Bronie | Psi-Ops The Mindgate Conspiracy poradnik Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Pistolet z tłumikiem przydatny przede wszystkim w początkowych fazach gry oraz do cichego eliminowania wrogów od tyłu.
Mały karabin przeznaczony przede wszystkim do walki na średnich dystansach. Duża szybkostrzelność, niezła siła ognia i spora ilość rozsianej amunicji, powodują częste korzystanie z jego usług.
Broń przeznaczona jedynie do walki na bliskie dystanse, na których jest zabójcza. Niestety spory czas przeładowania i niemożność rażenia celów oddalonych od gracza wykluczają użycie tej broni w większości potyczek.
Rozszerzona wersja Machine Guna. Posiada większy zasięg oraz moc rażenia. Niestety jest to okupioną mniejszą pojemnością magazynka i dłuższym czasem przeładowania.
Najlepsza broń w grze, służąca do rażenia celów na długie dystanse. Dzięki specjalnemu celownikowi optycznemu umożliwia rażenie przeciwników oddalonych o wiele metrów od naszej postaci. Niestety bardzo skąpe zapasy amunicji powodują, że nie można bawić się w snajpera zbyt często.
Wprawdzie z tej broni Nick nie może skorzystać bezpośrednio, ale po objęciu kontroli nad żołnierzem, który ją posiada jak najbardziej. Miotacz ognia pokazuje swoją ogromną siłę głównie w małych i ciasnych pomieszczeniach, gdzie sieje prawdziwe spustoszenie.
Podobnie jak w przypadku miotacza ognia, z rakietnicy możemy postrzelać tylko po przejęciu kontroli nad żołnierzem, który ją posiada. Nie trzeba się chyba w tym miejscu zbytnio rozpisywać, wystarczy powiedzieć, że jest to broń będąca w stanie zniszczyć wszystko, co stanie jej na drodze.
Kolejna i zarazem ostatnia broń, z której Nick może skorzystać jedynie w przypadku przejęcia umysłu przeciwnika. Jest to zwykły granat, detonujący się po kilku sekundach od chwili wyrzucenia.