Finka, operator CBRN w Rainbow Six Siege poradnik Rainbow Six Siege
Ostatnia aktualizacja: 3 lipca 2018
Polecana broń główna | Polecana broń pomocnicza | Gadżety |
Spear .308 - Ze wszystkich dostępnych broni głównym, Spear .308 będzie najlepszym wyborem. Wyrządza relatywnie wysokie szkody i można w dość łatwy sposób nad nim zapanować. 6P41 posiada bardzo długi czas przeładowania, a SASG-12 będzie efektywny jedynie w bliskim kontakcie. | PMM - jeden z najlepszych pistoletów dostępnych w grze. Wyrządza wysokie szkody, ale posiada jedynie 8 naboi w magazynku. | Ładunki wybuchowe - Jeśli chcesz otwierać wiele przejść na mapie, mogą się przydać. W innym wypadku lepiej pozostać przy granatach. Granaty ogłuszające - Przydatne w momencie szturmowania budynku, aby obezwładnić przeciwnika na krótką chwilę. Kilka granatów ogłuszających wrzuconych do ciasnego pomieszczenia umożliwi przeprowadzenie szybkiej egzekucji na obrońcach. |
Finka należy do grupy Operatorów Atakujących w grze Tom Clancy's Rainbow Six: Siege i dysponuje średnimi statystykami pod względem opancerzenia i szybkości poruszania się. Jej atrybutem jest Aktywator Nanobotów za pomocą którego drużyna Finki otrzymuje krótkotrwałą premię do punktów zdrowia oraz wzmacnia swoje możliwości pod względem celowania (zredukowanie odrzutu broni). Dodatkowo, Finka ma do swojej dyspozycji ładunki wybuchowe lub granaty ogłuszające.
Używanie Nanobotów
Nie marnuj ładunków wzmocnienia na samym początku rundy chyba, że jesteś pewien, że przeciwnicy będą starali się zdobyć tzw. spawn picka. Dobrym momentem na użycie pierwszej dawki Nanobotów jest chwila w której drużyna zacznie szturmować pozycję przeciwnika.
Plusy i minusy Nanobotów
O ile Aktywator Nanobotów przyznaje Fince i całej drużynie wzmocnienie pod postacią dodatkowych punktów życia, odporności na ogłuszenia i oślepienia, polepszonej celności to ma też swoje minusy. Użycie Naobotów wzmacnia tętno przez co Twoja postać (jak i cała Twoja drużyna) może być szybko wykryta przez Operatora Pulse. Co więcej, Nanoboty przyśpieszą Twój oddech co może być fatalne w skutkach, gdy wpadniesz w toksyczną chmurę wywołaną przez Smoke'a.
Podnoszenie kolegów z drużyny
Jeśli któryś z Operatorów zostanie powalony, za pomocą Aktywatora Naobotów, Finka może go podnieść. Należy jednak pamiętać o tym, że podniesiony w ten sposób Operator będzie dysponował jedynie 5 punktami zdrowia, a nie 50, jak przy zwykłym podnoszeniu. Niestety, jeśli Finka zostanie powalona, nie ma możliwości skorzystania z gadżetu.