Akt III - Research Facility | Opis przejścia Quantum Break poradnik Quantum Break
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Akt III - Research Facility
Podążaj za Beth. Nauczysz się teraz nowej zdolności - Time Run, gdzie podczas biegu możesz dodatkowo wykonać powalenie przeciwnika bez użycia broni. Zaraz będziesz miał okazję to przetestować.
Ponownie wykorzystasz poznaną technikę, by przebiec przez zamykające się drzwi po chwili od naciśnięcia guzika na ścianie.
Kolejno, musisz ominąć działko automatyczne, również posługując się szybkim biegiem. We wnęce po prawej stronie, na schodach odkryjesz Chronon Source. Działko możesz rozmontować, aby pozyskać z niego lekki karabin maszynowy (Light Machine Gun) - szybki, silny, acz niecelny. Za chwilę dostrzeżesz zniszczony żółty, stalowy most - napraw go i szybko po nim przebiegnij.
Na placu powal dwóch strażników, przeczytaj informacje z tablicy i napraw działo, aby przedostać się wyżej. Najpierw jednak nie wychodź na koniec lufy, a z jej początku wyskocz na murek, gdzie znajdziesz drugi Chronon Source.
Po przejściu przez lufę działa odezwie się Beth. Nim przejdziesz przez bramę, zejdź po schodach po lewej, aby pozyskać kolejny Chronon Source. Za bramą znajduje się plac, a na nim blisko 10 ochroniarzy (bez oddziałów specjalnych). Z nowymi mocami absolutnie nie powinieneś mieć z nimi problemów, uważaj tylko na dwie rzeczy: na snajpera na najwyższym poziomie (łatwo go dostrzec dzięki jego celownikowi laserowemu), oraz nie wychodź od razu na samą górę, gdzie znajduje się działko.
Po walce przebiegnij za wspomniane działko, warto zebrać zapas amunicji leżący obok. Otwórz bramę i kieruj się do wieży. Budka strażnika zawiera jeden sekret - radio. Znajdziesz tu jeszcze dwa łatwe do zlokalizowania Chronon Sources: pod wieżą radiową oraz za helikopterem.
Wejdź do laboratorium. Przy wejściu biernie odblokujesz sekret (wiadomości w radiu cały czas włączone). Sprawdź dane na laptopie w rogu pomieszczenia, by zebrać Quantum Ripple. Wejdź do windy. Na dole czas się zatrzyma, więc bezpiecznie wyjdź z niej, przeczytaj znak na wprost wyjścia i kieruj się do góry, do wnętrza laboratorium.
Ujrzysz szalejące drzwi. Użyj na niestabilnych obiektach Time Stop lub Time Shield, by je ustabilizować (tylko na chwilę). W przeciwnym razie możesz zginąć.
Znajdziesz tu kilka sekretów: korytarzem przejdź na lewo, by znaleźć Chronon Source. W laboratorium z zakłócaczem pola znajdziesz laptop oraz tablicę w rogu pomieszczenia. Po wyłączeniu zakłócania możesz zablokować drzwi, aby przejść za ściany laboratorium na tyły, gdzie znajduje się jeszcze jeden Chronon Source.
Zakłócacze pola (Chronon Dampeners) działają w ten sposób, że powodują na danym obszarze wyłączenie twoich mocy kontroli czasu. Musisz odnaleźć źródło zakłóceń (no właśnie te żółte słupy jak ów w laboratorium) i wyłączyć je. Potem ustabilizuj kolejne poruszające się drzwi, a za nimi pozbądź się dwóch pomarańczowych gości.
Sprawdź tablicę na wprost (ewentualnie mapę po lewej jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej) i skręć w korytarz po lewej stronie, aby zebrać znajdujący się tam Chronon Source. Gdy będziesz wracał przybędą posiłki - jedna akcja i po sprawie. Przejdź teraz w biały korytarz i przez uchylone drzwi przedostań się do kolejnej pod-lokacji.
Czeka cię tu starcie z mini-bossem: Juggernaut. Najpierw pozbądź się dwóch jego pomocników. Aby pokonać oponenta po prostu używaj Time Rush oraz Time Dodge (możesz je także łączyć), aby przedostać się na tyły bossa i tam strzelaj w pomarańczowe koło na jego plecach, by go zniszczyć. Świetnie nada się strzelba - dwa celne strzały i po walce.
Później idź do rogu pomieszczenia, zbuduj prowizoryczną windę i przeskakuj po konstrukcji zawieszonej pod sufitem na pewny grunt po drugiej stronie.
Po przejściu przez drzwi, zwróć uwagę na tablicę na ścianie po prawej stronie i przeszukaj trzy kolejne biura w korytarzu - w każdym z nich znajdziesz komputer z sekretem (w sumie cztery: trzy po prawej i jedno za rogiem).
Biuro na rogu to twój cel - poszukaj tam cennych wskazówek: znajdziesz tu dwa komputery, folder oraz notatki, będące zarazem danymi operacyjnymi. Ty jednak musisz podnieść dziwne urządzenie leżące koło laptopa, będące elementem zadania. Za ukończenie tego etapu (odnalezienie obiektu) otrzymasz osiągnięcie Something Fashionable. Teraz musisz udać się na przyjęcie.
Zejdź teraz schodami na piętro niżej, przy drzwiach skąd przyszedłeś. Znów sprawdź biura - teraz tylko dwa - i komputery wewnątrz. W drugim biurze przy okazji znajdziesz jeszcze kubek - dodatkowe dane (intel).
Wejdź do oszklonego pomieszczenia i przejdź koło półek z bronią. Znajdziesz tam Chronon Source za szafką. Teraz idź do wyjścia za znacznikiem zadania.