Reaktywuj system tranzytowy | Opis przejścia Obcy Izolacja poradnik Obcy: Izolacja Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019 2626 Następna Opis przejścia Przegrupuj się z Samuelsem, Taylor i szeryfami Poprzednia Opis przejścia Wróć do Taylor z medykamentami Konsola I – Aktywuj główną konsolę wieży SciMed Konsola II – Odblokuj dostęp do głównej konsoli Włącznik – Włącz zasilanie jednostki centralnej Palnik gazowy – Zdobądź palnik gazowy by przedostać się do stacji tranzytowej Szyb wentylacyjny – Użyj palnik gazowego by dostać się do szybu wentylacyjnego Przejdź korytarzem obok Samuelsa i Taylor. Możesz także zapisać stan gry po czym przejdź do drzwi po lewej stronie. Przejdź do końca korytarza, otwórz tamtejsze drzwi za pomocą młotoklucza i przywołaj windę. Na skrzyniach leżeć będzie schemat granatu hukowego. Podnieś go po czym przejdź w dalszą stronę pomieszczenia. Podejdź do konsoli na środku pokoju i włącz procedurę. Do pokoju wejdzie jeden z szabrowników. Ukryj się po czym zabij go (użycie pałki ogłuszającej jest dobrym pomysłem). Zanim opuścisz to miejsce wejdź do pokoju, z którego wyszedł android. Przeszukaj go dokładnie a znajdziesz kilka przydatnych składników oraz terminal z dziennikami. Wejdź do drugiego pokoju a leżeć tam będzie palnik gazowy. Wyjdź z pokoju i idź wprost. Dojdziesz do zablokowanego szybu wentylacyjnego, który odblokujesz dzięki swojej nowej zabawce. W pokoju znajdziesz kilka przydatnych części, identyfikator oraz dziennik. UWAGA! Poniższa porada jest działaniem opcjonalnym. Jeśli nie chcesz nie musisz wykonywać tego kroku i przejść od razu do windy tranzytowej. Jeżeli jednak chcesz eksplorować teren dobrym pomysłem jest skorzystanie z modyfikacji instalacji wiszącej na ścianie. Przejdź w do prawej części stacji tranzytowej a zobaczysz, że możesz odblokować pokój w drugiej jej części. Odznacz dwie niepotrzebne opcje po czym zaznacz "dostęp do drzwi" by je odblokować. Po akcji możesz przejść na drugą stronę stacji tranzytowej i zebrać rzeczy znajdujące się w tym pokoju. Uważaj tylko na szabrowników, którzy kręcą się w jego obrębie. Wróć na centralną część stacji tranzytowej i przywołaj windę z numerem 2. Następna Opis przejścia Przegrupuj się z Samuelsem, Taylor i szeryfami Poprzednia Opis przejścia Wróć do Taylor z medykamentami