Sponsoring | Kariera - panel zarządzania poradnik Pro Cycling Manager: Tour de France 2010
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Sponsoring

Sponsorzy to główne źródło naszego utrzymania i to właśnie dlatego powinniśmy porządnie zastanowić się przed wyborem firmy, która regularnie będzie nas wspomagać określoną kwotą. Przede wszystkim nie powinniśmy podejmować tej decyzji pochopnie - pierwsza oferta nigdy nie jest tą najlepszą. Warto poczekać kilka tygodni i przeanalizować wszystkie oferty głównie pod względem wysokości comiesięcznej donacji - chodzi nam przecież głównie o wysokość kwoty. Warto także porównać cele, jakie postawił przed nami zarząd zespołu oraz wymagania sponsorów odnośnie miejsc zajmowanych w wyznaczonych wyścigach - szukajmy kontraktów, które stawiają przed nami podobne ambicje. Pozwoli to skupić się na głównych imprezach, takich jak Tour De France lub Giro d'Italia, na których koncentruje się uwaga większości inwestorów i prezesów.