Klif - przeszłość (1) | Ścieżka upiora piasku | Prince of Persia Dusza Wojownika poradnik Prince of Persia: Dusza Wojownika
Ostatnia aktualizacja: 10 września 2019
Klif - przeszłość
Na koniec przebiegamy po ścianie między obrotowymi ostrzami, gdzie na drugiej stronie możemy zapisać stan gry i uzupełnić energię [653]. Stamtąd dostajemy się do zrujnowanej wieży, gdzie czeka nas dłuższa walka [654].
Następnie opuszczamy się po płótnie [655] i skaczemy na pionowe pale (z jednego na drugi). Musimy to robić dość szybko, gdyż są one bardzo nietrwałe i po kilku sekundach się walą [656].
Na poniższym balkonie ponownie czeka nas walka [657]. Gdy pokonamy wszystkich wrogów wspinamy się na mur [658].
Z muru po ścianie docieramy do płótna [659], na nim zjeżdżamy w dół. Metodą "od ściany do ściany" (wcześniej skacząc z drążka) przemieszczamy się w górę [660].
Na górnym balkonie ponownie walczymy [661] i zaraz potem opuszczamy się po płótnie [662].
Na dole skaczemy na drewniane słupy (uwaga - niestabilne) [663] a nich na drewniany chodnik, który wali nam się pod nogami [664]. Bez zastanowienia musimy biec przed siebie.