Etap II - Siena (cz.2) | Quantum of Solace poradnik Quantum of Solace
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Nim ujrzysz światło dzienne, włączy się krótka scenka, a zaraz po niej znajdziesz się na ulicy. Za pierwszym rogiem czeka Cię pierwsza strzelanina. Przykucnij za skrzynią z owocami i wykończ wszystkich [01] . Wrogowie będą zarówno na schodach i piętrze na wprost, jak i po lewej i po prawej stronie. Po prawej znajduje się mała butla, wysadź ją, by ułatwić sobie zadanie. | |
Przejdź dalej ulicą i wejdź do mieszkania po lewej. | |
Idź schodami na górę [02] i wyjdź na zewnątrz, zobaczysz tam schody - kieruj się do nich. | |
W ten sposób zbliżysz się do krawędzi dachu. Twoim zadaniem jest przeskoczenie na kolejny. W chwili, gdy to uczynisz, włączy się kolejna scenka. | |
Po jej zakończeniu znajdziesz się po przeciwnej stronie ulicy. Dojdzie do wymiany ognia, dlatego polecam nie zeskakiwać na niższe poziomy (jedno ze zdjęć poniżej). Schowaj się za kominem i wystrzelaj wszystkich, łącznie z dwoma strzelcami na balkonie po przeciwnej stronie ulicy. Kryjówka ta jest stosunkowo dobra, będziesz mieć dobry zasięg. | |
Zeskocz na niższy dach dopiero, gdy będziesz do ego zmuszony, tzn. gdy nie będziesz już w stanie zastrzelić nikogo innego. Po zażegnaniu niebezpieczeństwa wejdź przez znajdujące się tam otwarte drzwi [03] . | |
Z pomieszczenia, w którym się znajdziesz, będziesz mieć widok na sąsiedni budynek. Dojdzie do kolejnej wymiany ognia. Najlepiej nie opuszczać pomieszczenia i strzelać przez otwarte drzwi (uważaj również na granaty). | |
Po wyeliminowaniu wszystkich przeskocz na sąsiedni balkon, wejdź do mieszkania i skieruj się schodami [04] na drugą stronę budynku. | |
Dojdzie tu do krótkiej scenki, po zakończeniu której będziesz mógł wskoczyć na dach autobusu, a z niego, korzystając z drabiny, wejść na kolejny dach. | |
Jest to ostatnie miejsce, w którym dojdzie do tak zmasowanego ataku wroga, ale również bliski jest koniec etapu. Chowaj się za kominami i przyj do przodu (na jednej ze ścian po prawej natkniesz się na skrzynkę, której wysadzenie spowoduje oszołomienie pobliskich oponentów). | |
Będąc koło wież, uważaj na wrogów z rusztowania i z okien. Po krótkiej wymianie ognia jeden z dzwonów poluzuje się i upadnie, pomagając Ci w eksterminacji. | |
Gdy wszyscy przejdą do historii, skieruj się do lewej wieży i wejdź po schodach. Dojdzie do interaktywnej scenki, w trakcie której musisz za pomocą myszki celowywać w kółka i wciskać LPM. |