Zbadaj reaktor centralny | Opis przejścia Obcy Izolacja poradnik Obcy: Izolacja Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019 2626 Następna Opis przejścia Zniszcz gniazdo Poprzednia Opis przejścia Dostań się do rdzenia Apollo Modyfikacja instalacji – Dezaktywuj czujnik ruchu Szyb wentylacyjny – Omiń androidów pozostając niezauważonym Palnik jonowy – Zabierz ze stołu warsztatowego palnik jonowy Generator – Przekieruj moc w pierwszym wyłączniku Przekaźnik mocy – Włącz zasilanie przekaźnika Włącznik – Włącz wyciągarkę Szyb wentylacyjny – Skorzystaj z szybu wentylacyjnego w podłodze Kołkownica – Zabierz ze stołu kołkownicę Drabina – Zabierz z ziemi rewolwer oraz strzelbę po czym zejdź na niższy poziom Winda I – Skorzystaj z windy by dostać się do centralnego reaktora Winda II – Skorzystaj z windy by dostać się do reaktora Winda III – Udaj się do podstawy reaktora Zbadaj reaktor centralny Wyjdź za Apolla i poczekaj aż zamkną się drzwi. Zamknięcie drzwi aktywuje drabinę, którą zejdź na niższy poziom rdzenia Apolla. Po zejściu kilka pięter w dół podejdź do windy i udaj się do maszynowni. Udaj się korytarzem na drugi koniec i aktywuj zasilanie po czym wróć na środek i włącz kolejkę żeby odblokować sobie dostęp do drzwi. Przejdź przez drzwi. Na drugim końcu korytarza zobaczysz androida oraz detektor ruchu. Żeby ominąć te dwa zagrożenia wejdź do szybu wentylacyjnego po prawej stronie. Dostaniesz się nim do pokoju, na którego ścianie wisieć będzie modyfikacja instalacji. Wyłącz kamerę i skradając się, rusz dalej. Na końcu pokoju znajdziesz szyb wentylacyjny a po prawej stronie konsolę do aktualizacji mapy. Jak wyjdziesz z szybu wentylacyjnego zauważysz kolejne detektory ruchu. Przyklej się do lewej ściany i wejdź do pomieszczenia po lewej stronie. Na stole warsztatowym leżeć będzie ulepszenie do twojego palnika (palnik jonowy) Wyjdź z warsztatu tymi samymi drzwiami i omiń detektory ruchu (najlepszym sposobem na to jest przejście na prawą stronę, po czym przejście pod kamerą) Na końcu tego korytarza znajdziesz zablokowany szyb wentylacyjny. Użyj palnika jonowego żeby go odblokować i przejdź dalej. Po wyjściu z szybu zapisz grę i wejdź do kolejnego pomieszczenia. W pomieszczeniu będzie kręcił się android (możesz go zabić lub skradać się obok). Niezależnie od wyboru przejdź na prawą stronę hali a znajdziesz pierwsze sterowanie warsztatu. Drugi włącznik znajdziesz po drugiej stronie pomieszczenia po lewej stronie (zaraz przy drzwiach). Przejdź na lewą stronę hali by włączyć trzeci. Jak tylko aktywujesz trzeci przełącznik, skręć w lewo a przy drzwiach znajdziesz aktywator wciągarki. Wciągarka usunie blokadę z szybu wentylacyjnego w podłodze. Na jego końcu znajdziesz drabinę po której przedostań się na wyższe piętro. Przejdź przez pierwsze drzwi a zobaczysz blokadę kolejnych. Skręć w prawo by dostać się tam okrężną drogą. W pierwszym pomieszczeniu czekać na ciebie będzie android. Przekradnij się do drugiego a na stole znajdziesz kołkownicę, którą bez trudu go zabijesz. Przed wyjściem z pokoju wejdź do terminalu i odblokuj drzwi kodem (kod znajdziesz w jednej z wiadomości, 6832). Wyjdź z pokoju i skręć w prawą stronę. Drzwi będą odblokowane więc udaj się tym korytarzem do windy. W pomieszczeniu znajdziesz amunicję do kołkownicy oraz dziennik. Przejdź dalej a przy drabince znajdziesz kolejne uzbrojenie, rewolwer oraz strzelbę. Po wejściu na górę zapisz grę i skieruj się korytarzem do drzwi. Po przejściu dalej skorzystaj z windy, która zabierze cię na niższy poziom reaktora. Zaopatrz się w kołkownicę, stań przy drzwiach i eliminuj nadchodzące androidy. Poczekaj na całkowite naładowanie i strzelaj w głowę by szybko się ich pozbyć. Niezależnie od tego jaką drogę wybierzesz, dojdziesz do tej samej lokacji. Przejdź przez drzwi a później aktywuj windę. Następna Opis przejścia Zniszcz gniazdo Poprzednia Opis przejścia Dostań się do rdzenia Apollo