Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Realm Royale - poradnik do gry

Realm Royale - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Klasy postaci w Realm Royale Realm Royale poradnik, najlepsze porady

Którą klasę postaci wybrać w Realm Royale? Właśnie tu poznasz wszystkie wady i zalety wojownika, inżyniera, zabójcy, maga i łowcy, poznasz ich umiejętności, buildy i taktyki.

Ostatnia aktualizacja: 10 lipca 2018

Kolejną rzeczą, która wyróżnia Realm Royale na tle innych gier tego typu jest system klas postaci. Każda z nich oferuje inne umiejętności, a co za tym idzie, różniący się od innych styl gry. Wszystkie klasy postaci posiadają w swoim zanadrzu po cztery umiejętności oraz jedną broń klasową. W tym rozdziale dowiesz się wszystkiego o klasach postaci oraz poznasz jakie taktyki można przy nich stosować.

Wojownik (Warrior). Jak grać wojownikiem?

Wojownik to pierwsza klasa w Realm Royale, a zarazem najpopularniejsza z racji swojego wachlarza umiejętności aktywnych jak i tej pasywnej. Pasywną umiejętnością wojownika jest regeneracja punktów życia (5 punktów na sekundę). Dzięki niej zniwelujesz potrzebę używania większej ilości mikstur życia, a w tandemie z legendarnym napierśnikiem i aktywną umiejętnością leczenia, będziesz w stanie otrzymać dużo większą ilość obrażeń niż inne klasy.

Biorąc pod uwagę umiejętności aktywne wojownika, można dojść do jednego wniosku - jest to klasa dla graczy, którzy lubią bezpośredni kontakt z przeciwnikiem. Pomóc w tym ma umiejętność klasowa (heroic leap) oraz umiejętność aktywna (charge). Dzięki nim będziesz w stanie szybko przemieścić się na pozycję przeciwnika lub całkowicie zaprzestać walki w sytuacji kryzysowej. Wojownik jest najbardziej mobilną postacią w całej grze co wyróżnia go na tle innych klas i powinieneś to wykorzystywać przy agresywnym stylu gry.

Grając wojownikiem musisz pamiętać, że łowca, mag oraz zabójca to postacie dalekodystansowe, a twoim zadaniem jest jak najszybsze dotarcie na ich pozycję. Niweluj ich przewagę stosując twoją mobilność, a w połączeniu z legendarną bronią klasową (throwing axe) będziesz siał zniszczenie w szeregach wroga.

Umiejętności wojownika:

  1. Heroic Leap - umiejętność podstawowa, która powoduje wyskok postaci na daleką odległość. Podstawowa wersja (kolor biały) posiada 16 sekund czasu odnowienia oraz zadaje 375 obrażeń przy kontakcie z przeciwnikiem. Legendarna wersja (kolor pomarańczowy) posiada 10 sekund czasu odnowienia i zadaje aż 600 obrażeń przy kontakcie z wrogiem.
  2. Charge - Szarża jest umiejętnością aktywną, która po załączeniu powoduje szybkie zmniejszenie odległości między tobą, a celem. Dodatkowo zadaje ona obrażenia przeciwnikom znajdującym się na linii szarży. Zwykła wersja (kolor biały) posiada 11 sekund czasu odnowienia i zadaje 400 obrażeń, a legendarna (pomarańczowa) sekund 5. Charge powinno być twoją główną umiejętnością podczas gry wojownikiem.
  3. Flask of Healing - Umiejętność rzucenia miksturą, która leczy ciebie oraz sojuszników. Zwykła wersja (kolor biały) odnawia się 12 sekund i przywraca 10 punktów życia na jedną klatkę, a legendarna aż 19 punktów HP. Umiejętność ta powinna znaleźć się w twoim ekwipunku jako zamiennik dla Shielding Potion.
  4. Shielding Potion - Umiejętność rzucenia wzmocnienia pod postacią tarczy, która absorbuje obrażenia. Umiejętność ta jest obszarowa i tak jak w przypadku Flask of Healing, można wzmocnić całą drużynę. Zwykła wersja (kolor biały) odnawia się 19 sekund oraz tworzy 350 punktową tarczę, a legendarna (kolor pomarańczowy) aż 10 sekund i 500 punktów tarczy. Umiejętność ta powinna być drugą główną umiejętnością (obok Charge) grając wojownikiem.
  5. Net Shot - Umiejętność, która po rzuceniu w stronę przeciwnika zadaje 200 obrażeń oraz spowalnia przeciwników o 20% (kolor biały). Wersja legendarna (kolor pomarańczowy) spowalnia aż o 80% i odnawia się 6 sekund szybciej niż zwykła.

