Klucz i zamek - Komnata klepsydry - przeszłość | Pomocna dłoń, Klucz i zamek poradnik Prince of Persia: Dusza Wojownika
Ostatnia aktualizacja: 31 sierpnia 2016
Komnata klepsydry - przeszłość
Szybko wykonujemy przewrót pod zamykającą się bramą [171] i oglądamy animację [172].
Gdy już wiemy, co mamy dalej robić, wracamy do miejsca z pułapkami, które chwilę wcześniej mijaliśmy [173] i pokonujemy je w "drugą stronę" [174].
Korzystając z wyrw w ścianie [175] dostajemy się na drugą stronę, a stamtąd biegnąc po ścianie [176] jeszcze dalej.
Wtykamy miecz do mechanizmu [177] i obserwujemy, co się dzieje. Zanim wydostaniemy się z pomieszczenia, musimy stoczyć walkę z kilkoma przeciwnikami [178]. Dźwignię do zmiany rozmieszczenia elementów w pomieszczeniu popychamy dwukrotnie.
Ponownie korytarz i kilka pułapek [179] oraz spacer po gzymsach [180].