Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal - poradnik do gry

Portal - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.1) | Portal poradnik Portal

Ostatnia aktualizacja: 25 września 2019

Pomieszczenie testowe nr 19

Po wejściu do pomieszczenia zobaczysz umieszczone w suficie dwa końce mechanizmu (jeden z nich wypuszcza kulę, drugi ma ją złapać) - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.1) | Portal - Portal - poradnik do gry

Po wejściu do pomieszczenia zobaczysz umieszczone w suficie dwa końce mechanizmu (jeden z nich wypuszcza kulę, drugi ma ją złapać). Będą też dwa ustawione pod kątem fragmenty ścian. Na tym umieszczonym pod receptorem stwórz niebieski portal. Na drugim stwórz pomarańczowy. Jak tylko kula wleci w portal pomarańczowy i wyleci z niebieskiego, strzel szybko w ścianę gdziekolwiek tworząc portal niebieski. W ten sposób kula odbije się od pochyłości i wpadnie prosto do receptora.

Mechanizm wprawi w ruch platformę - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.1) | Portal - Portal - poradnik do gry

Mechanizm wprawi w ruch platformę. Podejdź do krawędzi zbiornika, stwórz jeden portal przy sobie, a drugi naprzeciwko przy nieruchomej platformie przy ścianie. Przejdź na nią.

Obróć się w lewo - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.1) | Portal - Portal - poradnik do gry

Obróć się w lewo. Dostrzeżesz drzwi, a przy nich zagłębienie w ścianie. Strzel w to zagłębienie, po czym przejdź przez stworzony portal.

W zagłębieniu znajduje się przycisk - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.1) | Portal - Portal - poradnik do gry

W zagłębieniu znajduje się przycisk. Wciśnij go, a na kilka sekund otworzą się drzwi. Szybko strzel w ścianę za nimi, a następnie zajrzyj przez portal przy sobie i poczekaj na platformę. Gdy podjedzie wystarczająco blisko, wejdź na nią.

Dalej w korytarzu zobaczysz przed sobą odbijającą się od ścian kulę energii - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.1) | Portal - Portal - poradnik do gry

Dalej w korytarzu zobaczysz przed sobą odbijającą się od ścian kulę energii. Szybko stwórz niebieski portal w czarnym punkcie po lewej stronie, a gdy wleci przez niego kula, stwórz gdziekolwiek portal pomarańczowy, by upewnić się, że kula nie wróci za moment z powrotem.

Za następnym zakrętem bezpośrednio przed sobą zobaczysz fragment ściany - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.1) | Portal - Portal - poradnik do gry

Za następnym zakrętem bezpośrednio przed sobą zobaczysz fragment ściany. Stwórz portal po prawej stronie za tym fragmentem, a drugi w jego środku, po czym przejdź przez niego zatrzymując się w połowie drogi i poczekaj na platformę. Gdy ją zobaczysz, zeskocz prosto na nią.

Na końcu korytarza będą na ciebie czekać płomienie - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.1) | Portal - Portal - poradnik do gry

Na końcu korytarza będą na ciebie czekać płomienie. Aby ich uniknąć, strzel w ścianę przed sobą za barierką, a następnie w ścianę obok, wystarczająco nisko, by móc w stworzony portal wskoczyć.

W pomieszczeniu, w którym się znajdziesz, stwórz jeden portal w ścianie przy samym suficie, drugi natomiast w podłodze - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.1) | Portal - Portal - poradnik do gry

W pomieszczeniu, w którym się znajdziesz, stwórz jeden portal w ścianie przy samym suficie, drugi natomiast w podłodze. Wskocz przez niego, a następnie w locie strzel w podłogę (tym samym kolorem) ponownie. Siła grawitacji wyrzuci cię na platformę wyżej po drugiej stronie.

Idź w lewo - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.1) | Portal - Portal - poradnik do gry

Idź w lewo. Dojdziesz do pomieszczenia z zepsutymi schodami. Aby dostać się na przejście na górze, użyj portali. Następnie przejdź przez drzwi. Wejdziesz do kolejnego pomieszczenia ze schodami, które prowadzą do zamkniętej bramy. Przedostań się za nią ponownie używając portali (tak jak na obrazku).

W następnym pomieszczeniu znajdziesz duży wiatrak - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.1) | Portal - Portal - poradnik do gry

W następnym pomieszczeniu znajdziesz duży wiatrak. Strzel w ścianę za nim, a następnie w podłogę przy sobie, by przedostać się na drugą stronę. Przed sobą masz duże pomieszczenie. Na jego końcu jest platforma, na którą dostaniesz się tworząc portal w suficie.

Obróć się, a zobaczysz kładkę - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.1) | Portal - Portal - poradnik do gry

Obróć się, a zobaczysz kładkę. Aby się na nią dostać, strzel w ścianę naprzeciwko ponad drzwiami i przez drugi portal stworzony przy sobie wskocz na nią. Obróć się (ale nie w stronę drzwi) i idź przed siebie.

W pomieszczeniu, do którego dojdziesz, stwórz niebieski portal w ścianie nad złamaną platformą, a drugi obok siebie, by przez niego dostać się na platformę - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.1) | Portal - Portal - poradnik do gry

W pomieszczeniu, do którego dojdziesz, stwórz niebieski portal w ścianie nad złamaną platformą, a drugi obok siebie, by przez niego dostać się na platformę. Stamtąd poszukaj drugiej platformy. Aby się tam dostać, stwórz niebieski portal w rogu ściany po lewej stronie, a pomarańczowy w podłodze. Wskocz w niego, a siła grawitacji wyrzuci cię na drugą platformę.

Przejdź dalej - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.1) | Portal - Portal - poradnik do gry

Przejdź dalej. Poniżej zauważysz szklaną rurę z wybitą dziurą. Wskocz w nią, a zostaniesz automatycznie przetransportowany do następnego pomieszczenia.

Przejdź przez pole cząsteczkowe, a dotrzesz do pokoju z czerwonym przyciskiem i drzwiami - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.1) | Portal - Portal - poradnik do gry

Przejdź przez pole cząsteczkowe, a dotrzesz do pokoju z czerwonym przyciskiem i drzwiami. Stań na przycisk i strzel w ścianę widoczną za otwartymi drzwiami. Drugi portal stwórz w ścianie przy sobie, a następnie przejdź przez niego.

Zeskocz na dół i strzel w podłogę (tak jak na zdjęciu) - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.1) | Portal - Portal - poradnik do gry

Zeskocz na dół i strzel w podłogę (tak jak na zdjęciu). Drugi portal stwórz w spodzie widocznej za kratą platformy.