Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Microsoft Train Simulator - poradnik do gry

Microsoft Train Simulator - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Isaburo | Hisatsu Line | Microsoft Train Simulator poradnik Microsoft Train Simulator

Ostatnia aktualizacja: 23 października 2019

Isaburo

1 - Isaburo | Hisatsu Line | Microsoft Train Simulator - Microsoft Train Simulator - poradnik do gry
Ogólnie misja niewiele ciekawsza od poprzednich, jednak pojawia się w niej kilka dodatkowych elementów - Isaburo | Hisatsu Line | Microsoft Train Simulator - Microsoft Train Simulator - poradnik do gry

Ogólnie misja niewiele ciekawsza od poprzednich, jednak pojawia się w niej kilka dodatkowych elementów. Jedź z prędkością około 50km/h. Kiedy wsiądą już pasażerowie w Okabe, wrzuć wsteczny i wpraw maszynę w ruch. Zaczniesz zmieniać tory (włącz pomocnicze okienko - pokazuje, po którym torze możesz jechać - 'F8'). Kiedy zaczniesz zjeżdżać na drugi tor, zwolnij do koło 10km/h i dojedź aż do płotka. Gdy zobaczysz, że strzałka - do przodu na pomocniczym panelu SWITCH ('F8') jest zielona, zatrzymaj lokomotywę i zacznij jechać przed siebie. Po wyjeździe z Yatake nie przyśpieszaj. W najbliższym tunelu znajduje się ograniczenie do 25km/h. Jadąc tak przez około 2 minuty, dostrzeżesz zielony znak, który pozwala na normalną jazdę. Kiedy miniesz 77 sm, znów będziesz musiał zmieniać tory. Dojedź do płotka, zatrzymaj się i zacznij jechać na wstecznym (upewnij się, że masz żółte światło; przełącz na widok całej lokomotywy '2' żeby dostrzec sygnalizację). Zacznij zjeżdżać w kierunku Masaki (jest z górki, więc hamulce ustaw nawet na 50%). Miń stację i zatrzymaj się przed płotkiem. Kolejny raz zmień biegi i rusz do przodu. Teraz wjedź na peron i pozwól pasażerom wsiąść do wagonu. Po sygnale rusz dalej (jeśli masz czerwone światło - oznacza to, że nie podjechałeś dostatecznie blisko płotka). Nie wrzucaj 2 biegu, ponieważ niedaleko znów będziesz mógł jechać nie więcej niż 25km/h (za 81 sm). Na tym odcinku jest dość trudno utrzymać wymaganą prędkość przez spore nachylenie terenu. Proponuję ustawić hamulce na 25%, a Throttle operować między 20%, a 40%. Za 82 sm ograniczenie zostanie zniesione. Dalsza jazda obędzie się bez niespodzianek. Po wysiadce ludzi na peronie w Yoshimatsu misja dobiegnie końca.