Rozdział 6 (cz.2) | Tryb fabularny | Mirror's Edge poradnik Mirror's Edge
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Z przewodu dostaniesz się na kładkę prowadzącą prosto do pomieszczenia [#315] . Na końcu pokoju znajdziesz drzwi do dalszej części etapu.
Za drzwiami skorzystaj z pudła, by doskoczyć do rurki [#316] . Z rurki zeskocz pionowo w dół. Gdy gorąca para nie będzie buchać, wskocz do otworu naprzeciwko.
[#315] |
[#316] |
Ruszaj dalej korytarzem. Dotrzesz do wielkiego, biało-pomarańczowego pomieszczenia [#317] . Zejdź na podłogę i przeskocz przez siatkę [#318] .
[#317] |
[#318] |
Przeskocz za zbiorniki [#319] ustawione w rogu sali. Następnie skręć w prawo i wdrap się na jedną z półek. Zobaczysz niewielkie przejście [#320] .
[#319] |
[#320] |
Wejdź na szczyt regałów, a następnie przeskocz z nich na dach małego pomieszczenia znajdującego się niemal na środku hali. Pomóż sobie poziomymi rurkami [#321] . Na dachu znajdziesz właz do pomieszczenia, natomiast w pomieszczeniu znajdziesz przycisk [#322] . Użyj go.
[#321] |
[#322] |
Zauważysz przez okno, że taśmociągi ruszyły. Dostań się do nich. Za ich pomocą dostaniesz się do kolejnego pomieszczenia [#323] . Po drugiej stronie znajduje się niedomknięta brama. Wykonaj wślizg pod nią i ruszaj dalej. Korzystając z regału, dostań się na kładkę zawieszoną pod sufitem [#324] .
[#323] |
[#324] |
Po kładce dojdź do drabiny (będziesz ją mieć po prawej stronie). Wyjdź z pomieszczenia, a następnie - korzystając z rurki - przeskocz na chodnik znajdujący się po drugiej stronie przepaści [#325] . Nieco dalej znajdziesz drabinę - zejdź po niej na dół.
Sytuacja się powtarza - musisz dostać się do rurki [#326] zawieszonej pośrodku pomieszczenia. By tego dokonać, musisz przebiec po ścianie po lewej, a pod koniec biegu wykonać skok. Z rurki przeskocz na półkę po prawej, a z niej - na rurę. Po rurze zjedź na dół, a następnie wejdź do pokoju po lewej.
[#325] |
[#326] |
W pokoju [#327] znajdziesz przycisk. Naciśnij go, by podnieść windę pośrodku hali. Po jej podniesieniu zobaczysz, że w podłodze znajduje się przejście. Zeskocz nim do kolejnego pomieszczenia. Znajdziesz się w białym korytarzu. Przejdź przez podwójne drzwi po lewej i kontynuuj przechadzkę korytarzem. Dotrzesz do windy [#328] , która zabierze Cię na górę.
[#327] |
[#328] |
Po obejrzeniu przerywnika filmowego do akcji przyłączą się policyjni biegacze. Wejdź do białej hali [#329] . Musisz szybko wskoczyć na znajdującą się tu konstrukcję. Dotrzyj do metalowego chodnika [#330] znajdującego się pod ścianą (koło wymalowanego na ścianie numeru 01).
[#329] |
[#330] |
Z tego chodnika przebiegnij po ścianie na drugi, znajdujący się po lewej. Stamtąd dostaniesz się na kładkę zawieszoną pod sufitem [#331] . Biegnij do drzwi, a zaraz za nimi skręć w lewo. Skorzystaj z windy, którą tam znajdziesz.
Po wyjściu z windy biegnij prosto przed siebie [#332] . Przeskocz przepaść i leć dalej, nie oglądając się za siebie. Wybij szybę i przeskocz na następny budynek.
[#331] |
[#332] |
Przeskocz na pobliskie schody [#333] . Biegnij nimi na górę. Tam zaskoczy Cię jeden policjant. Zignoruj go i skręć w prawo. Przeskocz na przewód wentylacyjny [#334] .
[#333] |
[#334] |
Korzystając z przewodów ruszaj przed siebie. Dostań się na dach budynku po prawej. Natychmiast przeskocz z niego na kolejną budowlę [#335] . Linę możesz zignorować.
Biegnij szybko do deski [#336] . Wybij się z niej w kierunku jadącego pociągu, tak aby wylądować na jego dachu.
[#335] |
[#336] |