Night in the Woods: Rozdział 3 - opis przejścia poradnik Night in the Wood
W tym rozdziale dowiesz się, co zrobić po spotkaniu kultystów w Night in the Woods.
Ostatnia aktualizacja: 8 czerwca 2020
Obudzisz się rano w swoim pokoju. Włącz komputer, a dowiesz się, że dziś jest próba kapeli. To idealny moment by powiedzieć reszcie o wczorajszej nocy.
Pójdź przywitać się z mamą oraz Bae, zanim udasz się do Gregga. Możesz też zauważyć, że prawa strona miasta jest wreszcie dostępna, jednak nie ma tam nic prócz mostu oraz żadnych żywych osób. Zmiany w mieście jak zawsze będą kosmetyczne, każdy będzie miał coś nowego do powiedzenia, ale nic konkretnego na temat ostatnich wydarzeń.
Odwiedź Gregga i pójdź z nim na próbę kapeli. Znów będziesz musiał wziąć udział w minigierce w stylu Guitar Hero. Po próbie Mae opowie wszystkim o tym, co się działo ostatniej nocy. Mae i Bea postanowią udać się do biblioteki w poszukiwaniu wskazówek na temat ostatnich zaginięć. Bibliotekarka każe ci udać się na trzecie piętro, więc udaj się do windy.
Jeśli chcesz, możesz zwiedzić pierwsze piętro, ale aby pchnąć fabułę do przodu, musisz podjechać wyżej. Na piętrze podejdź do komputera w niebieskim pokoju, aby uruchomić minigierkę. Wśród wielu gazet musisz odnaleźć informację o poszukiwanym duchu.
Pierwsza wskazówka w gazecie: Spectral Happennings at Possum Jump.
Druga wskazówka w gazecie: Ghostly Rumors haunt new historical Society.
Trzecia wskazówka w gazecie: Local Ghost Little Joe at in Again.
Po zebraniu tych trzech informacji, Bea spyta, czy chcesz już wyjść. Nic więcej tu już nie znajdziesz, więc możesz odejść od komputera. Po wizycie w bibliotece spotkacie się wszyscy w domu Gregga, by omówić szczegóły.
Po rozmowie wrócisz do domu. Wykonaj zwyczajne czynności takie jak rozmowa z tatą czy sprawdzenia laptopa, a następnie idź spać.
W śnie jak zwykle czeka na Ciebie poszukiwanie czterech grajków. Jeden znajduje się na prawo od ciebie na samej górze. Musisz się wspinać, by go znaleźć. Drugi jest na prawo od miejsca startowego. Trzeci znajduje się na skraju mapy po lewej stronie, a czwartego znajdziesz, cofając się i schodząc na dół. Teraz wróć do miejsca startowego, by sen się zakończył.
Następnego ranka możesz wybrać, czy chcesz odwiedzić cmentarz z Beą, park z Angusem lub stary opuszczony dom z Greggiem. Wybierz jedną z opcji, ale w dalszej części fabuły będziesz musiał odwiedzić jeszcze jedną z tych lokacji.
Opuszczony Dom
Gdy wybierzesz się do opuszczonego domu, czeka cię krótka scenka z udziałem Gregga, a potem przeniesiecie się do piwnicy. Przejdź przez piwnicę i wejdź po schodach na parter. Następnie skorzystaj z windy, by przenieść się jeszcze wyżej.
Możesz zwiedzić pokój na piętrze, gdzie Gregg opowie ci pewną historię. Następnie udaj się do kolejnej windy. Wjedź na piętro wyżej, a potem podejdź do kolejnej windy. Okaże się, że jest zamknięta i musisz znaleźć sposób, aby ją otworzyć.
Wejdź do kolejnego pokoju i wciśnij wszystkie przyciski, jakie tam znajdziesz. Obejrzyj scenkę, a potem podejdź do posągu, który stoi w kącie. Znajdziesz skrzynkę z narzędziami.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie