Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 poradnik Puzzle Quest 2
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Wake-up Tonic
Zadania podejmujesz się u kowala Chappilekoruma w Verloren - East Market [A4] . Przemierzając Dark Dwarven Laboratory w wykonywaniu zadań głównych będąc w Atrium [E40] skieruj się na południe. W Hallway [E41] pokonaj Shadow Wolfa i skieruj się dalej na południe. W Library [E42] pokonaj Wraith oraz Shadow Wolfa , a następnie przeszukaj skrzynię.
Kierując na wschód do Hallway [E43] znajdziesz tam tylko ukryta pułapkę, więc udaj się na południe do Library Storage [E44] . Tutaj kliknij obszar obok biurka i wybierz "Search Room!". Następnie kliknij w tym samym miejscu i wybierz "Prepare Tonic". Po jego przyrządzeniu pojawi się Ghost , którego oczywiście musisz pokonać. Po wykonaniu tego pojawi się portal, którym udaj się do miasta, do Chappilekoruma by zakończyć zadanie (+3000 doświadczenia).
Dungeon Smarts
Będąc w Atrium [E40] kierujesz się na zachód do Hallway [E45] . Zadania podejmujesz się u Goblin Wizarda . To kolejne puzzle. Skieruj wskazany żółty kamień w dół.
Czerwony kamień many przesuń w dół, a następnie niebieski do góry.
Zielony kamień skieruj do dołu, a zaznaczony niebieski do góry.
Żółty kamień many przesuń do dołu, a czerwony w lewo.
Niebieski kamień skieruj w dół, a żółty w prawo. Nagrodą za wykonanie zagadki jest zaklęcie Banestones (+1200 doświadczenia).
Fancy Book Learnin'
Będąc w Atrium [E40] skieruj się na zachód i przez Hallway [E45] dostań się do Sleepingway [E46] . Tutaj pokonaj Ogra , przeszukaj skrzynię i skieruj się na południe. W Hallway [E47] pokonaj stojącego ci na drodze Trolla i kieruj się dalej na południe.
Znajdziesz się w Dinning Room [E48] skąd, otwierając drzwi na zachodzie (jedna z trzech mini-gier), możesz udać się do położonego tam pomieszczenia. W Kitchen [E49] pokonaj Gelatinous Cube , przeszukaj dwie skrzynie, powróć do Dinning Room [E48] i skieruj się na południe.
W Hallway [E50] pokonaj Cockatrice i skieruj się do ostatniego już pomieszczenia na południe. W Sleeping Chamber [E51] pokonaj drugiego Gelatinous Cube , przeszukaj skrzynię i podejmij się zadania u Goblin Wizarda .
Kliknij na Goblinie i wybierz "Learn Speel!". To oczywiście kolejne puzzle. Przesuń zaznaczony niebieski kamień many w prawo, następnie wskazany żółty również w prawo.
Zaznaczony zielony kamień przesuń w lewo co spowoduje że prawie wszystkie kamienie znikną. Pozostałe zlikwiduje bardzo łatwo przesuwając środkowe kamienie pomiędzy sobą tak by zniknęły. Nagrodą za wykonanie zagadki jest zaklęcie Banefire (+1200 doświadczenia).
Insurance Fraud
Zadania podejmujesz się u Crye'a w Crye's Lab [E61] (dostaniesz się tam z The Pit - North West [E60] po otwarciu drzwi za pomocą jednej z mini-gier). Po rozmowie z nim dowiesz się, że chce żebyś podpalił laboratorium. Kliknij na nowym obszarze, który się pokazal i wybierz "Start a Fire!". Uruchomi się mini-gra Challenge , w której musisz gromadzić przede wszystkim czerwone oraz żółte kamienie many. Od czerwonych zależy czy użyjesz czaru, ale od żółtych jakie obrażenia zadasz więc to te drugie są kluczowe.
Po wywołaniu pożaru Crye się ulotni a ty musisz go ugasić - ponownie kliknij w tym samym miejscu, ale tym razem wybierz "Put Out the Fire", a uruchomi się kolejna mini-gra Challenge . Tym razem kluczowe są niebieskie punkty many oraz punkty akcji (ikonki "pięści") by lać wiadrem z wodą, które pokaże się zamiast twojej tarczy, broni etc. Udaj się następnie do miasta do Crye'a by zakończyć zadanie (+800 złota, +3500 doświadczenia).