Broń klasowa wojownika:

  1. Throwing Axe - Topór wojownika to bardzo groźna broń, która powinna znaleźć honorowe miejsce w twoim ekwipunku. Zadający 800 obrażeń potwór sieje zniszczenie na krótkich dystansach (tylko krótkich). Walka za pomocą tej broni na dalekich dystansach jest niemożliwa, z racji tego, że zastosowano tutaj system travel time or bullet drop (więcej o systemach dowiesz się z rozdziału System strzelania i walki). Staraj się więc mieć to na uwadze grając wojownikiem.

Inżynier (Engineer) - Jak grać inżynierem?

Inżynier to druga klasa, która specjalizuje się w starciach na krótkich dystansach. Jego broń klasowa świetnie się do tego nadaje, a umiejętności aktywne wspierają defensywny styl gry. Z racji tego, iż klasa ta posiada najgorszą umiejętność klasową ze wszystkich (najmniejsza mobilność), nie jest polecana osobom, którzy preferują agresywny styl gry. Każda inna postać potrafi uciec inżynierowi, a jeżeli stanie się to na terenie niezabudowanym, zostaniesz zmuszony do walki na dalekim dystansie. Pasywna umiejętność inżyniera jest bardzo podobna jak ta u wojownika. Tym razem jednak zamiast leczenia punktów życia, regeneruje punkty tarczy (5 punktów na sekundę).

Inżynier świetnie się spisuje na terenach zamkniętych, czyli różnego rodzaju budynkach. Dzięki umiejętności barykady możesz niwelować nadchodzące obrażenia, a za pomocą legendarnej broni klasowej wręcz niszczyć przeciwników. Dodatkowo umiejętność Fire Bomb zalewa ogniem niewielki obszar, a zastosowana w pomieszczeniu, pokryje całą podłogę. Leczenie inżyniera odbywa się za pomocą Healing Totem. Jest to potężna umiejętność, dzięki której przechylisz szalę zwycięstwa na swoją korzyść.

Grając inżynierem musisz pamiętać o tym, że jego broń klasowa spisuje się tylko i wyłącznie na krótkich dystansach. Używaj więc karabinu jako broń poboczną, a nie zaskoczy cię żadna sytuacja. Dodatkowo mobilność jest twoim słabym punktem, dlatego staraj się toczyć walki w pomieszczeniach i zamkniętych terenach.

Umiejętności inżyniera:

  1. Thrust - Umiejętność klasowa, po której użyciu wystrzeliwuje twoją postać w powietrze. Narzedzie nadaje się przede wszystkim do pokonywania wzniesień, a nie odległości tak jak w przypadku wojownika. Legendarna wersja odnawia się 5 sekund, a zwykła aż 8 sekund.
  2. Fire Bomb - Doskonała umiejętność aktywna. Po użyciu wyrzucasz granat, który eksploduje przy kontakcie z powierzchnią zostawiając po sobie kałużę ognia. Zadaje ona procentową ilość obrażeń. Legendarny odpowiednik 6% na klatkę, a zwykły tylko 3%. Dodatkowo czas odnowienia legendarnej wersji wynosi 10 sekund, a zwykłej aż 16 sekund. Fire Bomb może być stosowany jako zamiennik dla totemu. Jeżeli chcesz zadawać więcej obrażeń, używaj Fire Bomb.
  3. Barricade - Barykada to umiejętność aktywna, która powinna być twoją główną. Po ustawieniu barykady blokuje ona obrażenia, jeżeli stoi między tobą a przeciwnikiem. Ty natomiast możesz przez nią strzelać co czyni ją jedną z najlepszych umiejętności w grze. Odnawia się ona 16 sekund (10 sekund w wersji legendarnej) oraz trwa 4 sekundy (10 sekund w wersji legendarnej). Musisz jednak pamiętać, że barykadę da się zniszczyć, ponieważ ma własny pasek wytrzymałości.
  4. Healing Totem - Umiejętność aktywna, która leczy ciebie oraz sojuszników wokół totemu. Doskonałe narzędzie w momencie, w którym nie posiadasz mikstur leczących, a więc szczególnie przydatna w początkowej fazie meczu. Zwykła wersja odnawia się długo, bo aż 20 sekund, ale po zdobyciu legendarnej czas odnowienia zmniejsza się diametralnie (8 sekund). Dodatkowo zwykła wersja leczy za 10 punktów na klatkę, a legendarna aż 40.
  5. Deploy Turret - Umiejętność aktywna pozwalająca na rozstawienie wieżyczki obronnej. Posiadająca niewiele życia oraz zadająca niskie obrażenia konstrukcja nie spisuje się dobrze w późnej fazie rozgrywki i powinna być używana tylko w momencie, w którym nie posiadasz barykady lub totemu.

Broń klasowa inżyniera:

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie