Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Microsoft Train Simulator - poradnik do gry

Microsoft Train Simulator - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cutbank Grain Car Storting | Marias Pass | Microsoft Train Simulator poradnik Microsoft Train Simulator

Ostatnia aktualizacja: 23 października 2019

Cutbank Grain Car Storting

1 - Cutbank Grain Car Storting | Marias Pass | Microsoft Train Simulator - Microsoft Train Simulator - poradnik do gry
Kiedy misja się wczyta, zobaczysz, że pociąg jest w ruchu - Cutbank Grain Car Storting | Marias Pass | Microsoft Train Simulator - Microsoft Train Simulator - poradnik do gry

Kiedy misja się wczyta, zobaczysz, że pociąg jest w ruchu. Natychmiast daj Throttle na 0%, dzięki czemu powoli dojedziesz do sygnalizacji, która po przejechaniu pociągu z lewej strony, zaświeci się na zielono (jeśli to konieczne, zatrzymaj pociąg). Za sygnalizacją przyśpiesz (maks 30 mph). Kiedy dojedziesz do Cutbank, wypatruj Grain Elevator 1 ('F6'). Jest to krótki tor, wysunięty z prawej strony. Dojedziesz tam bez żadnej ingerencji w ustawienie torów (zmniejsz tylko prędkość do 15 mph). Jak się na nim znajdziesz, a dokładnie wagony, które ciągniesz, zatrzymaj pociąg (żaden wagon nie może wystawać na drugi tor). Odepnij wszystkie wagony za 0-22 czyli 0-23, 0-7, 0-4, 0-3 i 0-2. Nie zapomnij o włączeniu przy tym pierwszym hamulca ręcznego. Rusz kawałek do przodu za łączenie torów, po czym je przełóż ('SHIFT' + 'G'). Zacznij się powoli cofać aż do płotka. Tory automatycznie się zmieniły ('F8'). Odłącz dodatkową lokomotywę (0-24) i wagon (0-22). Ponownie zacznij jechać przed siebie aż do głównej linii (blisko 1088.9 sm). Kiedy przejedziesz na tor po lewej stronie, zawróć. Tory ponownie przestawią się automatycznie, więc możesz jechać spokojnie. Przed zderzeniem ze składem zwolnij do 4 mph. Po łączeniu zmień kierunek i rusz do przodu (pamiętaj o ograniczeniu do 30 mph). Około 2 minuty po minięciu 1088.7 słupka zadanie dobiegnie końca.