Uwolnij kapitana Marshalla (1) | Opis przejścia Rage 1 Rage poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 14 czerwca 2019
Na tej stronie poradnika do gry Rage znajduje się pierwsza część szczegółowego opisu przejścia misji "Uwolnij kapitana Marshalla". Bohater otrzyma zlecenie wyruszenia do więzienia z zamiarem uratowania tytułowej postaci.
Elizabeth zaprowadzi cię na tyły baru i zleci pierwsze zadania. Musisz udać się do więzienie i uwolnić więzionego tam kapitana Marshalla. Na drogę otrzymasz od dziewczyny kartę dostępu do Władzy oraz strzałki kontroli umysłu, które możesz wystrzeliwać za pomocą kuszy.
Po opuszczeniu miasta, zapisz grę. Podczas jazdy w kierunku więzienie rozpocznie się kolejna "Nawałnica Feltrytowa", więc jeśli ci się nie uda zdobyć wszystkich kryształów za pierwszym razem, zawsze będziesz mógł wczytać i spróbować ponownie.
Ostatni meteoryt spadnie tuż przed celem twojej wyprawy. Gdy dotrzesz na miejsce, zniszcz wszystkie ścigające się pojazdy, a następnie zaparkuj za skałami i opuść samochód.
Na pobliskiej bramie będzie stacjonowała dwójka strażników. Jednego znajdziesz w wieżyczce po prawej, a drugiego tuż nad przejściem. Zestrzel obydwóch za pomocą snajperki.
Jak teren będzie czysty, otwórz wrota i przejdź na drugą stronę.
Z prawej strony powinieneś zauważyć dziurę w platformie. Zejdź na dół po drabinie, a następnie idź cały czas przed siebie, aż dotrzesz do więzienia Władzy.
W środku biegnij dalej prosto, uważnie przyglądając się lewej stronie lokacji. W pomieszczeniu z zaworami, korytarz z lewej zaprowadzi cię do pokoju, w którym znajdziesz wiele przydatnych przedmiotów: amunicję, materiały do tworzenia przedmiotów oraz przede wszystkim schemat granatów Fal EM. Te potężne ładunki wybuchowe przydadzą ci się podczas walki z napotykanymi w więzieniu wrogami, gdyż niszczą ich osłony i wyłączają niektóre sprzęty Władzy.
Idąc dalej w prawo, dotrzesz do miejsca blokowanego przez czerwone lasery.
Aby je dezaktywować, musisz zniszczyć stojący niedaleko zbiornik (możesz to zrobić pięściami). Po drugiej stronie podnieś leżące na szafce przedmioty i przygotuj się na pierwszą strzelaninę.
Za chwilę zza czerwonych laserów wyjdzie strażnik Władzy wyposażony w niebieską tarczę. Schowaj się wtedy za najbliższą osłoną, wyciągnij karabin władzy, a następnie wyceluj w nieosłonięte miejsce. Kilka serii powinno wystarczyć do zabicia wroga. Do zniszczenia tarczy możesz użyć granatów EM.
Gdy zginie, pojawi się następny strażnik, ale tym razem bez tarczy. Jego pokonanie nie powinno sprawić ci kłopotów.
Po walce zniszcz kolejny zbiornik i ruszaj dalej prosto.
Chwilę później zza drzwi wyskoczy następny strażnik, a po jego śmierci dwóch kolejnych.
Jak tylko oczyścisz teren, zbadaj pokój z lewej. W środku znajdziesz kilka przydatnych przedmiotów oraz będziesz mógł zniszczyć przez wybite okno kolejny zbiornik odpowiedzialny za działanie laserów.
W odblokowanej w ten sposób komnacie, zostaniesz zaatakowany z powietrze przez żołnierzy Władzy. Cofnij się wtedy szybko do korytarza i ostrzelaj stamtąd przeciwników.
Jeśli będziesz miał jakieś problemy, wykorzystaj otrzymane wcześniej strzałki do kontroli umysłu. Wystrzel taką strzałkę w pierwszego przeciwnika jaki się pojawi, a przejmiesz nad nim na pewien czas kontrolę. Wciskając E możesz wysadzić swoją marionetkę, zabijając przy okazji stojących niedaleko wrogów.
Gdy teren będzie czysty, zniszcz pojemnik w lewym rogu pomieszczenia. Na lewo od niego jest mały pokój, w którym znajdziesz wartościowy filtr wody.
Kolejne przydatne przedmioty ukryto za wyłączonymi laserami.
Po uważnym przeszukaniu pierwszego pomieszczenia, strzel przez zakratowane okno i zniszcz zbiornik z zasilaniem.
Wyłączysz w ten sposób wieżyczkę, która zaczęłaby do ciebie strzelać, jak tylko wszedłbyś do środka.