Kariera policjanta (6) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit poradnik Need For Speed: Hot Pursuit
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
25. Grand Ocean Coast > Hang Tough
Typ zmagań: Przechwycenie
Seria samochodów: Jednostka reagowania
Warunki: pogodnie; godz. 20:00
Nagroda: Wyróżnienie: 10000 pkt.; Pochwała: 6000 pkt.; Zaliczenie: 3000 pkt.
417
| 418
|
Masz do zatrzymania [417] jednego zdeterminowanego uciekiniera. Aby zdobyć wyróżnienie musisz uporać się z nim w czasie poniżej 3 min. Trasa jest wąska [418], a ponadto nie masz do dyspozycji żadnych gadżetów.
419
| 420
|
Jedynym więc sposobem jest taranowanie ściganego auta co nie jest trudne [419]. Kilka uderzeń załatwi sprawę [420].
26. Carson Ridge Reservoir > Coming In Hot
Typ zmagań: Szybka reakcja
Seria samochodów: Jednostka reagowania
Trasa: 11,7 km; warunki: pogodnie; godz. 19:00
Nagroda: Wyróżnienie: 10000 pkt.; Pochwała: 6000 pkt.; Zaliczenie: 3000 pkt.
421
| 422
|
Do pokonania [421] masz prawie 12 km w jak najkrótszym czasie jednocześnie pamiętając, aby nie wchodzić w kolizje z innymi autami i bandami za co są karne sekundy. Wybierz najszybsze dostępne auto z serii jednostka reagowania. Trasa początkowo prowadzi po szerokiej jezdni. Korzystaj ze skrótów - pierwszy napotkasz prawie kilometr po starcie [422].
423
| 424
|
Po wyjeździe z tego skrótu skorzystaj od razu z kolejnego [423]. Ponad 7 km przed metą czeka cię ostry skręt w lewo za którym trasa się zwęża [424].
425
| 426
|
Po drodze do mety czeka cię jeszcze kilka zakrętów oraz przede wszystkim dwa "korkociągi" [425]. Staraj się tutaj jak najmniej jechać w poślizgu i utrzymać jak najwyższą prędkość. Pamiętaj by szczególnie w tym miejscu uważać na auta w ruchu ulicznym [426]. Na odcinkach prostych używaj nitro.
27. East Gorge Canyon > Run To The Hills
Typ zmagań: Szybka reakcja
Seria samochodów: Jednostka reagowania
Trasa: 18,4 km; warunki: pogodnie; godz. 04:00
Nagroda: Wyróżnienie: 10000 pkt.; Pochwała: 6000 pkt.; Zaliczenie: 3000 pkt.
427
| 428
|
Zadaniem [427] jest zatrzymanie siedmiu ścigających się aut (aby zdobyć wyróżnienie). Jako, że połowa wyścigu przebiega po autostradzie wybierz auto z wysoką prędkością maksymalną. Do dyspozycji masz 5x blokad drogowych oraz 2x śmigłowce. Najlepszym sposobem jest szybkie wykorzystywanie gadżetów oraz oczywiście fizyczne taranowanie aut [428].
429
| 430
|
Trasa potem ulega zwężeniu [428] i staje się kręta dzięki czemu uciekinierzy nie odjadą ci daleko, gdyż nie osiągną tak wysokich prędkości. Pamiętaj, żeby nie czekać na pozostające z tyłu auta tylko ścigać i taranować je przed sobą [430]. Jednocześnie uważaj na używane przez nich gadżety.
28. Boulder Desert > Limited Emission
Typ zmagań: Przechwycenie
Seria samochodów: Jednostka reagowania
Warunki: pogodnie; godz. 22:00
Nagroda: Wyróżnienie: 10000 pkt.; Pochwała: 6000 pkt.; Zaliczenie: 3000 pkt.
431
| 432
|
Twoim zadaniem [431] jest zatrzymanie Porsche 918 Spyder. Do dyspozycji masz gadżety: 3x blokady drogowe, 2x kolczatki oraz 1x śmigłowiec. Wykorzystując gadżety taranuj ścigane auto [432].
433
| 434
|
Dogonienie go jednak stanowi wyraźne wyzwanie, dlatego nieodzowne będą gadżety [433]. Warto zauważyć, że uciekinier ma też tendencję do zawracania, co możesz wykorzystać do ostatecznej eliminacji [434]. Pokonując to zadanie odblokujesz kolejną serię aut - jednostka pościgowa.
29. Rockingham Point > Arms Race
Typ zmagań: Hot Pursuit
Seria samochodów: Jednostka pościgowa
Trasa: 22,8 km; warunki: pochmurno; godz. 11:00
Nagroda: Wyróżnienie: 12500 pkt.; Pochwała: 8000 pkt.; Zaliczenie: 4000 pkt.
435
| 436
|
Musisz tutaj [435] zatrzymać pięć ścigających się pojazdów (jeśli chcesz zdobyć wyróżnienie). Wybierz jak zawsze najszybsze dostępne ci auto. Masz dostępnych kilka gadżetów: 4x kolczatki, 4x impulsy EM oraz 2x śmigłowce. Zadanie więc nie jest trudne biorąc pod uwagę, że gadżetów jest sporo. Postaraj się najpierw dogonić auta [436] - gdy tylko będziesz miał możliwość użyj gadżetu.
437
| 438
|
Jak zawsze potrzeba trochę szczęścia przy korzystaniu z dostępnych zabawek [437]. Najskuteczniejsze jest jak zawsze bezpośrednie taranowanie [438].