Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (1) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 poradnik Puzzle Quest 2
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne
An Awkward Exam
Zadania podejmujesz się u Goblina Wizarda w Mine [E11] . Kliknij na Goblinie i wybierz opcję "Learn Spell!". Skieruj wskazany zielony kamień many w lewo.
Następnie zaznaczony żółty przesuń w lewo, a po nim zaznaczony czerwony również w lewo.
Niebieski skieruj w lewo, a po nim zielony także w lewo.
Czerwony kamień skieruj w lewo, a zielony w dół.
Niebieski kamień skieruj do góry, a na koniec zielony także do góry - reszta kamieni się skasuje sama. W nagrodę nauczysz się czaru Banefrost (+1200 doświadczenia).
Lucky Dip
Zadanie to jest nieco inne od wszystkich pozostałych. U stojącego w Mine [E19] Goblina możesz za cenę 7000 złota dostać skrzynię. Kliknij na Goblinie i wybierz "Try Your Luck" a na ekranie pojawi się mini-gra Treasure Grab znana ze zdobywania skarbów ze skrzyni. Ta możliwość nigdy się nie kończy i możesz korzystać z usług Goblina ile tylko chcesz co oznacza, że formalnie tego zadania nigdy nie zakończysz. Zostało to stworzone przede wszystkim w celu umożliwienia zdobycia potrzebnych surowców służących ulepszaniu broni.
A Greater Challenge - Green Dragon
Zadania jak zawsze z tego cyklu podejmujesz się w Verloren - South Gate [A2] u Bram One-Eye . Będąc w Mine [E18] skieruj się na południe i przejdź przez Mine [E19] . Smok jest tak wielki, że znajduje się aż w czterech lokacjach: Green Dragon's Lair [E20] [E21] [E22] [E23] . W Green Dragon's Lair [E21] i Green Dragon's Lair [E23] na drodze staną ci Cockatrice . Aby zawalczyć z nim musisz podejść od strony jego pyska, więc udaj się do Green Dragon's Lair [E22] . Aby go pokonać będziesz potrzebował potężnego bohatera, sprytu (w zależności od tego jakiej klasy jest twój bohater) oraz naprawdę dużo szczęścia. Musisz mieć dużo obrony, aby praktycznie zawsze blokować jego ataki oraz jednocześnie zadawać olbrzymie obrażenia (czary, broń, trucizna) - jeżeli masz możliwość warto używac zaklęć, które ogłuszają rywala bądź buteleczki uzdrawiające. Po pokonaniu go powróć do Bram One-Eye'a do miasta by zakończyć zadanie (+800 złota, +4000 doświadczenia).
No Puns for Purple
Zadania podejmujesz się u Goblina Witcha w Mine [E25] . Kliknij na Goblinie i wybierz opcję "Learn Spell!". Skieruj zaznaczony zielony kamień many w lewo.
Przesuń zaznaczony żółty kamień w lewo, a następnie wskazany czerwony do góry.
Przesuń niebieskie kamień w prawo. Zaznaczony zielony skieruj w prawo.
Żółty kamień skieruj w prawo, a zaznaczony niebieski w dół. Nagrodą za wykonanie zagadki jest czar Purple Mana Block (+800 doświadczenia).
A Well Red Goblin
Zadania podejmujesz się u Goblina Witcha w Mine [E30] . Kliknij na Goblinie i wybierz opcję "Learn Spell!". Skieruj zaznaczony zielony kamień many do góry.
Skieruj zielony kamień do góry. Zaznaczony żółty przesuń w górę.
Czerwony kamień skieruj w lewo. Żółty skieruj także w lewo.
Zielony kamień przesuń w lewo, a następnie w lewo skieruj także zaznaczony czerwony.
Wskazany żółty skieruj w lewo, a po nim również w lewo przesuń zielony kamień many.
Na koniec niebieski kamień skieruj w prawo. Nagrodą za wykonanie zagadki jest zaklęcie Red Mana Block (+800 doświadczenia).