Poziomy trudności | Podstawy Quake III Arena poradnik Quake III: Arena
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Poziomy trudności
[1] I CAN WIN - Boty nie grzeszą inteligencją, nie potrafią ominąć nawet najprostszego strzału, a same mają problemy z trafieniem nawet w stojący w miejscu cel. Gra z duża ilością przeciwników owocuje dziesiątkami fragów w krótkim odstępie czasu, jednak nie daje to żadnej przyjemności i może szybko powodować znudzenie. Dlatego powinni tak grać tylko gracze dopiero wchodzący w FPP-owy światek. | |
[2] BRING IT ON - Jest to już częściowa poprawa, jednak dalej nie można polecić zabawy na tym poziomie. Jest tu za łatwo, a zwycięstwo to w większości przypadków żaden problem. Boty nadal nie potrafią żadnych sztuczek i są bardzo głupie. Tutaj można zacząć pierwszą zabawę z Qwakiem. | |
[3] HURT ME PLENTY - To pierwszy poziom trudności, na którym można solidnie pofragować. Boty stosują tu przeróżne sztuczki, potrafią już skutecznie omijać strzały z rakietnicy oraz zrobić z niej użytek. Kiedy ukończymy wszystkie mapy na tym poziomie, to możemy przełączyć się na następny poziom. | |
[4] HARDCORE - Jak sama nazwa wskazuje, tryb ten przeznaczony jest dla prawdziwych wyjadaczy. Boty są tu bardzo inteligentne, potrafią stosować wiele sztuczek - uniki, skoki podczas strzału, mają także doskonałe "oko" - dla nich to nie problem trafić między oczy poruszającemu się celowi. Poprzeczka postawiona jest tu bardzo wysoko, jednak radość płynąca ze zwycięstwa na tym poziomie trudności to w zupełności rekompensuje. | |
[5] NIGHTMARE! -Zwycięstwo z botami jest tutaj po prostu nieosiągalne dla zwykłego śmiertelnika! Boty cały czas podskakują, co pomaga im uniknąć trafienia, same natomiast mają niesłychanego cela - potrafią trafić graczowi z rakietnicy prosto w twarz niezależnie, jakie wykonuje on uniki. Dlatego gra w tym trybie to zabawa dla prawdziwych zapaleńców. Istny koszmar! |