Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal - poradnik do gry

Portal - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pomieszczenie testowe nr 16 | Portal poradnik Portal

Ostatnia aktualizacja: 25 września 2019

Pomieszczenie testowe nr 16

W tym pomieszczeniu trzeba wyeliminować kilka wieżyczek strzelniczych jednocześnie stale pamiętając o tym, że mogą zrobić ci sporo krzywdy - Pomieszczenie testowe nr 16 | Portal - Portal - poradnik do gry

W tym pomieszczeniu trzeba wyeliminować kilka wieżyczek strzelniczych jednocześnie stale pamiętając o tym, że mogą zrobić ci sporo krzywdy. Pierwsza będzie zaraz po prawej stronie. Podejdź do niej od tyłu, podnieś i przewróć. Chwilę postrzela i przestanie działać.

Żeby wyeliminować kolejną wieżyczkę, schowaj się w zagłębieniu ściany po prawej stronie i stwórz jeden portal przy sobie, a drugi zaraz za nią - Pomieszczenie testowe nr 16 | Portal - Portal - poradnik do gry

Żeby wyeliminować kolejną wieżyczkę, schowaj się w zagłębieniu ściany po prawej stronie i stwórz jeden portal przy sobie, a drugi zaraz za nią. Podejdź od tyłu i przewróć wieżyczkę.

Skręć w lewo, a przed sobą zobaczysz dwie kostki - Pomieszczenie testowe nr 16 | Portal - Portal - poradnik do gry

Skręć w lewo, a przed sobą zobaczysz dwie kostki. Po prawej stronie będzie tunel z wieżyczkami po obu stronach.

Kucając, ostrożnie zbliż się do wejścia do tunelu i stwórz portal w suficie bezpośrednio nad wieżyczką (w miejscu zaznaczonym czerwonym krzyżykiem) - Pomieszczenie testowe nr 16 | Portal - Portal - poradnik do gry

Kucając, ostrożnie zbliż się do wejścia do tunelu i stwórz portal w suficie bezpośrednio nad wieżyczką (w miejscu zaznaczonym czerwonym krzyżykiem).

Wróć do wewnątrz - Pomieszczenie testowe nr 16 | Portal - Portal - poradnik do gry

Wróć do wewnątrz. Stwórz w podłodze drugi portal, po czym zrzuć przez niego jedną z kostek, która zniszczy wieżyczkę. Podobnie postęp z wieżyczką po drugiej stronie (oczywiście najpierw tworząc nad nią portal).

W następnym pomieszczeniu są kolejne dwie wieżyczki - Pomieszczenie testowe nr 16 | Portal - Portal - poradnik do gry

W następnym pomieszczeniu są kolejne dwie wieżyczki. Zniszcz je w ten sam sposób. Utrudnieniem jest fakt, że na suficie nie ma krzyżyka - musisz więc na oko stworzyć portal w odpowiednim miejscu.

Dotrzesz do pomieszczenia z urządzeniem co chwila wyrzucającym kostki - Pomieszczenie testowe nr 16 | Portal - Portal - poradnik do gry

Dotrzesz do pomieszczenia z urządzeniem co chwila wyrzucającym kostki. Użyj ich do uporania się z trzema wieżyczkami, które stoją nieopodal - tym samym sposobem, co przed chwilą.

Gdy wieżyczki będą wyeliminowane, weź jedną kostkę i postaw ją na przycisku znajdującym się w pokoju, w którym stały - Pomieszczenie testowe nr 16 | Portal - Portal - poradnik do gry

Gdy wieżyczki będą wyeliminowane, weź jedną kostkę i postaw ją na przycisku znajdującym się w pokoju, w którym stały. Otworzą się drzwi. Uważaj jednak, bo za nimi kryje się kolejna wieżyczka wycelowana prosto w ciebie. Kucając i kryjąc się za kostką podejdź bliżej i stwórz portal w suficie nad wieżyczką. Następnie zrzuć przez niego kostkę niszcząc ostatnie wrogie urządzenie w tym pomieszczeniu. Za pomocą portali przedostań się do wejścia do windy.