Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Myst IV: Objawienie - poradnik do gry

Myst IV: Objawienie - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

58 HAVEN | Myst IV Objawienie poradnik Myst IV: Objawienie

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Zszedłem na dół i wyszedłem z chaty. Skręciłem w lewo i poszedłem przed siebie po drewnianych kładkach. Na końcu przejścia czekał na mnie wściekły Camoudile, ale przeskoczyłem na lewą stronę i podszedłem do wieży.

1 - 58 HAVEN | Myst IV Objawienie - Myst IV: Objawienie - poradnik do gry
2 - 58 HAVEN | Myst IV Objawienie - Myst IV: Objawienie - poradnik do gry
3 - 58 HAVEN | Myst IV Objawienie - Myst IV: Objawienie - poradnik do gry
Rozejrzałem się dookoła - 58 HAVEN | Myst IV Objawienie - Myst IV: Objawienie - poradnik do gry

Rozejrzałem się dookoła. Na dole rozdrażniony Camoudile gonił za dwoma Mangree, które umknęły do kryjówek na drzewach. Po prawej znalazłem rysunek, znany mi już, z symbolami, a nieopodal inny, równie ciekawy. Biorąc pod uwagę trzy urządzenia do sterowania dźwiękiem, które były podobne do tych z poprzedniej wieży, chyba wiedziałem, co będę musiał zrobić.

4 - 58 HAVEN | Myst IV Objawienie - Myst IV: Objawienie - poradnik do gry
5 - 58 HAVEN | Myst IV Objawienie - Myst IV: Objawienie - poradnik do gry
6 - 58 HAVEN | Myst IV Objawienie - Myst IV: Objawienie - poradnik do gry
7 - 58 HAVEN | Myst IV Objawienie - Myst IV: Objawienie - poradnik do gry
Pięć kryjówek, licząc od lewej - 58 HAVEN | Myst IV Objawienie - Myst IV: Objawienie - poradnik do gry

Pięć kryjówek, licząc od lewej. Na środku trująca roślina, której potrącenie umożliwia pozbycie się Camoudile'a... I Mangree, bojące się dźwięku o odpowiedniej częstotliwości. Trzy koła, od lewej do prawej, imitujące dźwięk. Do roboty więc:

  • Koło 1 - 0,5 sekundy, koło 3 - 1,5 sekundy - Mangree z kryjówki 1 do 5
  • Koło 3 - 1,5 sekundy, koło 2 - 0,5 sekundy - Mangree z kryjówki 2 do 1
  • Koło 1 - 0,5 sekundy, koło 3 - 1,5 sekundy - Mangree z kryjówki 5 do 2
  • Koło 1 - 1,5 sekundy, koło 2 - 1,5 sekundy - Mangree z kryjówki 4 do 5

Jak na razie idzie dobrze.

  1. Koło 2 - 0,5 sekundy, koło 1 - 0,5 sekundy - Mangree z kryjówki 3 do 4
  2. Koło 1 - 0,5 sekundy, koło 3 - 1,5 sekundy - Mangree z kryjówki 2 do 3
  3. Koło 3 - 1,5 sekundy, koło 2 - 0,5 sekundy - Mangree z kryjówki 1 do 2
  4. Koło 1 - 1,5 sekundy, koło 2 - 1,5 sekundy - Mangree z kryjówki 5 do 1
  5. Koło 3 - 0,5 sekundy, koło 2 - 0,5 sekundy - Mangree z kryjówki 2 do 5

Chyba zbliżam się ku końcowi, trzeba teraz zagonić bestię do pułapki.

  • Koło 1 - 0,5 sekundy, koło 3 - 1,5 sekundy

Camoudile w pułapce. Teraz bardzo, bardzo szybko...

  1. Koło 3- 1,5 sekundy, koło 1- 0,5 sekundy, koło 2 - 0,5 sekundy

Ależ to był rzut! Bestia padła po jednym kroku! Teraz już bezpiecznie mogłem zejść z drzewa i wrócić na ścieżkę, którą ten potwór przedtem blokował.

8 - 58 HAVEN | Myst IV Objawienie - Myst IV: Objawienie - poradnik do gry
9 - 58 HAVEN | Myst IV Objawienie - Myst IV: Objawienie - poradnik do gry
10 - 58 HAVEN | Myst IV Objawienie - Myst IV: Objawienie - poradnik do gry
11 - 58 HAVEN | Myst IV Objawienie - Myst IV: Objawienie - poradnik do gry