Sterowanie (1) | Sterowanie w Pro Evolution Soccer 3 poradnik Pro Evolution Soccer 3
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Gdy posiadamy piłkę:
X | = podanie po ziemi |
Przeciwny kierunek + X | = podanie piętą |
R3 + kierunek | = podanie po ziemi |
L1 + R3 + kierunek | = wysokie podanie |
O | = wysokie, długie podanie |
L1 + O | = dośrodkowanie na pole karne z każdego miejsca na boisku |
L1 + O -O | = dośrodkowanie, niższe niż poprzednie, w kierunku pk. |
L1 + O -O -O | = niskie dośrodkowanie w kierunku pk. |
O | = podanie krosowe piłki, gdy istnieje zagrożenie bramki |
O -O | = podanie krosowe piłki, podczas zagrożenia, niżej niż poprzednio |
O -O -O | = podanie krosowe piłki, podczas zagrożenia, nisko |
[] | = 'uwolnienie' piłki, działa tylko na własnej połowie |
[] | = strzał, na połowie przeciwnika |
L1 + [] | = wysoki lob |
[] -R1 | = strzał lobem, nisko |
[] -L1 | = strzał lobem, wyżej |
[] -[] -R1 | = zmyłka strzału lobem |
[] -[] -L1 | = zmyłka strzału lobem |
[] -[] | = strzał lobowany (działa tylko w przypadku wybrania opcji w menu: Press repeatedly for loops shoot 2) |
[] -[] -[] | = strzał wysokim lobem (działa jak wyżej) |
[] -X | = markowanie strzału |
[] -[] -X | = podwójne markowanie strzału |
[] -[] -[] -X | = potrójne markowanie strzału |
^ | = podanie na dobieg (prostopadłe) |
^ | = blisko pola karnego przeciwnika - niskie podanie - wysunięcie do strzału |
L1 + ^ | = prostopadłe podanie górą |
L1-L1 | = zwód - "rowerek" |
R2-R2 | = zmyłka |
R2 | = podskok (nad wślizgiem), nie działa ze wciśniętym sprintem |
L1 + X | = klepka; należy zaraz po podaniu do drugiego zawodnika wcisnąć : |
X | = oddanie piłki dołem |
O | = oddanie piłki górą |
^ | = oddanie piłki 'na dobieg' |
R2 zaraz po oddaniu piłki | = pierwszy zawodnik wybiega do przodu |
L1 + X | = podanie + wyjście podającego |
2x kierunek | = wykopnięcie piłki przed siebie (biegnąc z R1) |
2x kierunek-[] | = wykopnięcie i potężny strzał (biegnąc z R1) |
R1 + R2 | = anulowanie wszystkiego. Zawodnik przestaje biec. |