Poradnik do gry - Etap I - White's Estate (cz.1) | Quantum of Solace poradnik Quantum of Solace
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Etap I: White's Estate
Niedługo po przejęciu kontroli nad bohaterem dojdzie do strzelaniny, podnieś pobliski karabin i schowaj się za barierką. | |
Na załączonej mapie wskazałem miejsce startu gry. Spójrz na pierwszą strefę wrogów, będzie ich około pięciu, z czego dwóch pojawi się nieco później. Ich taktyka to chowanie się za przeszkodami, niestety (bądź "stety") są trochę nieporadni i zapominają o chowaniu głowy. Staraj się robić headshoty, to bardzo ułatwia sprawę. | |
Druga fala przeciwników - dwóch - pojawi się, gdy zejdziesz na niższy teren. Wybiegną z bramy, którą zaznaczyłem na mapie i do której musisz udać się po ich wyeliminowaniu. | |
Otwarcie zamka to nic trudnego, szczególnie na tym etapie rozgrywki. By przejście stanęło otworem, musisz wygrać minigrę. Szybko wciskaj wskazane przez grę kierunki. Po trzech zaliczeniach możesz iść dalej. | |
W trakcie schodzenia po schodach, na pobliskiej tafli jeziora pojawią się motorówki z wrogami na pokładzie. Zignoruj ich, pomimo że będą strzelać, nie są groźni. Na dole wyeliminuj znajdującego się tam przeciwnika (możesz skorzystać ze starcia w zwarciu) i szybko schowaj się za barierką pokazaną na zdjęciu. Na molu po przeciwnej stronie pojawią się trzej wrogowie. Możesz ich pokonać, wysadzając jedną z ulokowanych tam butli. | |
Chwilę po tym zjawi się kolejny oponent, lecz ten będzie bardzo przydatny - otworzy Ci drzwi. Zabij go zaraz po odblokowaniu przejścia. | |
Wchodząc do budynku, skieruj się do narożnika naprzeciwko wejścia. Znajdziesz tam komputer, do którego musisz się włamać. | |
Gdy to uczynisz, kolejne drzwi zostaną otwarte. Przejdź przez nie i skieruj się w stronę szklarni (po drodze natkniesz się na jednego śmiałka). | |
Będąc w środku, zostaniesz zaatakowany z lewej, wrogowie będą strzelać przez szyby, stojąc na niewielkim wzniesieniu pod drzewami. Po ich zabiciu zajmij się helikopterem, który czeka przy wyjściu (zastrzel pasażera) [01] . |