Akt I - Campus Escape | Opis przejścia w Quantum Break poradnik Quantum Break
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Akt I - Campus Escape
W drugim akcie uciekacie z uniwersytetu. Nauczysz się strzelać do przeciwników (domyślnie włączone jest silne asystowanie strzelania, możesz wyłączyć je w opcjach), poza tym po prostu podążaj za Willem. W pomieszczeniu serwerowni znajdziesz sekret na komputerze przy okrągłym biurku.
Małą strzelaninę napotkasz w kolejnym pomieszczeniu po wyważeniu drzwi, lecz mało prawdopodobne jest, byś miał zginąć. Warto podnieść SMG po pokonanych przeciwnikach.
W tym pomieszczeniu, po prawej stronie zobaczysz białą tablicę z równaniem. Wejdź z nią w interakcję, aby odblokować zawartość dodatkową w nagraniu przy zakończeniu epizodu (tzw. Quantum Ripples, zaznaczone na linii czasu ze znajdźkami dodatkową linią przerywaną, jako że oddziałują one na przyszłość, ale tylko jako elementy wizualne, nie związane bezpośrednio z rozgrywką czy fabułą).
Następna podobna akcja odbędzie się przy windzie. Po pozbyciu się oponentów wsiadaj udaj się na piętro, wcześniej jednak zbierz znajdźkę z sofy za windą. Na piętrze nie musisz już walczyć, a jedynie przejść do innego budynku akademickiego przy zatrzymanym czasie. Zaraz po wyjściu z windy spójrz na krawędź biurka - kolejna notatka (sekret).
W następnym budynku musisz zlokalizować samochód Williama. Nauczysz się teraz posługiwać jedną z umiejętności - Time Vision - która pozwala na wykrywanie ważnych elementów rozgrywki oraz przeciwników (a także sekretów oznaczonych kolorem żółtym). Dostań się do samochodu, który znajduje się w rogu parkingu, kierując się na prawo i wprost (biały sedan).
Wtedy to zacznie się akcja... Najpierw użyj nowego zastosowania Time Vision, by odtworzyć ostatnie wydarzenia w danym miejscu (ikona zdolności będzie migać, gdy będzie możliwe odtworzenie sceny). Później rozpocznie się walka z agentami nadchodzącymi z różnych kierunków, używaj Time Vision, by łatwiej ich zlokalizować.
Od teraz możesz także użyć nowej mocy, jaką jest Time Stop - zatrzymujesz czas lokalnie: wyceluj (możesz też strzelać w ślepo) w wybranego przeciwnika i użyj umiejętności, by chwilowo wyłączyć go z walki. Co ciekawe - jeśli wystrzelisz do niego kilka strzałów zatrzymają się one w powietrzu, a po zakończeniu działania zatrzymania, uderzą w cel. Po rozróbie wejdź z powrotem do budynku. Spotkasz tam kobietę - Beth - co jest ostatnią sceną tej części aktu i gwarantuje odblokowanie osiągnięcia Mysterious Stranger.