Raiden | Charakterystyka postaci w Mortal Kombat 11 Mortal Kombat 11 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 7 maja 2019
Raiden to kolejna kultowa postać serii Mortal Kombat. Bóg Piorunów nadzwyczaj dobrze spisuje się w najnowszej odsłonie, czyli Mortal Kombat 11. Za pomocą swoich umiejętności specjalnych może świetnie kontrolować przebieg pojedynku i trzymać przeciwnika na dystans. Nadzwyczajną mobilność w trakcie walki zapewnia mu możliwość teleportacji i Electric Fly.
Umiejętność specjalna - Electric Fly
< > 3
Electric Fly to kultowe zagranie Raidena. Raiden leci w kierunku przeciwnika, uderza w niego i przenosi na koniec areny. Electric Fly to niezwykle użyteczny ruch kończący kombo. Przydaje się także w momencie, gdy chcesz złapać przeciwnika w rogu mapy, aby ten walczył pod presją. Electric Fly może zostać wzmocniony, aby wyrządzić nieco więcej obrażeń. Niestety, Electric Fly jest bardzo karalny na bloku.
Umiejętność specjalna - Lightning Bolt
< > 1
Standardowe zagranie Raidena, które leci w stronę przeciwnika i wyrządza solidne obrażenia. Wiązka Błyskawic przydaje się w momencie, gdy chcesz trzymać przeciwnika na dystans lub wykończyć kombo. Lightning Bolt może zostać wzmocniony, aby utrudnić przeciwnikowi blokowanie pocisków.
Umiejętność specjalna - Lightning Strike
V > 2
Lightning Strike to ruch, który pozwala trzymać przeciwnika na dystans. Co ciekawe, możesz posłać piorun na bliskim lub dalekim dystansie więc przeciwnik nie może czuć się bezkarnie nawet w momencie, gdy pozostaje w drugim końcu areny.
Umiejętność specjalna - Summon Lightning
V < 2
Summon Lightning to ruch, który jest wykorzystywany przede wszystkim do kontrowania skaczącego przeciwnika. Raiden posyła wiązkę błyskawic w stronę przeciwnika i przyciąga go ku sobie, po czym wyrządza całkiem spore obrażenia. Ruch ten może być także wykorzystany w bardzo bliskim kontakcie do wykończenia kombo.
Umiejętność specjalna - Electric Current
V < 4
Raiden posyła wiązkę błyskawic, które trafia w nogi przeciwnika i podcina go. Ruch ten nie jest często wykorzystywany, ale w niektórych sytuacjach może się przydać.
Umiejętność specjalna - Sparkport
V U
Zdolność teleportacji to bardzo duży atut w grze Mortal Kombat 11. Raiden może przenieść się za plecy przeciwnika i rozpocząć atak w momencie, gdy ten np. wypuszcza pocisk. Zdolność teleportacji w znacznym stopniu zwiększa mobilność postaci.
Umiejętność specjalna - Rolling Thunder
V < 3
Raiden tworzy burzową chmurę, która pełznie po arenie i wyrządza obrażenia przeciwnikowi, który znajdzie się w zasięgu. Ruch ten nie jest często wykorzystywany i raczej nie wpływa znacząco na przebieg rozgrywki.
Umiejętność specjalna - Storm Cell
Storm Cell to główny ruch specjalny Raidena, który pozwoli Ci tworzyć skomplikowane kombo. Wzmocniona wersja Storm Cell przytrzymuje przeciwnika w powietrzu na krótką chwilę dzięki czemu masz nieco czasu na kontynuację ataku.
Raiden - proste kombo 310 obrażeń
- JU/F 2 , < 3 1 , Storm Cell AMP (V < 2, Interakcja) , JU/F 1 , < 1 2 , Electric Fly AMP (< > 3, Interakcja)
- JU/F 4 , V 1 1 1 , 2 4 3 , Storm Cell AMP (V < 2, Interakcja) , < 3 2
- JU/F 2 , < 3 1 , Storm Cell AMP (V < 2, Interakcja) , JU/F 4 , Electric Fly AMP (< > 3, Interakcja)
- JU/F 2 , < 2 , < 2 (KB), 4 , Storm Cell AMP (V < 2, Interakcja) , 4 , Storm Cell AMP (V < 2, Interakcja) , Electric Fly (< > 3)
- JU/F 2 , < 2 , < 2 (KB) , Storm Cell AMP (V < 2, Interakcja) , > 4 , Storm Cell AMP (V < 2, Interakcja) , FB
Proste kombo Raidena, które wyrządza 310 obrażeń i wykorzystuje 2 wzmocnienia. Nieco kłopotów może sprawić przejście z < 1 2 do Eletric Fly, ale po kilkukrotnym przećwiczeniu kombo na pewno złapiesz odpowiedni rytm.
Raiden - kombo w narożniku 328 obrażeń
Bardzo dobre kombo Raidena, które może przydać się w momencie, gdy trzymasz przeciwnika w narożniku. Kombo wyrządza 328 obrażeń i wykorzystuje jedno wzmocnienie. Przy wykonywaniu powyższej kombinacji możesz mieć nieco problemów ze złapaniem odpowiedniego rytmu do wykonania V 1 1 1 z przejściem do 2 4 3.
Raiden - kombo 342 obrażeń
Bardzo podobne kombo do tego, które wyrządza 310 obrażeń tylko tym razem używasz kopnięcia JU/F 4 w momencie, gdy przeciwnik znajduje się w powietrzu.
Raiden - kombo w narożniku 481 obrażeń z Krushing Blow
Bardzo sytuacyjne kombo w narożniku, które zakłada, że uda Ci się wykonać Krushing Blow z ruchu < 2. Jedynym problemem może być odpowiedni timing przy wykonywaniu kopnięcia 4 i płynnym przejściem do Storm Cell.
Raiden - kombo w narożniku 567 obrazeń z Fatal Blow
Bardzo dobre kombo Raidena, które można wykorzystać w narożniku w momencie, gdy masz do wykonania Fatal Blow. Powyższe kombo nie jest skomplikowane, a wyrządzą aż 56% obrażeń! Jedynym problemem może być odpowiedni timing do > 4 po Storm Cell AMP.