South America - Power Station | Akt drugi Metal Gear Solid 4 poradnik Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
South America - Power Station

![]() | ![]() |
Rebelianci zamierzają zaatakować znajdującą się nieopodal elektrownię. Przed sobą masz ich niewielki oddział. Chcąc uniknąć przemierzających tę okolicę patroli PMC, trzymaj się razem z nimi. Jeżeli jednak dojdzie do wymiany ognia, możesz się odłączyć i iść dalej sam. W pewnym momencie powinieneś zobaczyć po lewej niewielką szopę. Jest ona pilnowana przez jednego żołnierza.
![]() | ![]() |
Kiedy zobaczysz elektrownię [A], wyjmij znalezioną wcześniej snajperkę. Najbliższa okolica znajduje się pod ostrzałem prowadzonym z prawej strony [B]. Możesz zastrzelić siedzących tam żołnierzy i pomóc rebeliantom przedrzeć się dalej lub po prostu powoli przejść niezauważonym, kryjąc się w trawie.
![]() | ![]() |
Trwa zacięta walka o elektrownię. Na przedpolu powinieneś znaleźć kolejną broń do kolekcji.
![]() | ![]() |
Po prawej powinieneś zauważyć ścieżkę prowadzącą na górujący nad elektrownią teren. Idź tam i odszukaj moździerz. Możesz go użyć i ostrzelać broniące tego obszaru oddziały PMC.
![]() | ![]() |
Po prawej stronie moździerza znajdziesz drogę na dół. Poprowadzi Cię wprost do otwartego wejścia na teren elektrowni.
![]() | ![]() |
Za bramą znajduje się wejście do pierwszego budynku. Wejdź do środka. Tuż za Tobą powinna wbiec grupa rebeliantów, którzy zniszczą maszynerię, obrzucając ją granatami. Oznacza to koniec walk o elektrownię i wyeliminowanie PMC na tym obszarze.
![]() | ![]() |
Wyjdź na tyły elektrowni. Tutaj po raz drugi spotkasz się z handlarzem broni, Drebinem.
![]() | ![]() |
Po odjeździe Drebina masz dwie ścieżki do wyboru [A] i [B]. Proponuję udać się [A]. W trakcie dość długiej przechadzki pozbieraj wszystkie fanty.