Osiągnięcia - Porady | Inne | Mirror's Edge poradnik Mirror's Edge
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Osiągnięcia - Porady
Baby steps/A for effort/Still counting
Musisz zdobyć odpowiednią wysoką liczbę gwiazdek na większości plansz w trybie Time Trial (tak, by łącznie mieć wymaganą ilość). Maksymalnie można ich mieć 69. Polecam ściągać "duchy" innych graczy i sprawdzać, jakimi drogami biegną do kolejnych punktów kontrolnych. Właśnie na obranej drodze najczęściej polega problem z Time Trialem.
Aaaand safe!
To osiągnięcie można stosunkowo łatwo zdobyć w trybie Time Trial na planszy Playground Two. Udaj się do drugiego punktu kontrolnego. Tuż obok niego zobaczysz to, co na obrazku obok - biało-niebieski budynek i kilka deseczek ułożonych obok niego. Wbiegnij na deseczki i rozpocznij bieg po ścianie. Gdy bohaterka dobiegnie do siatki z drutem kolczastym, ponownie naciśnij klawisz skoku. Faith przeskoczy siatkę. Na zakończenie skoku przytrzymaj [LT], by miękko wylądować. |
Access all areas
Odblokowanie wszystkich poziomów wymaga ukończenia gry oraz wykonania kilku plansz przynajmniej na jedną gwiazdkę. Wymagania plansz są wyświetlane w spisie plansz trybu Time Trial.
Back on the Job
Trening jest stosunkowo łatwy. Zapraszam do odpowiedniego rozdziału w tym poradniku.
Bag lady/Packrat/Ran out of fingers
Polecam Twojej uwadze rozdział poświęcony ukrytym torbom.
Chapter 1-8 Complete/Prologue Complete/That's a wrap
Polecam Twojej uwadze dział tego poradnika zatytułowany Tryb fabularny.
Chapter 1-9 Speedrun/Prologue Speedrun
Po pierwsze, musisz BARDZO dokładnie poznać plansze. Bez tego ani rusz. Ponadto, musisz wyćwiczyć sobie zdolność szybkiego wykonywania kolejnych ruchów Faith. Co więcej, zalecam unikać walki, by zyskać na czasie.
Free flowing
W prologu, gdy musisz dostać się do przewodu wentylacyjnego, Rozpocznij bieg po ścianie, pod którą ustawione są pakunki. Gdy Faith dobiegnie do pakunków, naciśnij [LB], by wskoczyć na nie. |
Head over heels
Najlepiej wykonać to osiągnięcie w prologu. Zapraszam do rozdziału, który w całości poświęcony jest temu etapowi - znajdują się tam praktyczne wskazówki, gdzie należy uważać.
Hey, it's-a-me!
W rozdziale 2 jest jedno miejsce, w którym można łatwo zdobyć to osiągnięcie. Zajrzyj do sekcji Rozdział 2 w poszukiwaniu opisu walki ze snajperami.
Martial artist
W rozdziale 2, gdy pod koniec trzeba pokonać dwóch policjantów, można łatwo zdobyć to osiągnięcie. Zajrzyj do odpowiedniej sekcji tego poradnika, by dowiedzieć się więcej.
May I have this dance?
Do wykonania w prologu, tuż przed wejściem do przewodu wentylacyjnego. Uważam to osiągnięcie za jedno z trudniejszych akrobatycznych do zdobycia. Musisz najpierw rozpocząć bieg po ścianie, pod którą ustawione są pakunki. Zanim do owych pakunków dobiegniesz, obróć się i skocz w kierunku przeciwległej ściany. Gdy się do niej zbliżysz, chwyć znajdującej się tam krawędzi. Następnie musisz błyskawicznie obrócić się i wykonać kolejny skok. |
Mine!
Świetny pomysł na nazwę osiągnięcia, czyż nie? :) Zawsze podchodź do przeciwników (jeśli masz włączony Runner's Vision, to pamiętaj że tylko przeciwników z czerwoną poświatą da się rozbroić) i odbieraj im broń guzikiem [Y]. Możesz przy tym wykorzystywać spowolnienie czasu uruchamiane klawiszem [X]. W trakcie zabawy w trybie fabularnym osiągnięcie zdobędzie się "samo" :)
On the clock
Na Playground One w trybie Time Trial stosunkowo łatwo jest się zmieścić w czasie.
Pacifist/Test of Faith
Po każdym rozbrojeniu przeciwnika NATYCHMIAST wyrzucaj broń klawiszem [Y]. W przypadku osiągnięcia "Test of Faith" można wprawdzie strzelać, ale nie w przeciwników. Mimo to, radzę pozbywać się broni w trybie natychmiastowym.
Pro runner
Do wykonania, jeśli używasz broni palnej przeciwko wrogom i szybko biegasz (jest to ważne, gdy wali do Ciebie helikopter).
Sweet goodbye
Bardzo dziwne osiągnięcie. Musisz (podczas skoku) obrócić się w stronę przeciwnika (za pomocą [RB]), a następnie nacisnąć [LT]. Faith wówczas wystawi dwa palce prawej dłoni. Ja to zrobiłem w prologu. Gdy dochodzisz do momentu walki z pierwszym policjantem, zeskocz z widocznego na obrazku obok klimatyzatora w taki sposób, by przelecieć ponad przeciwnikiem. Będąc w apogeum skoku, obróć się i pokaż mu gest. |
Tango down
Musisz bić się (nie rozbrajać!) z napotkanymi przeciwnikami. Podczas walki wykonuj kopniaki z powietrza (skok + kop) - są to dość silne uderzenia. Ponadto, polecam Twojej uwadze rozdział 4 gry - walka na peronie metra to miejsce, w którym masz do czynienia ze stosunkowo dużą liczbą wrogów. Powalcz z nimi parę razy, a osiągnięcie zostanie odblokowane.
Untouchable
Do wykonania w prologu. Zajrzyj do sekcji poradnika, która w całości poświęcona jest prologowi. Tam znajdziesz więcej informacji na ten temat.
Up, over, under, onwards
Do wykonania na początku prologu. Zbliż się do pierwszego ogrodzenia w etapie. Musisz rozpędzić się, wbiec na jeden z kolektorów słonecznych, wybić się z niego, podnieść nogi nad ogrodzeniem, a gdy wylądujesz, przytrzymaj [LT], by wykonać wślizg pod znajdującym się dalej przewodem wentylacyjnym. |
Vrooom!
Potrzebne jest duże pomieszczenie, najlepiej okrągłe. Gdy w rozdziale 3 trafiasz do ogromnej hali ze snajperami, nie wchodź na zieloną kładkę, lecz biegaj po ziemi. Staraj się nie wykonywać gwałtownych skrętów. Musisz cały czas utrzymywać wysoką prędkość. Po 30 sekundach biegu osiągnięcie zostanie odblokowane. |