Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pro Evolution Soccer 3 - poradnik do gry

Pro Evolution Soccer 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Match Mode - Formation Settings | Ustawienia w Pro Evolution Soccer 3 poradnik Pro Evolution Soccer 3

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Formation Settings

Substitution

Dokonujemy tutaj zmian zawodników przed i w trakcie meczu. Wybieramy zawodnika góra/dół, aby podświetlić go należy wcisnąć X, następnie wybieramy zmiennika i zatwierdzamy X. Aby zobrazować najważniejsze atrybuty służy nam sześciokąt umieszczony u góry. Im linie są bliżej krawędzi haksagonu tym zawodnik jest ogólnie lepiej wytrenowany. Wierzchołki sześciokąta oznaczają odpowiednio (od góry): atak, technika, wytrzymałość, obrona, siła, prędkość.

Na środku widzimy tabelę z atrybutami gracza (przełączanie L2/R2) - Match Mode - Formation Settings | Ustawienia w Pro Evolution Soccer 3 - Pro Evolution Soccer 3 - poradnik do gry

Na środku widzimy tabelę z atrybutami gracza (przełączanie L2/R2). Od góry mamy:

Height

- wzrost

Dominant Foot

- preferowana noga (prawa/lewa/obie)

Position

- pozycja

Attack

- zdolności ofensywne

Defense

- zdolności defensywne

Balance

- balans ciała, równowaga

Stamina

- wytrzymałość

Top Speed

- prędkość maksymalna zawodnika

Acceleration

- przyspieszenie zawodnika

Response

- czas reakcji, refleks

Agility

- ogólna zwinność zawodnika

Dribble accuracy

- dokładność dryblingu

Dribble speed

- szybkość dryblingu

Short pass accuracy

- dokładność krótkich podań

Short pass speed

- szybkość krótkich podań

Long pass accuracy

- dokładność długich podań

Long pass speed

- szybkość długich podań

Shot accuracy

- dokładność, celność strzału

Shot power

- siła strzału

Shot technique

- technika strzału

Free kick accuracy

- dokładność wykonywanych rzutów wolnych

Curling

- zdolność podkręcania piłek

Header

- zdolność grania głową

Jump

- wysokość wyskoku

Technique

- technika, panowanie nad piłką

Aggresion

- agresja

Mentality

- mentalność, nastawienie

Consistency

(zakres 1-8)

- stabilność sprawności fizycznej

Keeper skills

- umiejętności bramkarskie

Team work

- praca zespołowa

Condition

(zakres 1-8)

- aktualna kondycja, zależnie od formy i gry będzie się wahała

Weak Foot accuracy

(zakres 1-8)

- dokładność słabszej nogi

Atrybuty specjalne (wyróżniane gwiazdkami):

Dribble ability

- lepszy drybling

Post player

- gracz wywyższający się dobrą grą w obrębie pola karnego (lepsze wybijanie piłek, wyskakiwanie do piłek)

Positioning

- gracz potrafi się odnaleźć na boisku podczas stałych fragmentów gry

Reaction

- lepszy czas reakcji

Scoring ability

- gracz posiada to coś pozwalające mu strzelać bramkę za bramką

Playmaking

- urodzony playmaker, prowadzący grę, dobre rozeznanie, świetne podania

Passing

- podania tego gracza są pierwszej klasy

Both foot feint

- gracz umiejący wykonać podwójny zwód

Penalties

- specjalista od strzelana karniaków

1-1 Scoring

- ten zawodnik nie przepuści żadnej okazji "sam na sam" z bramkarzem

Long throw

- dłuższy wyrzut z autu

1-Touch pass

- dużo lepsze podawanie z pierwszej piłki

Outside

- zawodnik ten potrafi podkręcać piłkę zewnętrzną stroną stopy

Marking

- lepsze krycie

D-Line control

- bardziej efektywne wykorzystywanie pułapki offside'owej

Direct GK kick

- lepsze "uwalnianie" piłki

Penalty stopper

- bramkarz ten odznacza się większa skutecznością obrony karnego

1-on-1 stopper

- bramkarz skutecznie potrafi powstrzymać samotny atak napastnika, lepsze wyjścia i refleks

Injury tolerance

- odporność na kontuzje (A - duża, B - średnia, C - mała)

I na koniec:

Position

- pozycja, którą może zajmować dany gracz.

Poza tym na ekranie widzimy miniaturę boiska. Przełączając L2/R2 (nie będąc w Substitutions) możemy zauważyć: pozycję zawodnika / numery zawodników / ofensywne nastawienie graczy / defensywne nastawienie graczy.

Przełączając L1/R1 w tabeli z zawodnikami ujrzymy: numery, pozycje / aktualną formę oraz jej ewentualny spadek czy wzrost / kartkoniki / wykonawców stałych fragmentów.