Weapons poradnik Project IGI
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
KNIFE - Zwykły nóż bojowy będący na wyposażeniu każdego szanującego się komandosa. W sprawnych rękach jest to doskonałe narzędzie mordu. | |
GLOCK 17 - Pistolet będący na stałym wyposażeniu. Sprawuje się dobrze jedynie na niewielkie odległości, w innym wypadku jest mało skuteczny. Poza tym aby wyeliminować przeciwnika trzeba oddać kilka strzałów, a pistolet ten za wolno się przeładowuje. | |
DESERT EAGLE - Kolejny pistolet. Tak jak poprzedni, ten też nie nadaje się do walki na duże odległości. Poza tym jest bardzo głośny, co dodatkowo zmniejsza jego zastosowanie. | |
MP5 SD3 - Prawie doskonały kabin maszynowy. Duża ilość naboi wyrzucanych przez tą pukawkę oraz jej ciche działanie sprawiają, że sięga się po nią bardzo często. Naprawdę polecam. | |
M16 A2 - To już prawie broń doskonała. Co prawda ilość wyrzucanych naboi jest mała, jednak ich siła i celność w pełni rekompensują wszystkie niedogodności. Należy ją zachowywać na specjalną okazję. | |
AK47 - Dobrze znany kałach. Bronią tą posługują się przeciwnicy, jednak po ich unieszkodliwieniu i my możemy sprawdzić jej działanie. Duży rozrzut rekompensuje w tym przypadku duża siła rażenia. Dobry przeciwko dużym grupom, szczególnie na średnie odległości. | |
UZI - Sławne Uzi nie jest przedstawione tu w zbyt dobrym świetle. Wprawdzie przeciwnicy posługują się nimi całkiem nieźle, ale duży odrzut przy strzale i rozrzut naboi przesądza o przydatności tej broni. W dalszej części gry będzie można używać dwóch Uzi jednocześnie. | |
MINIMI - Ciężki karabin maszynowy. Wprawdzie ma ogromny rozrzut, jednak na średnie i niewielkie odległości spisuje się po prostu świetnie. Duży magazynek zapewnia ciągłość ognia. | |
SPAS 12 - Trochę zmodernizowany shotgun. Nadaje się nawet na średnie odległości, a jego siła odrzuca trafionych przeciwników do tyłu. Największy mankament to długie przeładowanie po strzale. | |
JACKHAMMER - Jest to zautomatyzowany shotgun. Strzały można oddawać niemalże jeden po drugim. Dość niska skuteczność, osobiście nie polecam tej broni. | |
DRAGUNOV - Jest to najlepsza broń dostępna w grze. Karabin snajperski powinien być na standardowym wyposażeniu każdego dobrego komandosa. Po prostu trzeba go mieć - skuteczność 100%! | |
LAW 80 - Wyrzutnia rakiet przeciwpancernych. Bardzo przydaje się jeśli narobiliśmy sobie wrogów w postaci czołgu czy innego opancerzonego pojazdu. | |
HAND GRENADE - Granat ręczny bardzo przydaje się w pomieszczenia z dużą ilością przeciwników. Wrzucony do środka zmiecie z powierzchni ziemi nawet cały oddział. Godny polecenia. | |
FLASHBANG - Granaty oślepiające są przydatne w chwili, kiedy nie możemy zaatakować wroga bezpośrednio, np. patrzy się on w naszym kierunku. Używamy wtedy oślepiacza i problem z głowy. |