05 - To Smash the Spider | Opis przejścia Niesamowity Spider-Man poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
05 - To Smash the Spider
Misję rozpoczniesz od walki z wielkim robotem.
Będzie on latał wokół budynków i wystrzeliwał w stronę Spider-Mana serie pocisków, których musisz unikać. Oprócz tego raz na jakiś czas stworzy wokół siebie powiększające się pole siłowe. Powinieneś wtedy jak najszybciej oddalić się od wroga.
Aby zadać obrażenia przeciwnikowi, podążaj zanim, cały czas strzelając pajęczymi pociskami (B). W ten sposób go spowolnisz.
Gdy będziesz dostatecznie blisko, pojawi się informacja byś użył przycisku RB. Spider-Man wyląduje wtedy na robocie i będzie mógł oderwać jego fragment. W tym celu jak najszybciej wciskaj X. Powtarzaj to tak długo, aż maszyna wybuchnie.
Po zakończeniu starcia pojawią się dwa identyczne roboty. Walka będzie nieco trudniejsza, ale taktyka nie ulegnie zmianie. Wykończ obie maszyny, a następnie skieruj się w oznaczone gwiazdą miejsce.
Twoim zadaniem jest przeczepieni nadajników do trzech anten firmy OSCORP.
Żeby to zrobić, wystarczy użyć na wskazanych konstrukcjach Web Rusha. Anteny są co prawda chronione przez grupki robotów, ale nie musisz z nimi walczyć. Wystarczy, że zeskoczysz w dół po podłożeniu każdej pluskwy i poszybujesz dalej dzięki wystrzeliwanej pajęczynie.
Po wykonaniu misji, odblokowane zostaną proste zadania dodatkowe. Polegają one na zabieraniu zaznaczonych na mapie cywili do wskazanych szpitali polowych. Za każdego dostarczonego człowieka otrzymasz trochę punktów doświadczenia.
Główna misja polega jednak na dostarczeniu zdobytej próbki DNA doktorowi Connorsowi, który czeka na ciebie w apartamencie.
Mężczyzna stworzy dzięki niej lekarstwo, które musisz zanieść do wieży OSCORP.
Wyląduj na balkonie w górnej części wieżowca.