Fears Don't Lie (2) | Misja 5 | Psi-Ops The Mindgate Conspiracy poradnik Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Po powrocie do misji przejdź przez drzwi, gdzie od razu zostaniesz zaatakowany przez nowy typ przeciwnika. Przebiegnij szybko przez drzwi z lewej, stań w dogodnym miejscu i kiedy nadbiegnie wróg spal go żywcem za pomocą ognistych kuli [1] . Wróć do holu z karabinem maszynowym i zabij spacerującego strażnika z prawej. Dzięki temu zdobędziesz kartę. Udaj się do pobliskiej windy i wybierz piętro 98. Po zjechaniu na dół wyjdź na korytarz i szybko zabij trójkę wrogów z prawej, a potem rozpraw się ze wszystkimi, którzy nadbiegną. Kiedy teren będzie czysty, podnieść za pomocą telekinezy jeden z okrągłych, marmurowych posągów i rzuć nim trzy razy w czerwone drzwi z lewej [2] .
Czas na małe błądzenie z halucynacjami. Idź przed siebie, a następnie skręć w korytarz z lewej, potem dwa razy w prawo i ponownie w lewo, aż dotrzesz do iluzji z generałem [1] . Po drodze napotkasz również postacie innych ludzi, jedne z nich zamieniają się w karabiny lub amunicje, inne w przeciwników lub w granaty, więc kiedy jakąś napotkasz miej palec na spuście i bądź przygotowany do szybkiego odskoczenia od pojawiających się postaci. Po scence z generałem udaj się do korytarza z jednym przeciwnikiem oraz apteczką i fiolką z mocą, po czym przejdź przez drzwi. Znajdziesz się na cmentarzu z zombiakami [2] . Aby ich pokonać najlepiej jest ciągle biegać wokół fontanny i rozprawiać się z nimi po kolei. Pamiętaj, że w tej walce najważniejszy jest ruch.
Po skończonej walce ponownie znajdziesz się w głównym kompleksie. Rusz przed siebie, rozprawiając się z każdym napotkanym wrogiem i skręć do windy z lewej, którą udaj się na niższe piętro. Tutaj należy się spieszyć. Wbiegnij po schodach z lewej na górę i szybko wciel się w technika, stojącego na środku pomostu. Naciśnij przycisk przy konsoli [1] i wróć do postaci bohatera. Zejdź na dół i szybko przebiegnij przez drzwi z lewej. Pozbieraj okoliczne apteczki [2] , odnów życie i wbiegnij do kolejnego pomieszczenia.
[Boss]
Pora na przeprawę z kolejnym bossem. Pierwszym z etapów jest rozprawienie się z ożywającymi posągami rycerzy. Aby się ich pozbyć, należy na danego delikwenta rzucić kulę ognia, a następnie za pomocą telekinezy przywalić mu którymś z porozrzucanych dzbanków [1] . Pamiętaj, żeby wrogowie cię nie okrążyli, bo źle się to dla ciebie skończy. Druga walka będzie trudniejsza. Kiedy na arenie pojawi się demon, zacznij walić w niego dosłownie wszystkim co masz pod ręką [2] . Osobiście osłabiłem mu trzy głowy za pomocą karabinu, a kiedy nie miałem do niego naboi zacząłem rzucać w nie ognistymi kulami, od czasu do czasu pomagając sobie którąś z waz. Na szczęście wokół jest porozrzucanych sporo fiolek z energią, więc nie powinieneś narzekać na jej brak. Kiedy uporasz się ze wszystkimi trzema głowami, wróć do głównego holu (tam gdzie skorzystałeś z usług cywila) i jak najszybciej przebiegnij do małych drzwi po drugiej stronie korytarza.
[/Boss]