Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Project IGI - poradnik do gry

Project IGI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Trainyard | Project IGI poradnik Project IGI

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Cele: Zdobycie transportu do pobliskiej bazy z wyrzutniami przeciwlotniczymi - Poradnik do gry - Trainyard | Project IGI - Project IGI - poradnik do gry

TRAINYARD

Cele: Zdobycie transportu do pobliskiej bazy z wyrzutniami przeciwlotniczymi.

Zaraz po wyskoczeniu z pędzącego pociągu należy ukryć się za pobliskim budynkiem. Na nim znajduje się także drabina, po której należy udać się na dach. Przemieszczając się ku zejściu zauważymy snajpera znajdującego się na zbiorniku wodnym na wprost drabiny. Najlepiej zlikwidować go krótką serią z MP5. Drogi w dół są dwie: albo zeskakujemy po dachu i likwidujemy strażnika który usłyszał nasze kroki albo spokojnie ruszamy w kierunku drabinki prowadzącej do wnętrza budynku. Zabieramy Uzi oraz naboje i uciszamy dwóch strażników wewnątrz. Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak zabrać niepotrzebne im już AK47.

Ważnym elementem w tej misji jest karabin snajperski, więc można pokusić się o jego zdobycie. Najpierw jednak należy wyłączyć kamery monitorujące okolice, a zrobić to można włamując się do komputera w pierwszym budynku. Pamiętacie tego snajpera na wieży: wystarczy teraz tam się udać i zrobić pożytek z zostawionego na pastwę losu sprzętu. Teraz likwidujemy po kolei spacerujących strażników oraz gości w wieży i budce strażniczej. Następnie udajemy się do pobliskich baraków, uważając na spacerujących za siatką żołnierzy. Owe baraki są dość specyficznie zbudowane - wewnętrzna część przedzielona jest drewnianą ścianą, za którą w tym przypadku znajduje się po dwóch żołnierzy. Najlepiej spisuje się tu szybkostrzelne AK47, do którego naboje łatwo zdobyć na zmarłych przeciwnikach. Podczas przeszukiwania baraków należy zwrócić szczególną uwagę na ten stojący samotnie - w jego wnętrzu znajdują się naboje oraz apteczka. Teraz ruszamy w kierunku bramy z wieżą, na której znajduje się nieaktywna kamera.

Wchodząc w głąb kompleksu zauważymy drugą kamerę, którą również należy szybko zneutralizować, najlepiej za pomocą strzału z MP5. W jednym z baraków ukryte są trzy ręczne granaty mogące się później bardzo przydać. Kiedy spenetrujemy okolice możemy udać się za wielkie transportery. Zauważymy tam dwie kamery, które należy wyeliminować w taki sposób, żeby żadna nie zarejestrowała momentu zniszczenia drugiej. Omijamy następną szopę (jest pusta) i po pudłach między budynkami dostajemy się na jej dach. Po cichu schodząc na ziemie rozglądamy się, czy nie został jeszcze jakiś żołnierz w okolicy. Kiedy upewnimy się, że nic nam nie grozi ruszamy biegiem do wielkiego magazynu, zlokalizowanego w centrum bazy.

Po jago uważnym przeszukaniu, staniemy się szczęśliwymi posiadaczami Minimi, niemalże doskonalej broni krótkiego zasięgu, dzięki której będziemy się martwić tylko i wyłącznie o zapas naboi. Teraz likwidując kamerę wchodzimy do pobliskiego budynku. Ze stolika w jednym z pokoi zabieramy naboje oraz likwidujemy po cichu strażników, znajdujących się wewnątrz. Wyjście z budynku znajduje się obok dwóch baraków, do których, ze stoickim spokojem, wrzucamy po granacie i oglądamy wspaniały pokaz fajerwerków. Nie pozostało już nic innego, jak udać się w kierunku ciężarówki i odjechać nią do następnej misji.