się po raz pierwszy z burmistrzem na przyjęciu zorganizowanym w jego posiadłości.
- Musisz następnie zaczekać aż burmistrz wyśle Arthurowi list z zaproszeniem do prywatnego spotkania. List ten nie pojawi się w obozie gangu. Musisz odwiedzić urząd pocztowy na dowolnej stacji kolejowej. W trakcie rozmowy z osobą z okienka wybierz opcję osobistego odbioru listu.
Przeczytaj list (Invitation from Mayor Lemieux) po otwarciu inwentarza. Zaczekaj na nastanie nocy. Dopiero wtedy na mapie Saint Denis pojawi się znacznik miejsca rozpoczęcia misji (powyższy obrazek).
Pierwsze zadanie od burmistrza
Miejsce rozpoczęcia zadania to tyły posiadłości. Zapukaj do oszklonych drzwi. Porozmawiaj z Jean Marc'em, który zaprowadzi Arthura do burmistrza. Wysłuchaj tam szczegółów pierwszego zlecenia, które możesz dla niego wykonać.
Wsiądź do wozu i rozpocznij podróż w stronę galerii sztuki. Po dotarciu na miejsce musisz zacząć podążać za profesorem Shiftacre'em. Utrzymuj bezpieczny dystans od niego żeby nie zostać wykrytym. Do profesora podejdź dopiero gdy znajdzie się w odosobnionym miejscu (gra zaktualizuje cel misji). Możesz go jedynie zastraszyć poprzez podduszenie go kilka razy (nie przytrzymuj przycisku na zbyt długo żeby go nie udusić!) lub pobić (negatywne punkty honoru). Powróć do Jean Marca żeby zaliczyć tę część misji.
Drugie zadanie od burmistrza
W celu awansowania do drugiej części misji Arthur ponownie musi otrzymać pocztą zaproszenie od burmistrza. Powinno ono nadejść po upływie około doby od momentu ukończenia pierwszej części zadania. Tak samo jak wcześniej dotrzyj w godzinach nocnych do tylnego wejścia do posiadłości burmistrza. Wysłuchaj od niego szczegółów kolejnego zlecenia.
Wyrusz w stronę drogi prowadzącej na bagna. Musisz zbliżyć się na koniu do dyliżansu, przeskoczyć na niego i przesunąć Arthura po jego ścianie żeby przedostał się do jego kabiny. Zadaniem Arthura jest zastraszenie podróżującego dyliżansem Hectora Fellowsa. Wciśnij jednocześnie L2+R2 / LT+RT żeby go złapać i wysunąć z pędzącego dyliżansu.
Trzecie zadanie od burmistrza
Tym razem nie musisz czekać na list od burmistrza. Od razu powróć nocą do jego posiadłości i spotkaj się bezpośrednio z nim. Otrzymasz książkę (Farm, Field and Falconry) w prezencie. Lemieux chce żeby porwać Jean Marca, do którego stracił zaufanie i przyprowadzić go potajemnie do posiadłości.
Dotrzyj do domu Jean Marca. Po tym jak zostanie ogłuszony wyrusz z powrotem w stronę posiadłości. Nie używaj konia i unikaj wykrycia przez policjantów patrolujących ulice miasta. Warto powiększać mini-mapę, dzięki czemu będziesz ich widział z większej odległości. Zdecyduj się przejść przez pokazany na obrazku park.
Dotrzyj na przeciwległy koniec parku i zaczekaj aż policjant patrolujący ulicę biegnącą wzdłuż parku przejdzie w prawo. Pozwoli ci to przekraść się za jego plecami i skręcić w lewo.
Kontynuuj podróż w stronę posiadłości burmistrza. Po drodze uważaj jeszcze na przejeżdżający dyliżans - zatrzymaj się na chwilę, gdy tylko się pojawi. Po dotarciu do posiadłości udaj się zgodnie z życzeniem burmistrza na jej tyły.
Po obejrzeniu cut-scenki zadanie to można zakończyć na dwa sposoby:
- Zamordowanie Jean Marca - Zastrzel go. Otrzymasz ujemne punkty honoru, ale za to burmistrz zagwarantuje nieco niższe ceny w sklepach w Saint Denis.
- Darowanie życia Jean Marcowi - Schowaj broń w kaburze lub po prostu odejdź od niego. Otrzymasz dodatnie punkty honoru. Dodatkowo w dalszej części gry otrzymasz list z podziękowaniami, z którego dowiesz się, że Jean Marc został mianowany na nowego burmistrza.