Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Puzzle Quest 2 - poradnik do gry

Puzzle Quest 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 poradnik Puzzle Quest 2

Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019

Wake-up Tonic

1 - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry
Zadania podejmujesz się u kowala Chappilekoruma w Verloren - East Market [A4] - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry

Zadania podejmujesz się u kowala Chappilekoruma w Verloren - East Market [A4] . Przemierzając Dark Dwarven Laboratory w wykonywaniu zadań głównych będąc w Atrium [E40] skieruj się na południe. W Hallway [E41] pokonaj Shadow Wolfa i skieruj się dalej na południe. W Library [E42] pokonaj Wraith oraz Shadow Wolfa , a następnie przeszukaj skrzynię.

2 - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry
Kierując na wschód do Hallway [E43] znajdziesz tam tylko ukryta pułapkę, więc udaj się na południe do Library Storage [E44] - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry

Kierując na wschód do Hallway [E43] znajdziesz tam tylko ukryta pułapkę, więc udaj się na południe do Library Storage [E44] . Tutaj kliknij obszar obok biurka i wybierz "Search Room!". Następnie kliknij w tym samym miejscu i wybierz "Prepare Tonic". Po jego przyrządzeniu pojawi się Ghost , którego oczywiście musisz pokonać. Po wykonaniu tego pojawi się portal, którym udaj się do miasta, do Chappilekoruma by zakończyć zadanie (+3000 doświadczenia).

Dungeon Smarts

3 - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry
Będąc w Atrium [E40] kierujesz się na zachód do Hallway [E45] - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry

Będąc w Atrium [E40] kierujesz się na zachód do Hallway [E45] . Zadania podejmujesz się u Goblin Wizarda . To kolejne puzzle. Skieruj wskazany żółty kamień w dół.

4 - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry
Czerwony kamień many przesuń w dół, a następnie niebieski do góry - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry

Czerwony kamień many przesuń w dół, a następnie niebieski do góry.

5 - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry
Zielony kamień skieruj do dołu, a zaznaczony niebieski do góry - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry

Zielony kamień skieruj do dołu, a zaznaczony niebieski do góry.

6 - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry
Żółty kamień many przesuń do dołu, a czerwony w lewo - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry

Żółty kamień many przesuń do dołu, a czerwony w lewo.

7 - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry
Niebieski kamień skieruj w dół, a żółty w prawo - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry

Niebieski kamień skieruj w dół, a żółty w prawo. Nagrodą za wykonanie zagadki jest zaklęcie Banestones (+1200 doświadczenia).

Fancy Book Learnin'

8 - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry
Będąc w Atrium [E40] skieruj się na zachód i przez Hallway [E45] dostań się do Sleepingway [E46] - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry

Będąc w Atrium [E40] skieruj się na zachód i przez Hallway [E45] dostań się do Sleepingway [E46] . Tutaj pokonaj Ogra , przeszukaj skrzynię i skieruj się na południe. W Hallway [E47] pokonaj stojącego ci na drodze Trolla i kieruj się dalej na południe.

9 - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry
Znajdziesz się w Dinning Room [E48] skąd, otwierając drzwi na zachodzie (jedna z trzech mini-gier), możesz udać się do położonego tam pomieszczenia - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry

Znajdziesz się w Dinning Room [E48] skąd, otwierając drzwi na zachodzie (jedna z trzech mini-gier), możesz udać się do położonego tam pomieszczenia. W Kitchen [E49] pokonaj Gelatinous Cube , przeszukaj dwie skrzynie, powróć do Dinning Room [E48] i skieruj się na południe.

10 - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry
W Hallway [E50] pokonaj Cockatrice i skieruj się do ostatniego już pomieszczenia na południe - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry

W Hallway [E50] pokonaj Cockatrice i skieruj się do ostatniego już pomieszczenia na południe. W Sleeping Chamber [E51] pokonaj drugiego Gelatinous Cube , przeszukaj skrzynię i podejmij się zadania u Goblin Wizarda .

11 - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry
Kliknij na Goblinie i wybierz Learn Speel - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry

Kliknij na Goblinie i wybierz "Learn Speel!". To oczywiście kolejne puzzle. Przesuń zaznaczony niebieski kamień many w prawo, następnie wskazany żółty również w prawo.

12 - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry
Zaznaczony zielony kamień przesuń w lewo co spowoduje że prawie wszystkie kamienie znikną - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry

Zaznaczony zielony kamień przesuń w lewo co spowoduje że prawie wszystkie kamienie znikną. Pozostałe zlikwiduje bardzo łatwo przesuwając środkowe kamienie pomiędzy sobą tak by zniknęły. Nagrodą za wykonanie zagadki jest zaklęcie Banefire (+1200 doświadczenia).

Insurance Fraud

13 - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry
Zadania podejmujesz się u Cryea w Cryes Lab [E61] (dostaniesz się tam z The Pit - North West [E60] po otwarciu drzwi za pomocą jednej z mini-gier) - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry

Zadania podejmujesz się u Crye'a w Crye's Lab [E61] (dostaniesz się tam z The Pit - North West [E60] po otwarciu drzwi za pomocą jednej z mini-gier). Po rozmowie z nim dowiesz się, że chce żebyś podpalił laboratorium. Kliknij na nowym obszarze, który się pokazal i wybierz "Start a Fire!". Uruchomi się mini-gra Challenge , w której musisz gromadzić przede wszystkim czerwone oraz żółte kamienie many. Od czerwonych zależy czy użyjesz czaru, ale od żółtych jakie obrażenia zadasz więc to te drugie są kluczowe.

14 - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry
Po wywołaniu pożaru Crye się ulotni a ty musisz go ugasić - ponownie kliknij w tym samym miejscu, ale tym razem wybierz Put Out the Fire, a uruchomi się kolejna mini-gra Challenge - Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry

Po wywołaniu pożaru Crye się ulotni a ty musisz go ugasić - ponownie kliknij w tym samym miejscu, ale tym razem wybierz "Put Out the Fire", a uruchomi się kolejna mini-gra Challenge . Tym razem kluczowe są niebieskie punkty many oraz punkty akcji (ikonki "pięści") by lać wiadrem z wodą, które pokaże się zamiast twojej tarczy, broni etc. Udaj się następnie do miasta do Crye'a by zakończyć zadanie (+800 złota, +3500 doświadczenia).