Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - poradnik do gry

Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Main Halls | Pool of Radiance Ruins of Myth Drannor poradnik Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019


1 - Main Halls | Pool of Radiance Ruins of Myth Drannor - Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - poradnik do gry

Main Halls

1. W skrzyni znajduje się Key of the Living, który otwiera drzwi z prawej, dwa Orcs i Orc Leader zaś posiadają przy sobie Key of the Dead, który otwiera drzwi na wprost.

2. W skrzyni: Ancient Dwarven Chest Key.

3. Skrzynia zamknięta na Ancient Dwarven Chest Key, a w niej: Pale Blue Key oraz Dwarven Great Warhammer of Death.

4. Zud wraz z obstawą: Orc Shaman i Orc Witch Doctor pilnują Crude Pot Metal Key.

5. Iron Key.

6. Drzwi otwiera Iron Key. W środku spotkasz się z Onglorem i z Inglorem. Po ich pokonaniu znajdziesz w trumnie z lewej Onglore's Amulet of War.

7. W skrzyni zamkniętej na Crude Pot Metal Key spoczywa Deathbane, którą orki skradły Beriandowi.

8. Warriors Fountain.

9. Dwa kegi, z których jeden obdarza czarem Cat's Grace a drugi: Bull's Strength.

10. Wrought Iron Key.

11. Sześć beczek jednorazowego użytku, podnoszących kolejno: strength, dexterity, constitution, intelligence, wisdom i charisma.

12. Fountain of Healing.

13. Fountain of Restoration - jednorazowego użytku.

14. Skrzynia zamknięta na Wrought Iron Key, a w niej Warhammer +2.

15. Beczka podnosząca constitution.

16. Rhonglyn - starożytne urządzenie do teleportacji. Później je uruchomisz. Ten tutaj ma żółty kamień.

17. W skrzyni leży Black Skeleton Key.

18. Drzwi zamknięte na Black Skeleton Key.

19. W skrzyni: Ancient Rusted Iron Key.

20. Midnight Black Fountain - przy próbie napicia się z niej atakuje dwójka zombi. Fontanna jest pusta.

21. Cztery studnie (Well of Endurance, Well of Wisdom, Well of Beauty, Well of Rest), Aby móc się z nich napić, będziesz musiał pokonać Lifespring Guardiana mieszkającego w Deep Halls, o co Cię z resztą poprosi duch spacerującej przy studniach Eleny. Nauczy Cię ona dodatkowo Echoing Word.

22. Jariala, uwięzionego w kamieniu przez Ozamę, uwolnisz rozbijając kamień (poszukaj uważnie właściwego piksela poza obszarem zajmowanym przez Jariala). Jarial jest czarownikiem, który chętnie się do drużyny przyłączy.

23. Skrzynia zamknięta na Hidden Chest Key.

24. Rogue's Fountain - podnosi na chwilę dexterity.

25. Drzwi zamknięte na Undead Cell Key.

26. Mol, Mol's Shaman i dwóch Orc Leaders mają przy sobie Undead Cell Key oraz Orcish Lead Mace.

27. Orc, dwóch Orc Leaders i Orc Witch Doctor mają przy sobie Hidden Chest Key oraz Massive Club +3.

28. Lizardfolk Chief i Lizardfolk Shaman bronią Brass "L" Key. W zamkniętej nań skrzyni znajduje się Brass "R" Key oraz Greatsword +2 i Large Shield +2. W skrzyni zamkniętej na drugi klucz spoczywa Greataxe +2.

29. Keg of Healing.

30. Drzwi do tego pomieszczenia rozmrożą się, gdy stłuczesz trzy studnie w pomieszczeniu obok (31). Po pokonaniu jednego Shadow'a, znajdziesz w zabezpieczonej pułapką skrzyni: Wand of Chain Lightning, Sorcerer Scroll of Melf's Acid Arrow i Sorcerer Scroll of Protection from Evil.

31. Do zniszczenia tych studni wyznacz kogoś o największej odporności (masz obok Keg of Shielding), gdyż każda z nich przy zniszczeniu wydaje z siebie Cone of Cold.

32. Keg of Shielding - podnosi AC o 6, na chwilę.

33. Przyjazny Ormyrr Geb poszukuje swojego klanu Sharpstick.

34. Czwórka Orc Ghouls broni dostępu do Keg of Healing.

35. Keg of Blinking, Keg of Invisibility - oba dają się użyć trzykrotnie.

36. Wyjście do Stillwater (Tombs).

37. Black Oily Fountain. Obniża constitution.

38. Keg of Healing.

39. Zabij Skeleton Lorda, roztłucz kamień, z którego się wydobywa trujący dym i zabierz Greatsword of Fire.

40. Fountain of Healing.

41. Drzwi zamknięte są na Lockpick (?), ten zaś znajduje się w środku.

42. Siedziba Preybelish'a. Otworzy drzwi, gdy zaoferujesz mu na wymianę Onglore's Amulet of War. Gdy go pokonasz, znajdziesz przy nim Wizard's Torc (póki co zepsuty), a wewnątrz pomieszczenia dodatkowo: Necklace of Protection, Amulet of Protection, Amulet of Protection from Paralysis oraz Medallion of Defence.

43. Ciało Ozamy, a przy nim Snakeskin Boots.

44. Wyjście do Stillwater (Mines). W łóżku: Silver Key. W skrzyni: Pale Green Key oraz Dwarven Ringmail of Protection. Silver Key otwiera drzwi na prawo.

45. Fountain of the Earth: CON+4, DX-1, CHA-2. Drzwi do pomieszczenia zamknięte są na Pale Blue Key.

46. Drzwi zamknięte na Pale Green Key.

47. W skrzyni bronionej przez Shadow'a oraz przez pułapkę znajdziesz Ring of Brute Strength.

48. Po pokonaniu Scarred Mage, dwóch Ancient Zombie i dwóch Zombie, znajdziesz przy trupach list, z którego się dowiesz, że magowie ci służą tajemniczemu Cult of the Dragon.