Uwolnij kapitana Marshalla (2) | Opis przejścia Rage 1 Rage poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 14 czerwca 2019
Na tej stronie poradnika do gry Rage znajduje się druga część szczegółowego opisu przejścia misji "Uwolnij kapitana Marshalla". Należy rozprawić się z kolejnymi przeciwnikami, dotrzeć do lokacji gdzie więziony jest kapitan i wydostać się pomyślnie z więzienia.
Podobna maszyna czeka na ciebie w korytarzy po drugiej stronie. Tym razem będzie zwisała z sufitu.
Aby ją wyłączyć, przebiegnij szybko do pomieszczenia z lewej strony.
Schowany za ścianą zabij zbliżającego się strażnika, a następnie przejdź na drugi koniec wnęki. Będziesz mógł stamtąd zniszczyć zasilający wieżyczkę zbiornik.
Kolejna komnata również strzeżona jest przez strzelającą maszynę. Chowając się za stojącymi w środku skrzyniami, przekradnij się w prawy róg pomieszczenia. Ujrzysz stamtąd następne źródło energii. Zniszcz je i udaj się do komnaty obok.
Chwilę później nadleci oddział strażników. Wroga z tarczą polecam pozbyć się za pomocą snajperki, a pozostałych korzystając z karabinu Władzy. W pomieszczeniu znajdziesz sporo amunicji do tej drugiej broni.
Gdy teren będzie czysty, dezaktywuj lasery blokujące przejście i ruszaj dalej prosto.
Schody zaprowadzą cię na wyższe piętro, gdzie ponownie pojawią się strażnicy. Wyeliminuj ich, a następnie uważnie przeszukaj pomieszczenia.
Idąc przed siebie, dotrzesz do miejsca z laserami oraz panelem służącym do otwierania cel. Użyj go, a uwolnisz mutanty, które pomogą ci w walce z ochroną.
Po zabiciu ostatniego przeciwnika, zejdź na dół i uwolnij uwięzionego kapitan.
Chwilę później ponownie uruchomi się alarm. Schowany za filarem obok, zabij wszystkich nadbiegających żołnierzy, a następnie udaj się za swoim towarzyszem.
Biegnąc za nim dotrzesz na niższy poziom budynku.
Zanim pobiegniesz dalej w prawo, zbadaj lewą część pomieszczenia. Będą tam drzwi, które możesz otworzyć za pomocą gryzarki. W środku ukryto kryształy feltrytu, śmigliki, Grubaski oraz kartę.
Po dotarciu na dziedziczeń, ponownie pojawią się strażnicy. Strzelaj do nich cały czas z karabinu Władzy i chowaj za osłonami używanymi przez kapitana.
Co jakiś czas z lewej strony jakiś żołnierz będzie zaczynał strzelać do ciebie z ustawionego tam karabinu maszynowego. Zestrzel go ze snajperki, a następnie kontynuuj normalną walkę.
Gdy wszyscy wrogowie zginą, Marshall podejdzie do laserów blokujących przejście i poprosi cię o ich zlikwidowanie. Wejdź wtedy po schodach z drugiej strony dziedzińca. Na szczycie odwróć się o 180 stopni, a zobaczysz źródło zasilania.
Po jego zniszczeniu, znikną umieszczone przed tobą lasery.
Ścieżka za nimi zaprowadzi cię do panelu, który wyłączy drugą blokadę.
Chwilę później kapitan zacznie podkładać ładunki wybuchowe. Twoim zadaniem jest osłaniać go przed nadlatującymi żołnierzami Władzy. Użyj w tym celu karabinu maszynowego stojącego nieopodal.
Staraj się zestrzeliwać przeciwników zanim jeszcze wylądują i uważaj aby nie przegrać broni, bo będzie wtedy przez jakiś czas bezużyteczna.
Gdy statek Władzy odleci, podejdź do Marshalla, a następnie szybko odbiegnij. Kilka sekund później drzwi zostaną wysadzone.
Będąc po drugiej stronie, poczekaj, aż kapitan spadnie na niższe piętro. Posłuchaj co ma do powiedzenia i przygotuj się na atak zza drzwi po prawej.
Zabiwszy strażnika, który się pojawi, biegnij dalej przed siebie, a dotrzesz do wyjścia z więzienia.
Możesz teraz wrócić do Wellspring i udać się na tyły baru. Czekaja tam na ciebie kapitan oraz Elizabeth.